0 1 0 0 0 10.03.2016Mlekpol przedłuża współpracę z MEC o kolejny rokPrzetarg Mlekpolu na obsługę zakupu mediów został rozstrzygnięty. Spółdzielnia mleczarska po raz kolejny wybrała MEC. Kontrakt podpisano na kolejne 12 miesięcy.
1 1 0 0 0 10.03.2016„Brzegi zakręcone smakiem” – Pizza Hut promuje Cheesy Twist (wideo)Na przełomie lutego i marca ruszyła kampania promująca Cheesy Twist – nową pizzę w ofercie sieci Pizza Hut. Hasło nawiązuje do zakręconego brzegu pizzy, doprawionego do smaku ziołowo-czosnkowym masłem, chili lub serem corregio.
5 3 0 0 0 10.03.2016Ruszyła kampania wizerunkowa „4F. Zacznij. Wytrwaj” (wideo)7 marca rozpoczęła się kampania wizerunkowa pod hasłem „4F. Zacznij. Wytrwaj”. Prowadzona będzie w kilku odsłonach do września 2016 r. Marka, propagując zdrowy tryb życia, chce motywować do podjęcia aktywności sportowej.
0 6 0 0 0 10.03.2016Polska Agencja Kosmiczna ma logoWe wrześniu 2015 r. Polska Agencja Kosmiczna ogłosiła konkurs na logo. Ponad 400 nadesłanych projektów odrzucono, uznając, że nie spełniają wymogów. Agencja zaprezentowała właśnie znak przygotowany przez prof. Mieczysława Wasilewskiego.
1 4 0 0 0 10.03.2016Maffashion poprowadziła real-time webturniej Adidasa (wideo)5 marca w salonie sieci Sizeer w CH Złote Tarasy w Warszawie odbył się wielokanałowy webturniej Adidasa z udziałem Maffashion. „TubularUncover” połączył ze sobą trzy najpopularniejsze w grupie docelowej kanały: Facebook Mentions, Snapchat oraz Instagram.
2 1 0 0 0 9.03.2016„Nie chcę być strażakiem” – niepełnosprawni w autoironicznym spocie Fundacji Integracja (wideo)Fundacja Integracja rozpoczęła działania na rzecz promocji zatrudniania osób z niepełnosprawnością, a także zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy. Kampania pod hasłem „Nie chcę być strażakiem” wystartowała 9 marca w Internecie.
1 1 0 0 0 9.03.2016Krzysztof Stelmaszyk i Rafał Cieszyński w urodzinowym spocie Canal+ (wideo)Ruszyła kampania reklamowa z okazji 21. urodzin Canal+. W spocie wystąpili aktorzy Krzysztof Stelmaszyk i Rafał Cieszyński. Informują o ofercie dla nowych klientów platformy NC+ oraz dla abonentów przedłużających umowę.
0 1 0 0 0 9.03.2016Dentsu Aegis Network przejmuje czeską Adexpres GroupMiędzynarodowy holding reklamowy Dentsu Aegis Network zakupił Adexpres Group, czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług internetowych. To kolejna przejęta przez niego spółka z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
0 2 0 0 0 9.03.2016Internauta wciska pauzę – Kit Kat zaprasza go na przerwęKit Kat, marka batonów z portfolio Nestle, prowadzi kampanię w Internecie. Przygotowała szereg reklam nawiązujących do hasła „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”. Pojawiają się one w sytuacjach, gdy internauci na chwilę przerywają swoje zajęcia.
0 1 0 0 0 9.03.2016Lubella i Malma pozostają z dotychczasową agencją PRPrzetarg na działania brand PR marek Lubella i Malma (Grupa Maspex Wadowice) ponownie wygrała agencja Synertime. W konkursie ofert udział brały 4 firmy.