2 1 0 0 0 3.12.2015„Życzenia prosto z serca” w świątecznej kampanii marki Delecta (wideo)Rozpoczęła się sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta z portfolio spółki Bakalland. Komunikacja utrzymana jest w świątecznym klimacie i będzie prowadzona do końca grudnia.
0 3 0 0 0 3.12.2015Sport, frankowicze i bankowość mobilna. Branża finansowa w III kw. 2015 r. – badanie IMMW III kwartale 2015 r. w mediach ukazało się ponad 202 tys. wzmianek na temat branży finansowej. Łączna wartości AVE przekroczyła 710 mln zł – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
0 4 0 0 0 3.12.2015Żegnaj, Kate Moss, witaj, Yoko Ono – kalendarz Pirelli na 2016 rok30 listopada zaprezentowano kalendarz Pirelli na 2016 r. Publikacja słynąca ze zdjęć pięknych i roznegliżowanych modelek zmienia charakter: na jej kartach zobaczymy teraz wpływowe kobiety, wśród nich m.in. Yoko Ono czy Serenę Williams.
2 1 0 0 0 3.12.2015Finansowe dylematy Formacji Chatelet w kampanii Wonga.com (wideo)Z początkiem grudnia ruszyła ogólnopolska kampania firmy Wonga.com, „Kasa musi się zgadzać”. W projekt zaangażowano kabaret Formacja Chatelet.
0 1 0 0 0 2.12.2015MediaCom Warszawa z Grand Prix w 19. edycji konkursu Kreatura26 listopada ogłoszono wyniki 19. edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura. Podczas gali przyznano 13 nagród głównych oraz 23 wyróżnienia. Po raz trzeci w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.
0 9 0 0 0 2.12.2015Wyniki Megapanelu – październik 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za październik 2015 r.
2 10 0 0 0 2.12.2015„Wyrzucone.pl” – podsumowanie kampanii społecznej (wideo)Liczba bezdomnych psów i kotów w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce wzrosła o 25% i obecnie przekracza 3 mln. Niestety niewiele osób uświadamia sobie, że zwierzę to nie zabawka. O tym starano się przypomnieć w kampanii „Wyrzucone.pl”. Agencja Polymus, która przygotowała akcję, podsumowuje działania.
0 2 0 0 0 2.12.2015Sotrender będzie analizować InstagramSotrender rozpoczął analizowanie kolejnego kanału społecznościowego – Instagrama. Ma to być odpowiedź na prośby klientów i fakt, że serwis w ciągu kilku lat istnienia stał się jedną z najważniejszych platform społecznościowych. Jest też coraz częściej wykorzystywany w działaniach biznesowych.
1 1 0 0 0 2.12.2015Desperados rusza z kampanią „Party Challenge” (wideo)1 grudnia rozpoczęła się kampania Desperadosa. Marka promuje w niej „Party Challenge” – pierwsze mistrzostwa Polski twórców imprez.
0 2 0 0 0 2.12.2015W poszukiwaniu odpowiedniego prezentu. Analiza zachowań zakupowych w polskich sklepach onlineChoć większość prezentów świątecznych jest kupowana w grudniu, ruch w sklepach online w Polsce rośnie na przestrzeni całego IV kwartału. Szczyt na poziomie +90 proc. przypada na połowę grudnia, gwałtowny spadek następuje zaś około 26 grudnia. To wnioski z analizy świątecznych zachowań zakupowych, przeprowadzonej przez firmę Criteo. Podstawą badania były transakcje dokonane w polskich e-sklepach w ciągu ostatnich dwóch lat.