0 1 0 0 0 9.11.2015Co trzeci Polak chciałby spędzać czas wolny inaczej, niż robił to dotychczas (infografika)Polacy oddają się zupełnie innym przyjemnościom, niż rzeczywiście by chcieli. Większość przebadanych przez serwis PrezentMarzen.com w wolnym czasie najczęściej ogląda telewizję lub słucha muzyki. Co trzeci respondent chciałby jednak spędzać czas wolny aktywnie.
0 1 0 0 0 9.11.2015„W rytmie PR-u”, czyli Komu Komunikacja o promocji muzyki18 listopada w Krakowie odbędzie się 21. spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Jak mówić i pisać o muzyce? Jak promować wydarzenia muzyczne, płyty i zespoły, aby zwrócić na nie uwagę szerokiej publiczności? To dobry temat w miesiącu, w którym urodziny obchodzi magazyn „Billboard”, rozdawane są American Music Awards oraz MTV Europe Music Awards.
1 1 0 0 0 9.11.2015Nowa platforma komunikacyjna Orange (wideo)7 listopada Orange Polska wystartował z nową platformą komunikacyjną. W kreacjach wystąpią znani aktorzy, m.in. Magdalena Popławska, Olga Bołądź czy Piotr Głowacki.
0 1 0 0 0 9.11.2015Happy Meal z książkąOd 6 listopada do każdego zestawu Happy Meal dołączana jest jedna z czterech książek do wyboru. „Czytajmy z McDonald’s” to program, który ma propagować czytelnictwo i wspólne spędzanie czasu.
0 6 0 0 0 9.11.2015Heineken wykonał selfie z kosmosuW ramach kampanii związanej z nowym filmem o Jamesie Bondzie Heineken opublikował selfie z kosmosu. Zdjęcie zrobiono ponad 200 osobom z całego świata podczas eventu „Spyfie”, który miał miejsce na zaporze Hoovera w okolicach Las Vegas. Polskę reprezentowali m.in. Natalia Siwiec, Karol Paciorek i Marek Hoffmann znany jako AdBuster.
0 1 0 0 0 9.11.2015Izba Gospodarki Elektronicznej prezentuje raport „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015”Tradycyjny model sektora B2B w Polsce zmienia się całkowicie. Większość klientów biznesowych składa zamówienia na rzecz firmy w sklepach online, a informacji o produktach poszukuje najczęściej na stronach WWW. To wnioski z raportu „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015” Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 3 0 0 0 9.11.2015Badanie „Apteki wśród polskich internautów 2015”Apteki internetowe wybierane są przede wszystkim z powodu niskich cen. Ich najważniejszymi klientami są osoby niezamożne, najczęściej matki z większą liczbą dzieci – wynika z badania „Apteki wśród polskich internautów 2015”, przygotowanego przez firmy IRCenter, LeadR, PricePanorama i SpicyMobile.
1 2 0 0 0 9.11.2015Św. Mikołaj z wizytą u siatkarzy w spocie Plusa (wideo)9 listopada rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej świąteczną ofertę internetową Plusa. Głównymi bohaterami spotu są siatkarz Karol Kłos i trener Stéphane Antiga.
1 1 0 0 0 6.11.2015Gillette pomaga doświadczać „Bond Moments” w codziennym życiu (wideo)6 listopada na ekrany polskich kin wszedł film „Spectre” – dwudziesta czwarta część przygód Jamesa Bonda. Od 1 października trwa kampania marki Gillette: „Bond Moments”. Została zainspirowana postacią twórcy znanego agenta 007 – Iana Fleminga.
0 1 0 0 0 6.11.2015Grupa Onet.pl zamiast Gazety.pl przejmie licencję na Business InsideraGrupa Onet.pl przejmuje licencję na Business Insidera w Polsce. Serwis wystartuje w pierwszej połowie 2016 r. Początkowo polską wersję uruchomić miała Gazeta.pl (Agora).