2 1 0 0 0 19.01.2016Kampania wprowadzająca na rynek tabletki z witaminą D dla dzieci (wideo)„Meltiki – mamy oko na zdrowie” – to hasło rozpoczętej 18 stycznia telewizyjnej kampanii tabletek z witaminą D dla dzieci od 3. roku życia. Towarzyszy ona wejściu nowego produktu na rynek.
2 1 0 0 0 19.01.2016Vifon promuje „Łatwe zupy!” (wideo)Z początkiem stycznia startuje kampania promująca zupy błyskawiczne Vifon. Przypomina o znanych już wariantach oraz wprowadza na rynek nowy produkt – zupę Kurczak Pikantny.
1 1 0 0 0 19.01.2016Bieszczadzkie pejzaże w spocie promocyjnym marki Ostoya Vodka (wideo)Marka Ostoya przygotowała film promujący wódkę z bieszczadzkiej pszenicy. Prezentuje piękno górskiej natury i wędrówkę trzech przyjaciół. Spot można oglądać w kanale marki na YouTube.
0 1 0 0 0 19.01.2016Marki farb Tikkurila, Beckers i Jedynka pod PR-ową opiekąProducent farb dekoracyjnych i przemysłowych Tikkurila Polska podpisał umowę z Practum Consulting. Agencja będzie prowadzić PR produktowy oraz obsługiwać biuro prasowe marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.
0 3 0 0 0 19.01.2016DOZ rekrutuje poprzez nośniki OOH przy uczelniach medycznychW styczniu ruszyła kampania rekrutacyjna spółki DOZ zarządzającej siecią aptek Dbam o Zdrowie. W jej ramach w dziesięciu polskich miastach w pobliżu uniwersytetów medycznych pojawiły się kreacje OOH. Działania prowadzone są również w Internecie.
0 1 0 0 1 19.01.2016Polacy i erotyka w Sieci – analiza GemiusaCo dziesiąty polski internauta odwiedza serwis Pornhub.com. Kim są użytkownicy Sieci wchodzący na tę stronę i jakie jeszcze portale erotyczne są popularne wśród Polaków? Gemius przygotował analizę tego zagadnienia.
0 1 0 0 0 19.01.2016Grupa Ströer kupiła Goldbach AudienceGrupa Ströer stała się właścicielem Goldbach Audience w Polsce. Wkrótce sieć reklamowa zaprezentowana zostanie w nowej odsłonie – jako Ströer Digital Media.
0 1 0 0 0 18.01.2016Young Creatives Cannes 2016 w nowej odsłonieDo 29 stycznia trwa przyjmowanie zgłoszeń do polskiej edycji Young Creatives, konkursu adresowanego do młodych pracowników branży komunikacyjnej. Próg wiekowy dla uczestników został podwyższony do 30 lat. Zmieniono też zasady wyboru jurorów.
1 1 0 0 0 18.01.2016„Słowo zabiera głos” – kampania na zakończenie obchodów 100. rocznicy urodzin ks. Twardowskiego (wideo)Wystartowała kampania z okazji zakończenia obchodów 100. rocznicy urodzin ks. Jana Twardowskiego. Jej hasło brzmi: „Słowo zabiera głos”.
2 1 0 0 0 18.01.2016Mężczyzna jako produkt – kampania portalu randkowego ZaadoptujFaceta.pl (wideo)W styczniu zadebiutowała kampania telewizyjna promująca portal ZaadoptujFaceta.pl. W spotach mężczyźni występują w rolach obiektów do kupienia.