2 1 0 0 1 26.02.2016McDonald’s wyśmiewa Burger Kinga, stawiając gigantyczny drogowskaz (wideo) [aktualizacja]We Francji działa ponad 1000 punktów drive-thru sieci McDonald’s, Burger King ma zaś nieco ponad 20 takich obiektów. Firma spod znaku złotych łuków postanowiła wykorzystać ten fakt i dopiec konkurentowi.
0 1 0 0 0 26.02.2016Cisowianka na outdoorze informuje o współpracy z UNICEF-emOd stycznia Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, wspierają UNICEF w realizacji programów, których celem jest zwiększenie dostępu do wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata oraz w miejscach katastrof humanitarnych. W związku z tym marka rozpocznie kampanię outdoorową.
1 1 0 0 0 26.02.2016Adam Woronowicz jako smakosz promuje pożyczkę w ING BŚ (wideo)„Pieniądze trzeba oddać, ale to, co zyskasz, to Twoje” – to hasło kampanii pożyczki w ING Banku Śląskim, która startuje 28 lutego. Marka nadal krzewi w niej ideę rozsądnego pożyczania. W reklamie ponownie wystąpili Adam Woronowicz i Marek Kondrat.
0 1 0 0 0 26.02.2016Nivea przedłuża i rozszerza umowę z GoldenSubmarineNivea współpracuje z GoldenSubmarine od ponad roku. Firmy podpisały właśnie umowę, w ramach której agencja przez kolejne dwa lata będzie obsługiwać markę w Internecie. Współpraca została też rozszerzona na wszystkie brandy z portfolio Nivei.
0 3 0 0 0 26.02.2016Facebook najbardziej angażujący, LinkedIn najmniej – badanie SW Research„Na Facebooka zaglądamy co najmniej raz dziennie” – tak zadeklarowało 65% uczestników badania zrealizowanego przez SW Research dla agencji Think Kong. Mniej aktywni są użytkownicy Instagrama – 36% badanych mówi o codziennej wizycie w tym serwisie. Najgorzej wypadł LinkedIn – 24% użytkowników deklaruje codzienne odwiedzanie strony.
0 1 0 0 0 26.02.2016Internauci o styczniowych wyprzedażach – badanie IQS (infografika)Ponad 90% internautów słyszało o styczniowych obniżkach cen. W badaniu IQS co trzeci respondent deklarował, że skorzystał już z tej okazji, a 45% dopiero zamierzało wybrać się na zakupy.
0 1 0 0 0 26.02.2016Facebook wprowadza Canvas – nowy format reklamy mobilnejCanvas to nowy, pełnoekranowy format reklamy mobilnej na Facebooku. Od 25 lutego dostępny jest na całym świecie. Pojawia się na ekranie natychmiast po kliknięciu w reklamę wyświetlaną w strumieniu aktualności.
1 3 0 0 0 26.02.2016Gigababcia gra w otwarte karty w kampanii Virgin Mobile (wideo)24 lutego operator Virgin Mobile wprowadził na rynek pakiet #Najlepiej. Bohaterką jego kampanii reklamowej jest Gigababcia znana już z wcześniejszych spotów marki.
0 1 0 0 0 26.02.2016Mniej optymizmu w prognozach – TNS Consumer Index w lutym 2016 r.Ostatnie miesiące 2015 r. przyniosły pozytywną zmianę nastrojów społecznych. W lutym jednak wyraźnie osłabł pozytywny trend utrzymujący się od kilku miesięcy. TNS Consumer Index obniżył się miesiąc do miesiąca o 2,4 pkt, do poziomu -4,6 pkt.
1 2 0 0 0 26.02.2016Nowa odsłona kampanii gry Multi Multi Totalizatora Sportowego (wideo)Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej gry Multi Multi. Od 15 lutego do 14 kwietnia Lotto będzie przypominać klientom, jak grać oraz ile pieniędzy można wygrać.