0 1 0 0 0 20.01.2016Spotify kupuje Cord Project oraz SoundwaveSpotify ogłasza zakup dwóch nowych firm: Cord Project oraz Soundwave. Mają one przyczynić się do zwiększenia produktywności oraz wydajności inżynierskiej.
0 1 0 0 1 20.01.2016Eksperci o sondażach przedwyborczych: zgodne z regułami sztukiSondaże przed wyborami prezydenckimi w 2015 r. wykonywano co do zasady zgodnie z regułami sztuki – czytamy w raporcie zespołu ds. jakości sondaży przedwyborczych pod przewodnictwem dra hab. Mikołaja Cześnika (SWPS). Rozbieżności miedzy wskazaniami sondaży i rezultatem wyborów z 10 maja skłoniły instytuty badawcze skupione w OFBOR do zlecenia niezależnej analizy źródeł błędu.
1 1 0 0 0 20.01.2016Oszczędności są jak wino – przekonuje w spocie Banku Millennium Radosław Kotarski (wideo)Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej konta oszczędnościowego Banku Millennium. W reklamie Radosław Kotarski opowiada o winie.
1 5 0 0 0 20.01.2016Intel z nową strategią i kampanią marketingową (wideo)Intel rusza z kampanią „Experience Amazing”, w której prezentuje nową filozofię marki. Jej głównym założeniem jest ukazanie rozwiązań i urządzeń wykorzystywanych do dostarczania użytkownikom wrażeń.
0 1 0 0 0 20.01.2016Dr. Wolff wybrał Havas Media Group do obsługi mediowej w Polsce i NiemczechPrzetarg na obsługę mediową marki Alpecin z portfolio firmy farmaceutycznej Dr. Wolff wygrała Havas Media Group. Współpraca na rynku polskim oraz niemieckim rozpoczęła się w styczniu.
0 2 0 0 0 20.01.2016Pracownice firmy Isover na kartach kalendarzaIsover, producent materiałów izolacyjnych, wydał kalendarz na 2016 r. Jego bohaterkami są kobiety pracujące w zakładzie firmy.
4 8 0 0 0 20.01.2016Coca-Cola ogłasza nową strategię marketingową „Jedna marka” i rozpoczyna kampanię „Taste the Feeling”19 stycznia szef marketingu The Coca-Cola Company, Marcos de Quinto, zaprezentował nową globalną strategię marketingową: „Jedna marka”. Łączy ona wszystkie produkty sygnowane marką: klasyczną coca-colę, wersję Light, Zero i Life pod jednym wspólnym brandem. Elementem przewodnim jest ogólnoświatowa kampania reklamowa „Taste the Feeling”.
0 1 0 0 0 20.01.2016Customer experience motywem przewodnim jubileuszowego Forum IAB„Customer experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?” – to hasło 10. edycji Forum IAB. Konferencja odbędzie się 8 i 9 czerwca 2016 r. w Warszawie.
0 1 0 0 1 19.01.2016Zaangażowanie widzów w oglądane programy telewizyjne – badanie TVision Insights i MediahubWidzowie oglądający telewizję razem z innymi osobami poświęcają programowi więcej uwagi. Im więcej osób znajduje się w pomieszczeniu, tym większe jest zaangażowanie – wynika z badania przeprowadzonego przez TVision Insights i Mediahub.
2 1 0 0 0 19.01.2016Kampania wprowadzająca na rynek tabletki z witaminą D dla dzieci (wideo)„Meltiki – mamy oko na zdrowie” – to hasło rozpoczętej 18 stycznia telewizyjnej kampanii tabletek z witaminą D dla dzieci od 3. roku życia. Towarzyszy ona wejściu nowego produktu na rynek.