1 1 0 0 0 16.12.2015„Bond in real life”, czyli 00:7 minut na wykonanie zadań w stylu szpiegaW listopadzie na wielkich ekranach pojawiła się kolejna część serii przygód Jamesa Bonda. Widzowie jednego z rzeszowskich kin przed seansem mogli na chwilę przenieść się do świata agenta 007 i zmierzyć się z kilkoma zadaniami.
2 1 0 0 0 16.12.2015„Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w Sieci!” – mBank przestrzega przed zagrożeniami w Internecie (wideo)Wystartowała kampania mBanku dotycząca bezpieczeństwa w Internecie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ryzykowne zachowania online i ich konsekwencje.
5 1 0 0 0 16.12.2015„YouTube Ads of 2015”, czyli najlepsze reklamy w serwisie (wideo)Serwis YouTube i The Webby Awards ogłosiły zestawienie najlepszych internetowych reklam w pięciu kategoriach. Wśród zwycięzców są m.in. spot Barbie, reklama Calvina Kleina, w której występuje Justin Biber, czy prank z udziałem Arnolda Schwarzeneggera.
0 1 0 0 0 16.12.2015BiteMe!Concept: nowa agencja skierowana do branży food & beveragePowstała agencja reklamowa BiteMe!Concept. Specjalizuje się w usługach doradczych i działaniach komunikacyjnych dla firm z sektora food & beverage. Jej założycielem jest Kamil Prandota-Prandecki.
0 1 0 0 0 16.12.2015Polacy na święta podarują perfumy, zabawki i kosmetyki – badanie domu badawczego MaisonWiększość Polaków (78%) lubi kupować prezenty świąteczne i zamierza obdarować bliskich w tym roku. Pod choinkę trafią przede wszystkim perfumy, zabawki dla dzieci i kosmetyki – pokazują wyniki badania opinii, przeprowadzonego na zlecenie Fundacji na rzecz Reputacji Marki „Premium Brand” przez dom badawczy Maison na panelu Ariadna.
0 1 0 0 0 16.12.2015„Drugi wiek maszyny” – nadchodzi rewolucja, a właściwie… już trwaScenariusze książek i filmów s-f stają się rzeczywistością. Są już samochody, które naprawdę same jeżdżą. Stworzony przez firmę IBM superkomputer Watson wygrał amerykański teleturniej „Jeopardy!”, nie dając szans dotychczasowym ludzkim mistrzom. Pytanie tylko: co będzie dalej? Do czego prowadzą nas te technologiczne przemiany? Odpowiedzi starają się udzielić autorzy książki „Drugi wiek maszyny”. Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee z MIT omawiają czynniki, pod wpływem których zmieniać się będzie nie tylko nasza gospodarka, ale i nasze życie.
1 1 0 0 0 16.12.2015„Bo jak się czuję, tak się noszę!” – kampania marki Pewex.pl (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu Pewex.pl. Działania, które potrwają do końca roku, skierowane są głównie do młodego odbiorcy.
1 1 0 0 0 16.12.2015Rok 2015 w wyszukiwarce. Czego Polacy szukają w Google? (wideo)„50 twarzy Greya”, loteria paragonowa, Eurowizja, Andrzej Duda – to hasła, które w kończącym się roku najszybciej zyskiwały na popularności w wyszukiwarce w Polsce. Google prezentuje coroczne zestawienie „Rok w wyszukiwarce”.
1 1 0 0 0 16.12.2015Sokołów promuje nową linię produktów jako pozbawioną konserwantów (wideo)Naturrino to linia produktów marki Sokołów. Jej ogólnopolska kampania, która wystartowała 10 grudnia, podkreśla, że są to wyroby bez konserwantów, fosforanów i glutaminianu sodu.
0 1 0 0 0 16.12.2015Ed Catmull, Amy Wallace: „Kreatywność S.A. – droga do prawdziwej inspiracji” na świętaKiedy w 1979 r. powstawała Graphics Group, pionierska wytwórnia komputerowych filmów animowanych, nikt nie przypuszczał, że kilkanaście lat później – pod nazwą Pixar – zrewolucjonizuje branżę filmową i zdobędzie ponad 30 Oscarów. Trudno dziś znaleźć kogoś, kto nie słyszał o „Toy Story” czy „Potworach i spółce”. Mała wytwórnia odniosła ogromny sukces, a kluczem do niego było jej nastawienie: najważniejsza jest kreatywność.