2 1 0 0 0 18.01.2016Mężczyzna jako produkt – kampania portalu randkowego ZaadoptujFaceta.pl (wideo)W styczniu zadebiutowała kampania telewizyjna promująca portal ZaadoptujFaceta.pl. W spotach mężczyźni występują w rolach obiektów do kupienia.
1 1 0 0 0 18.01.2016„Gdyby Carlsberg robił…” – nowa platforma komunikacyjna marki w Polsce (wideo)Z początkiem roku marka piwa zainicjowała w Polsce działania zgodne z platformą komunikacyjną „Gdyby Carlsberg robił...”. W otwierającym spocie ukazano „prawdopodobnie najlepszy na świecie” salon fryzjerski.
1 1 0 0 0 18.01.2016PiS apeluje do opozycji: na arenie międzynarodowej współpracujmy (wideo)16 stycznia Prawo i Sprawiedliwość opublikowało spot, w którym zwraca się do opozycji. Przestrzega przed skutkami proszenia zagranicznych polityków o wsparcie. Jednocześnie apeluje o współpracę na arenie międzynarodowej.
0 1 0 0 0 18.01.2016Gdańsk zmienia agencję e-PROd lutego Gdańsk rozpocznie współpracę w zakresie obsługi w mediach społecznościowych z agencją Personal PR. Firmie powierzono całość zadań związanych z obsługą e-PR, tj. administrowanie miejskimi kanałami na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Google+, Pintereście oraz Spotify.
0 1 0 0 0 18.01.2016Storck wybrał SMG Polska do obsługi marek z portfolioPrzetarg na obsługę mediową firmy Storck wygrała agencja SMG Polska. Zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii wszystkich marek z portfolio producenta słodyczy, m.in. Toffifee, Merci, Nimm2 i Knoppers.
3 1 0 0 0 18.01.2016H&M wymieni spalone kalorie na ubrania (wideo)23 stycznia w sali warszawskiego IX liceum im. Klementyny Hoffmanowej rozpocznie się projekt „WF-reaktywacja” marki H&M Sport. W jego ramach przez dwa dni profesjonalni trenerzy poprowadzą treningi. Spalone kalorie będzie można wymienić na ubrania ze sportowej kolekcji.
1 6 0 0 0 18.01.2016„Złoty pociąg istnieje” – przekonuje w kampanii PKP Intercity (audio)Rozpoczęła się kampania PKP Intercity, promująca podróże ekspresami w niższych cenach. Przewoźnik zaplanował działania ambientowe m.in. na Dworcu Centralnym w Warszawie, a także konkurs, w którym do wygrania jest sztabka złota. Akcja nawiązuje do informacji o odnalezieniu zaginionego pociągu ze złotem III Rzeszy.
1 1 0 0 0 18.01.2016Na zimę Wargorr poleca Karmellove – kampania Wedla (wideo)Nowy rok rozpoczął się kolejną odsłoną przygód kosmity Wargorra, który przybył na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości. Bohater ponownie przekonuje się, że dają mu ją produkty marki E.Wedel.
0 1 0 0 0 18.01.2016ISiR nawiązuje współpracę ze słoweńską agencją Novelus PRFirma doradcza Instytut Strategii i Rozwoju nawiązała współpracę ze słoweńską agencją Novelus PR. Przedstawiciele zagranicznego przedsiębiorstwa wezmą także udział w organizowanej przez ISiR debacie, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem w zakresie dialogu pomiędzy administracją a biznesem.
0 1 0 0 0 15.01.2016Mobile Trends Conference oraz Targi Mobile-IT w lutym w KrakowieGogle do rozszerzonej rzeczywistości, tablety i smartfony, akcesoria do urządzeń mobilnych oraz rozwiązania e-mail marketingowe. Spotkania ze specjalistami z branży, znani prelegenci i nagrody dla najlepszych rozwiązań w 2015 r. To wszystko czeka na tych, którzy od 17 do 19 lutego odwiedzą Expo Kraków i wezmą udział w Mobile Trends Conference oraz odbywających się równolegle 3. Targach Rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych Mobile-IT.