0 5 0 0 0 8.03.2016Wynagrodzenia kobiet i mężczyzn w 2015 r. – badanie firmy Sedlak & SedlakW 2015 r. kobiety zarabiały przeciętnie 3400 zł brutto miesięcznie, a więc o 800 zł mniej niż mężczyźni, którzy otrzymywali 4200 zł brutto. Mediana wynagrodzeń kobiet stanowiła niespełna 81% wartości środkowej zarobków mężczyzn – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak.
0 1 0 0 0 8.03.2016SentiOne monitoruje Internet w Rosji, na Ukrainie i w CzarnogórzeOd kilku lat SentiOne konsekwentnie poszerza zasięg działań o kolejne kraje. Od 8 marca firma monitoruje Internet także w Rosji, na Ukrainie oraz w Czarnogórze.
0 1 0 0 0 8.03.2016„PR w impasie”, czyli warsztaty komunikacji w sytuacjach kryzysowych21 marca w Krakowie odbędzie się pierwsze spotkanie warsztatowe w ramach projektu Komu Komunikacja. Temat, któremu poświęcone będzie wydarzenie, spędza sen z powiek niejednemu PR-owcowi. Sytuacji kryzysowych – bo o nich mowa – boją się nie tylko branżowi nowicjusze, ale też osoby pracujące w zawodzie od lat.
0 1 0 0 0 8.03.2016Henryk Sawka zilustrował limeryki o orzechach marki FelixMarka Felix przygotowała zbiór limeryków inspirowanych jej produktami. Autorami wierszyków są konsumenci, którzy wzięli udział w internetowym konkursie. Książkę zilustrował Henryk Sawka.
1 1 0 0 0 8.03.2016„Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” – druga odsłona akcji Nationale-Nederlanden (wideo)Nationale-Nederlanden TUnŻ rozpoczęło drugą odsłonę kampanii pod hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”. W nowym spocie chłopiec wciela się w postać bohatera z gry, z którym utożsamia również swojego tatę. Firma chce zachęcić do zastanowienia się nad bezpieczeństwem własnym i najbliższych w razie niespodziewanych zdarzeń.
0 1 0 0 0 8.03.2016Nike zawiesza współpracę z Marią SzarapowąMaria Szarapowa podczas konferencji prasowej przyznała, że przeprowadzony w czasie Australian Open test antydopingowy wykazał w jej organizmie niedozwoloną substancję. Firma Nike, która jest głównym sponsorem tenisistki, zawiesiła z nią współpracę.
1 1 0 0 0 8.03.2016„Mistrzowskie zakupy” Andrzeja Wrony w spocie Plusa (wideo)8 marca Plus rozpoczął kampanię reklamową oferty dla nowych klientów. W reklamie wystąpił siatkarz Andrzej Wrona.
0 1 0 0 0 8.03.2016Polki niedoceniane przez branżę marketingową – badanie MECSpecjalistki z domów mediowych, agencji reklamowych, biur reklamy i działów marketingu nieco protekcjonalnie patrzą na polską konsumentkę. Często nie doceniają jej inwestycji w siebie i dbałości o rodzinę. Obraz polskich kobiet, jaki wyłania się z ocen pracowniczek branży marketingowej, w wielu wymiarach nie odpowiada rzeczywistości – pokazuje badanie MEC.
0 1 0 0 0 8.03.2016Izba Gospodarki Elektronicznej wybrała agencję public relationsW marcu Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczęła współpracę z WhiteLabel Public Relations. Agencja zajmie się zarówno komunikacją wewnętrzną, jak i działaniami zewnętrznymi.
3 1 0 0 0 8.03.2016Napoleon dowodzi kampanią marketingową Carrefoura (wideo)8 marca Carrefour rozpoczął kampanię, której celem jest przedstawienie zmian wprowadzonych ostatnio w firmie. Centralna postać działań to Napoleon, w którego rolę wcielił się znany aktor, Jacek Braciak. Przez dwa tygodnie utrzymywano w tajemnicy, jakie plany ma cesarz Francji.