0 3 0 0 0 13.07.2015Pokolenie Y: wielozadaniowe, mobilne i… gotowe na emigracjęPrawie połowa Ygreków rozważa możliwość wyjazdu poza Polskę w poszukiwaniu lepszych perspektyw zawodowych i możliwości rozwoju. To jeden z wyników badania opinii studentów, przeprowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami w ramach kampanii „Jestem Ygrekiem. Nie jestem leniem”.
1 1 0 0 0 13.07.2015Alicia Keys w nowej kampanii dżinsów Levi’s (wideo)„Wszystkie kobiety są naturalnie za***iste” – w tak ekspresywny sposób Alicia Keys rozpoczyna swoją wypowiedź w spocie z globalnej kampanii marki Levi's. Działania promują damską linię dżinsów na sezon jesień-zima 2015.
0 1 0 0 0 13.07.2015Rynek spożywczy w Polsce wart w tym roku 243 mld zł – raport PMRW 2015 r. rynek artykułów spożywczych w Polsce osiągnie wartość prawie 243 mld zł, czyli 2,1% więcej w stosunku do poprzedniego roku. PMR opublikował raport pt. „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2015–2020”.
0 1 0 0 0 13.07.2015BZ WBK chce oswoić klientów z kartami kredytowymiKampania „Możliwości są po to, żeby je mnożyć!” ma zmienić nastawienie klientów Banku Zachodniego WBK do kart kredytowych oraz zachęcić ich do codziennego korzystania z tego środka płatniczego. Działania ruszyły pod koniec czerwca.
0 2 0 0 0 13.07.2015Badanie Radio Track (kwiecień–czerwiec)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 0 0 0 10.07.2015„Daj się rozpieścić” – Virgin Mobile poszerza target (wideo)Operator wirtualny Virgin Mobile rozpoczął nową kampanię promującą pakiet Bez Limitu z 5 GB szybkiego Internetu. Motywem przewodnim reklam jest rozpieszczanie, a charakter spotu wskazuje na zmianę grupy docelowej.
1 1 0 0 0 9.07.2015„Zakola z głowy” w spocie leku Loxon 2% (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca wśród mężczyzn Loxon 2% – lek bez recepty, który może być stosowany w leczeniu łysienia androgenowego u mężczyzn i u kobiet. Działania realizowane są w telewizji i Internecie.
0 1 0 0 0 9.07.2015Citi Handlowy wybrał agencję do działań w social mediaZa komunikację banku na Facebooku oraz kampanie reklamowe w mediach społecznościowych odpowiadać będzie FaceAddicted. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
2 2 0 0 0 9.07.2015Mirosław Hermaszewski promuje Internet satelitarny Tooway (audio)Mirosław Hermaszewski to jedyny Polak, który odbył lot w kosmos. Kampania reklamowa Internetu satelitarnego Tooway otwiera długoterminową współpracę między polskim kosmonautą i firmą Eutelsat Broadband, właścicielem marki.
0 2 0 0 0 9.07.2015„Fanpage Trends” – czerwiec 2015Podobnie jak na YouTube i Twitterze, również na Facebooku w czerwcu panował mniejszy ruch niż w maju. Liczba postów opublikowanych przez administratorów stron oraz użytkowników serwisu spadła o 3,4%, średnia liczba udostępnień postów o 21,3%, a komentarzy pod postami – o blisko 5%. Ponadto strony komercyjne użyły w czerwcu o 4% mniej hashtagów – wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera.