1 1 0 0 0 11.03.2016Deskorolka i samochód w pojedynku firmy Dunlop (wideo)Marka Dunlop opublikowała internetowy film, w którym zaprezentowała nowe sportowe opony. Ich właściwości ukazano w pojedynku samochodu z deskorolką.
4 4 0 0 0 11.03.2016Kinga Preis i Tomasz Kot w duecie dla T-Mobile (wideo)15 marca ruszy ogólnopolska kampania reklamowa T-Mobile, w której wystąpią Kinga Preis i Tomasz Kot. Razem zaśpiewają oni kolejny „Hit od T-Mobile”.
2 1 0 0 0 11.03.2016„Z Tobą od A do Z” – kampania Allianz Polska (wideo)11 marca rozpoczęła się multiproduktowa kampania 360° marki Allianz Polska. Działania wizerunkowe mają zwiększyć rozpoznawalność marki oraz zainteresowanie ofertą jej produktów. Hasło „Z Tobą od A do Z” przedstawia ubezpieczyciela jako firmę, na którą można liczyć w każdej sytuacji życiowej.
0 1 0 0 0 11.03.2016Vistula oficjalnym partnerem PZPNVistula Group i Polski Związek Piłki Nożnej podpisały umowę, na mocy której producent odzieży uzyskał tytuł oficjalnego partnera PZPN. W ramach współpracy Vistula opracuje i wykona kolekcję ubrań – garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia – dla piłkarskiej reprezentacji Polski. Będzie to kolekcja, w której sportowcy wyjadą na mistrzostwa Europy we Francji.
3 1 0 0 0 11.03.2016Domowe „zrób to sam” w kampanii online Groprinosinu (wideo)„Wszyscy do dzieła!” – to hasło internetowej kampanii leku przeciwwirusowego i wzmacniającego odporność Groprinosin (Gedeon Richter). Marka zaprezentowała pomysły na kreatywne spędzanie czasu z dziećmi – nie tylko w trakcie przeziębienia.
0 6 0 0 0 11.03.2016Bonarka z Małgorzatą Kożuchowską i „wehikułem kultury”Małgorzata Kożuchowska przez kolejny rok będzie występować w kampaniach reklamowych krakowskiego Bonarka City Center. Zabierze odbiorców w podróż do świata bohemy i sztuki. W nowej kampanii, pt. „Wehikuł kultury”, centrum kreuje się na ambasadora działań artystycznych.
0 1 0 0 0 11.03.2016Wafle Grześki i herbatniki Jutrzenka z agencją kreatywnąGrupa Colian nawiązała współpracę z agencją Gong (Group One). Będzie ona pracować dla marek Grześki oraz Jutrzenka Petit Beurre z portfolio firmy.
0 2 0 0 0 11.03.2016„Lechstarter” – program grantów Lecha dla polskich miast [aktualizacja]Wystartował „Lechstarter” – program społecznej odpowiedzialności biznesu marki Lech. Przygotowano milion złotych na projekty, które mają zmienić wygląd i usprawnić funkcjonowanie polskich miast. Przyznanych zostanie 5 grantów o wartości 100 tys. zł oraz 20 mikrograntów o wartości 25 tys. zł. Propozycje pomysłów można zgłaszać do 4 kwietnia.
0 5 0 0 0 10.03.2016„TrendBook 2016” Natalii Hatalskiej. Temat przewodni: człowiekIlu polskich internautów interesuje się nowymi technologiami? Na które z technologii ulepszających człowieka zdecydowaliby się sami? Czy boją się sztucznej inteligencji? To kilka pytań, na które odpowiedzi można znaleźć w publikacji „TrendBook 2016” przygotowanej przez Natalię Hatalską.
0 1 0 0 0 10.03.2016Rynek mediów tradycyjnych i cyfrowych w 2016 r. – Millward BrownFirma Millward Brown zaprezentowała doroczne prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. Wskazuje, co nowego czeka świat marketingu w 2016 r.