0 1 0 0 0 12.10.2015Reklama natywna pod lupą grupy roboczej IAB EuropeIAB Europe uruchamia nową grupę roboczą, która zajmie się tematem reklamy natywnej. Native Advertising we współpracy z grupami IAB Europe Brand Advertising oraz Policy podejmie próbę odpowiedzi na wyzwania biznesowe oraz legislacyjne, jakie stoją przed podmiotami zaangażowanymi w tworzenie i emisję tego rodzaju reklamy.
0 1 0 0 0 12.10.2015Czy monitoring Internetu może przewidzieć wyniki wyborów parlamentarnych?Gdzie internauci najchętniej dyskutują o polityce w kontekście nadchodzących wyborów? O której partii mówią najwięcej i jakie emocje temu towarzyszą? SentiOne prowadzi monitoring Internetu w tym zakresie. Wyniki zamieszcza na stronie Ktowygrawybory.pl.
0 2 0 0 0 12.10.2015Badanie Radio Track (lipiec–wrzesień)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 0 0 0 12.10.2015Dżemy Herbapolu w kampanii „Przyjemność. Masz to w naturze” (wideo)12 października rozpoczęła się kampania reklamowa dżemów Herbapolu. Otwiera ją emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem kucharza i dziennikarza kulinarnego Tomasza Jakubiaka, ambasadora marki.
0 5 0 0 0 12.10.2015Zbigniew Stonoga w bieliźnie w spocie wyborczym: „Nie mamy w Polsce niczego”„Moim największym marzeniem jest żyć w wolnym, bezpiecznym i normalnym kraju” – te słowa wypowiadane przez rozebranego do pasa mężczyznę otwierają spot Zbigniewa Stonogi. W dwuminutowym filmie pojawia się też sam przedsiębiorca. Zarówno on, jak i towarzyszący mu mężczyźni mają na sobie wyłącznie bieliznę i skarpetki.
0 1 0 0 0 12.10.2015Do e-sklepów motoryzacyjnych ruszamy w kwietniu i październiku – badanie GemiusaNa strony WWW sklepów motoryzacyjnych zagląda ponad 3 proc. internautów. Użytkownicy najchętniej odwiedzają je w kwietniu i październiku, gdy myślą o zmianie opon. Z e-sklepów motoryzacyjnych korzysta znacznie więcej mężczyzn niż kobiet – wynika z analizy firmy Gemius.
1 1 0 0 0 12.10.2015Wikingowie w reklamie kabanosów marki Tarczyński (wideo)9 października marka Tarczyński rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Tym razem w spocie pojawili się wikingowie. Wojownicy z Północy promują kabanosy.
0 1 0 0 0 12.10.2015Saatchi & Saatchi Poland ze srebrem w węgierskiej edycji Effie Jedyną polską agencją nagrodzoną w węgierskim konkursie Effie Awards jest Saatchi & Saatchi Poland. Zdobyła srebro w kategorii OTC.
0 1 0 0 0 12.10.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYDiploma in Professional Marketing już w listopadzieNowa edycja prestiżowego programu Diploma in Professional Marketing 6 listopada w Warszawie! Ten najpopularniejszy program szkoleniowy CIM wśród polskich menedżerów często nazywany jest „MBA w marketingu”. To propozycja dla osób tworzących biznes jutra.(Informacja promocyjna)
1 2 0 0 0 12.10.2015Piotr „Vagla” Waglowski z kampanią do Senatu (wideo)Znany publicysta, prawnik i działacz społeczny Piotr „Vagla” Waglowski startuje w wyborach do Senatu. W związku z tym trwa jego kampania wyborcza. Odbywa się głównie w Internecie, gdzie kandydat na senatora prowokuje i mobilizuje wyborców.