0 1 0 0 0 5.11.2015IAA Polska zainicjuje dyskusję o sytuacji na rynku reklamy telewizyjnejPKB Polski w ostatnich latach rośnie. W tym samym czasie przychody reklamowe stacji telewizyjnych spadają. Jacek Olechowski, prezes polskiego oddziału IAA, na łamach „Pulsu Biznesu” przybliżył ideę zorganizowania obrad okrągłego stołu, przy którym zasiedliby przedstawiciele wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej, by dyskutować o tej sytuacji.
1 1 0 0 0 5.11.2015Kampania wprowadzająca na rynek Danio na wynos (wideo)Danone wprowadza na rynek serek Danio w saszetkach. Promowany jest jako tajna broń na Małego Głoda, którą można mieć zawsze przy sobie.
0 1 0 0 0 5.11.2015Wydawnictwo Marquard Media Polska kupiło 80% udziałów w spółce PapilotWydawnictwo Marquard Media Polska – właściciel serwisów Kozaczek, Zeberka, Milion Kobiet – kupiło 80% udziałów w spółce Papilot. Połączone portfolio jest szacowane na 1,4 mln RU oraz 46 mln PV.
1 1 0 0 1 5.11.2015Romantyczna kampania Fundacji Refugee.pl na temat uchodźców (wideo)Fundacja Refugee.pl zaprezentowała spot „Cienie”, przedstawiający parę syryjskich uchodźców. Działania mają przekonać Polaków, że przybyszów nie należy się obawiać.
1 1 0 0 0 5.11.2015Powraca kampania „Tyskiego najlepszego” (wideo)Rozpoczęła się tegoroczna odsłona świątecznej kampanii „Tyskiego najlepszego!”. Na etykietach butelek, puszkach i opakowaniach zbiorczych piwa umieszczono nadruki, które połączone w dowolny, kreatywny sposób tworzą niesztampowe życzenia. Akcja promowana będzie m.in. w telewizji, kinach, Internecie oraz podczas eventów.
2 1 0 0 1 5.11.2015Konto T-Mobile Usługi Bankowe w kolejnym hicie śpiewanym przez Tomasza Kota (wideo)„Hit od T-Mobile” to hasło przewodnie kampanii reklamowej operatora. Tomasz Kot, wykonując utwory na melodie światowych przebojów, prezentuje w niej usługi i produkty firmy. Tym razem działania skupiają się na promocji usług bankowych.
2 1 0 0 0 5.11.2015Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią „Poczuj radość” (wideo)Coca-Cola rozpoczyna odliczanie dni do świąt. Marka ruszyła z kampanią bożonarodzeniową. 5 listopada odbyła się premiera telewizyjnego spotu.
0 1 0 0 0 5.11.2015Charakterystyka polskich użytkowników Facebooka i Twittera – badanie firmy GemiusW 2015 r. z Internetu korzysta 70 proc. Polaków, czyli 24,9 mln osób. Najnowsze badania Gemiusa wykazały, że Facebook i Twitter rosną w siłę wśród polskich internautów. Liczba użytkowników Facebooka to ponad 20 mln osób, co oznacza, że 80 proc. wszystkich polskich internautów korzysta z tego serwisu. Twitter osiągnął liczbę ponad 3,3 mln użytkowników (13 proc. wszystkich polskich internautów).
0 3 0 0 0 5.11.201536 nominacji w konkursie Mixx Awards 2015 [aktualizacja]Jury konkursu Mixx Awards 2015 przyznało 36 nominacji. O tym, kto zwycięży, dowiemy się 19 listopada podczas gali Mixx Awards & Conference 2015.
1 1 0 0 0 5.11.2015Międzynarodowa kampania telewizyjna sklepu Answear.com (wideo)Sklep Answear.com rozpoczął kampanię telewizyjną. Spot będzie emitowany w Polsce, na Ukrainie i w Rumunii, a w kolejnych miesiącach prawdopodobnie także w Czechach, na Słowacji oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.