0 1 0 0 0 21.10.2015KFC uruchamia teleturniej na SnapchacieKFC stworzyło pierwszy polski teleturniej na Snapchacie – „Snap & Bite”. Rozgrywka odbywa się na żywo. Uczestnicy odpowiadają na pytania i walczą o nagrody w czasie rzeczywistym.
0 1 0 0 0 21.10.2015Grupa Dentsu Aegis Network rozszerza globalną sieć marek o agencję MKTGGrupa Dentsu Aegis Network ogłosiła powstanie dziewiątej globalnej marki wchodzącej w skład sieci. Będzie to agencja lifestyle marketingu MKTG, do przejęcia której doszło w sierpniu ubiegłego roku.
0 3 0 0 0 21.10.2015PSMM: Maffashion, Jemerced i Make Life Easier rządzą InternetemBlogosfera coraz częściej pojawia się w mediach. W okresie od 1 kwietnia do 30 września na temat trzech najbardziej medialnych blogów z zakresu mody kobiecej ukazywało się codziennie prawie 30 publikacji. Najbardziej zyskały marki współpracujące z Julią Kuczyńską, Jessicą Mercedes Kirschner oraz Katarzyną Tusk – wynika z raportu firmy Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 21.10.2015Deloitte Digital rozpoczyna działalność w Polsce. Przejmuje Digital OneGlobalna agencja interaktywno-konsultingowa Deloitte Digital, należąca do firmy doradczej Deloitte, rozpoczyna działalność na rynku środkowoeuropejskim. Zaczyna od akwizycji Digital One.
0 1 0 0 2 21.10.2015Seat obsługiwany w Internecie przez GoldenSubmarineW dwuetapowym przetargu na obsługę internetową marki Seat zwyciężyła agencja GoldenSubmarine. Umowa została podpisana na 3 lata.
0 1 0 0 0 21.10.2015„Menedżerowie CSR”: nadchodzi renesans odpowiedzialnego biznesuSpołeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce osiągnie fazę dojrzałości lub renesansu. Przedstawiciele firm są co do tego zgodni. To jeden z wniosków z badania Forum Odpowiedzialnego Biznesu, przygotowanego przez firmę PBS w partnerstwie z Deloitte.
0 1 0 0 0 21.10.2015Grupa Emirates wprowadza strategię opartą na Big DataGrupa Emirates – łącząca globalną działalność linii Emirates i dostawcy usług lotniczych Dnata – ogłosiła plan przeprowadzenia całościowej wewnętrznej transformacji. Założeniem jest skoncentrowanie działalności firmy na danych, reforma procesów biznesowych przy użyciu inteligentnej technologii, a także uzależnienie wszelkich decyzji od analizy Big Data w czasie rzeczywistym.
0 1 0 0 0 21.10.20157. Forum Marketingu Zintegrowanego startuje 4 listopada4 i 5 listopada w Warszawie będzie odbywało się 7. Forum Marketingu Zintegrowanego. Jego hasło to „Najlepsze case’y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów”.
1 1 0 0 0 21.10.2015Piotr Adamczyk w spocie Eurobanku podkreśla, że bycie zaradnym procentuje (wideo)Od 19 października emitowany jest nowy spot reklamowy Eurobanku. Piotr Adamczyk promuje lokatę i przekonuje, że bycie zaradnym procentuje.
0 1 0 0 0 21.10.2015Mixx Awards & Conference 2015 już za miesiąc19 listopada odbędzie się Mixx Awards & Conference 2015. To gala rozdania nagród dla najlepszych kampanii internetowych i konferencja prezentująca najciekawsze case studies w duetach agencja-klient.