1 2 0 0 0 27.11.2015„Wygrywając dziś, wygrywasz jutro. Make it possible” – kampania Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego (wideo)Wystartowała kampania reklamowa Huawei „Make it Possible” z udziałem Roberta Lewandowskiego. Piłkarz, który został ambasadorem marki, opowiada w spocie swoją historię. Zachęca do tego, aby bez względu na przeciwności losu dążyć do realizacji marzeń, bo ich spełnienie zależy od nas samych.
0 6 0 0 0 27.11.2015Whirlpool EMEA i Habitat for Humanity budują mieszkania dla młodzieży z ośrodków opiekuńczo-wychowawczych„Every Day, Care” to kampania rozpoczęta przez Whirlpool EMEA i chrześcijańską organizację charytatywną Habitat for Humanity. Kilkudziesięciu pracowników firmy będzie pomagać w budowie mieszkań dla wychowanków ośrodka opiekuńczo-wychowawczego.
0 2 0 0 0 27.11.2015Najpopularniejsze aplikacje VoD we wrześniu. Badanie Spicy MobileDwie trzecie użytkowników urządzeń mobilnych korzysta z aplikacji do oglądania materiałów wideo. Które z nich cieszyły się największą popularnością we wrześniu? Spicy Mobile prezentuje wyniki badania.
0 1 0 0 0 27.11.2015Rada Reklamy opracowuje standardy reklamy produktów i usług finansowych25 listopada Rada Reklamy rozpoczęła pracę grupy roboczej, której celem jest opracowanie standardów reklamy produktów i usług finansowych w ramach Kodeksu etyki reklamy. Pierwszym sygnatariuszem z branży jest firma Provident Polska.
0 1 0 0 0 27.11.2015Co spowalnia polskie strony WWW? Analiza Blink.pl31 proc. stron ma zbyt ciężkie obrazki, 20 proc. nie stosuje kompresji, a 5 proc. korzysta ze słabego hostingu. To wyniki analizy na grupie niemal 3 tys. polskich stron WWW, wykonanej za pomocą analizatora semantycznego Blink.pl w październiku 2015 r.
1 1 0 0 2 27.11.2015Jarosław Kuźniar „ryjem” kampanii przeciw hejtowi (wideo)W ramach kampanii „Hejt Stop”, realizowanej przez stowarzyszenie Projekt: Polska, powstał spot „#Ryjkuzniara”. Znany prezenter mierzy się w nim z nieprzychylnymi komentarzami na swój temat.
0 1 0 0 0 27.11.2015PLL LOT i DDB & Tribal rozwiązują umowę. Poszukiwana nowa agencjaPodpisana w 2010 r. umowa między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT a DDB Warszawa (od 2015 r. DDB & Tribal) została rozwiązana za porozumieniem stron. Współpraca zakończy się 31 grudnia. Przewoźnik ogłasza konkurs ofert na nową agencję.
0 5 0 0 0 27.11.2015Polskie gwiazdy w scenariuszach pisanych przez życie. Kampania Szlachetnej PaczkiPogrążony w chorobie Piotr Adamczyk, wzruszony Jan Nowicki, przerażona Magdalena Schejbal – billboardy z tymi aktorami, promujące cykl filmów o biedzie, pojawiły się na ulicach w połowie listopada. Ale dramatyczne scenariusze nie są dziełem żadnego artysty. Napisało je samo życie. Głównym producentem akcji jest Szlachetna Paczka.
0 2 0 0 1 27.11.2015Tajemniczy klienci sprawdzili salony samochodoweZakończyło się ogólnopolskie badanie, w którym tajemniczy klienci sprawdzali jakość obsługi w salonach samochodowych popularnych marek w Polsce. Top 3 to salon BMW z Wrocławia, kielecka Toyota i Mazda z Warszawy.
0 2 0 0 0 26.11.2015Alma24 dostarczy zakupy do chłodziarek na stacjach StatoilSklep internetowy Alma24.pl wprowadza usługę w modelu kliknij i odbierz. Marka umożliwi odbiór zakupów z urządzeń chłodzących umieszczonych na stacjach paliw. Partnerem projektu jest śląska spółka Coolomat, która dostarcza maszyny i technologię.