0 1 0 0 0 14.12.2015Grupa DotPR rozbudowuje zespół i odświeża wizerunekDo Grupy DotPR dołączyła nowa dyrektor działu PR: Daria Duszyńska-Sałata. Szefową działu graficznego została Justyna Śmigielska. Odświeżeniu uległ też wizerunek grupy.
2 1 0 0 1 12.12.201526 amerykańskich marek najbardziej przyjaznych gejom, lesbijkom, osobom biseksualnym i transpłciowym (wideo)Google został uznany za markę najbardziej przyjazną środowisku LGBT we wspólnym badaniu amerykańskiej stacji telewizyjnej Logo i firmy Witeck Communications.
0 3 0 0 0 11.12.2015Robert Lewandowski na topie – analiza PSMMMedia kolejny miesiąc nie szczędzą zachwytów Lewandowskiemu. W listopadzie na jego temat ukazało się 323,3 tys. materiałów. Ręce zacierają nie tylko kibice, ale i sponsorzy. Wartość promocyjna publikacji, w których pojawiało się nazwisko sportowca, wyniosła 56 mln zł – wynika z raportu firmy Press Service Monitoring Mediów.
1 1 0 0 0 11.12.2015Krystyna Czubówna i Robert Gonera w kampanii Mobile Vikings zachęcają do bycia życzliwym (wideo)W odpowiedzi na coraz częściej spotykany hejt, zobojętnienie wobec innych i szerzący się chłód marka Mobile Vikings zainaugurowała akcję „#Pozdromocni”. Wraz z Krystyną Czubówną i Robertem Gonerą zachęca do pozdrawiania zarówno bliskich, jak i obcych osób.
1 1 0 0 0 11.12.2015Pieczenie pierników w świątecznej kampanii marki Amica (wideo)W okresie przedświątecznym Amica promuje nową linię sprzętów – In. Spot prezentuje funkcje urządzeń w kontekście gwiazdkowych przygotowań.
0 2 0 0 1 11.12.2015Badanie Radio Track (wrzesień–listopad)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 11.12.2015IMM: Przygotowania do świąt w social mediaPolscy internauci przymierzali się do wyboru świątecznych prezentów już od października. W listopadzie w social media zaroiło się od próśb o wsparcie zakupowe. Łącznie do końca pierwszego tygodnia grudnia pojawiło się ponad 13 tys. zapytań i wzmianek na temat prezentów – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
0 6 0 0 0 11.12.2015„Plany na świąteczne zakupy” – badanie GfK74,6% respondentów deklaruje, że zwykle zaczyna zakupy świąteczne w grudniu lub tuż przed Bożym Narodzeniem. W 2015 r. jednak 43,3% osób zaczęło kupować prezenty w listopadzie lub nawet wcześniej – wynika z badania GfK przygotowanego na zlecenie firmy PayPal.
0 1 0 0 0 10.12.2015Cyfrowy Polsat i Plus obsługiwane w mediach przez VizeumCyfrowy Polsat i Plus w drodze przetargu wybrały nowy dom mediowy. To Vizeum Polska, który od stycznia 2016 r. będzie odpowiadał za strategię mediową, planowanie i zakup mediów na potrzeby prowadzonych kampanii.
1 1 0 0 0 10.12.2015Kampania promocyjna ogólnopolskiego Święta Kina (wideo)12 grudnia odbędzie się ogólnopolskie Święto Kina. Z tej okazji przygotowano akcję, która ma popularyzować oglądanie filmów na dużym ekranie, wyrabiać nawyk chodzenia do kina oraz inspirować do ciekawych rozmów, przemyśleń, ale także do zabawy i relaksu.