1 1 0 0 0 17.03.2016„Szczęśliwe dzieciństwo” według marki Kubuś (wideo)Jakie jest szczęśliwe dzieciństwo? Beztroskie, wesołe i przede wszystkim pełne przygód każdego dnia. Marka Kubuś w rozpoczętej 14 marca kampanii reklamowej pokazuje bliskie każdej matce momenty dorastania dzieci.
0 3 0 0 0 17.03.2016Triumph w kampanii reklamowej docenia pełne kobiece kształtyRozpoczęła się kampania marki Triumph, która promuje serię Beauty-Full, czyli bieliznę zaprojektowaną dla kobiet o pełnych kształtach. Działania reklamowe prowadzone są w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 17.03.2016Grupa Wirtualna Polska kupuje porównywarkę TotalMoney.plGrupa Wirtualna Polska nabyła 100% udziałów w TotalMoney.pl, właścicielu porównywarki finansowej. Wartość transakcji wyniosła 14,5 mln zł.
0 2 0 0 0 17.03.2016Serialowa Warszawa najbardziej medialnym miastem – analiza PSMMW drugim półroczu 2015 r. badanie medialności miast pokazywanych w serialach telewizyjnych po raz kolejny wskazało na dominację Warszawy. W pierwszej dziesiątce znalazły się także miasta, w których toczyła się akcja trzech nowości: „Aż po sufit”, „Singielka” i „Dziewczyny ze Lwowa” – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.
1 1 0 0 0 16.03.2016E.Leclerc z wielkanocną odsłoną kampanii „Wiem, że kupuję najtaniej” (wideo)W telewizji można zobaczyć kolejny spot promocyjny sieci sklepów E.Leclerc. Nawiązuje on tematyką do zbliżających się świąt wielkanocnych. To kontynuacja kampanii „Wiem, że kupuję najtaniej”.
0 1 0 0 0 16.03.2016Adam Nawałka twarzą kampanii reklamowej oferty dla firm Play16 marca marka Play ogłosiła wprowadzenie programu „Fair Play”. Twarzą kampanii promującej ofertę dla firm będzie Adam Nawałka, trener reprezentacji Polski w piłce nożnej.
0 1 0 0 0 16.03.2016Volvo Cars Poland po wyborze agencji do działań w social mediaPrzetarg na kompleksową realizację komunikacji w mediach społecznościowych polskiego oddziału Volvo wygrała agencja WhiteBits. Zajmie się przygotowaniem strategii i realizacją działań angażujących klientów we wszystkich kanałach społecznościowych, w których obecna jest marka.
0 2 0 0 0 16.03.2016W lutym na Twitterze królowała politykaPolityka to na Twitterze najpopularniejszy temat, czasem tylko ustępujący innym. Nie inaczej było w lutym. Choć w Dniu Zakochanych najpopularniejszym hashtagiem były #walentynki, w pozostałe dni miesiąca dominowały: #500plus, #dobrazmiana i #PiS. Najszybciej nowych obserwujących zdobywał Andrzej Duda, a najwięcej reakcji wzbudzał profil Tomasza Lisa – wynika z raportu „Twitter Trends” Sotrendera.
0 1 0 0 0 16.03.2016Instagram przestanie wyświetlać zdjęcia chronologicznie. Wprowadzi algorytm – jak FacebookInstagram testuje bardziej spersonalizowany feed dla użytkowników – ogłosiła firma. Zdjęcia i materiały wideo miałyby być wyświetlane na podstawie algorytmu podobnego do tego, który działa na Facebooku, nie jak dotąd chronologicznie.
0 1 0 0 0 16.03.2016Niechciana komunikacja staje się coraz większym problemem – raport Coleman Parkes ResearchPięćdziesiąt to przeciętna liczba e-maili, przesyłek, wiadomości tekstowych i telefonów od firm, które tygodniowo otrzymuje i odbiera konsument. Duża część tej komunikacji jest zupełnie nieinteresująca dla adresatów – pokazują wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Ricoh przez Coleman Parkes Research.