0 3 0 0 0 15.03.2016Selfie z konkubentem, event za pieniążki. Jak często media używały słów, których nie lubią Polacy?Frazy konkubina/konkubent, wykon i zajebiście to najmniej lubiane słowa – wynika z plebiscytu „Słowa, które chcemy zapomnieć”, zorganizowanego przez Bibliotekę Śląską w Katowicach. Press-Service Monitoring Mediów sprawdził popularność tych wyrazów w mediach w 2015 r.
0 2 0 0 0 15.03.2016„Fanpage Trends” – luty 2016: Play wyprzedza Serce i RozumW lutym na polskim Facebooku opublikowano o 2% mniej postów niż w styczniu, a treści angażowały średnio o 10% mniej użytkowników. Nie znaczy to jednak, że życie w social media w minionym miesiącu zamarło – najpopularniejszy hashtag to #walentynki. Jak wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera, profil Play wyprzedził Serce i Rozum.
0 1 0 0 0 15.03.2016Powstała SilverWave – firma specjalizująca się w marketingu 50+Na rynku pojawiła się firma SilverWave. Zajmuje się badaniami marketingowymi w grupie 50+ oraz doradztwem w zakresie strategii marketingowej i komunikacji skierowanej do dojrzałych konsumentów.
0 1 0 0 0 15.03.2016L’Oréal Polska powierza obsługę korporacyjną On Board Ecco NetworkObsługą korporacyjną L’Oréal Polska zajmie się On Board Ecco Network. Konsultanci agencji opracują i wdrożą strategię komunikacji zewnętrznej dla firmy kosmetycznej.
1 1 0 0 0 15.03.2016„Zatrzymaj problem na żądanie” – kampania UroFuraginum (wideo)Grupa Adamed rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową leku na zakażenia dróg moczowych UroFuraginum. Hasło działań to „Zatrzymaj problem na żądanie”.
2 2 0 0 0 15.03.2016Marzyciel, doradca, siatkarze i trener w kampanii promującej oferty Plusa (wideo)15 marca wystartowały działania promujące oferty Plusa Ja+ na Kartę Full Opcja oraz Ja+ Moja Firma. W reklamach ponownie zobaczyć można siatkarzy z narodowej reprezentacji oraz ich trenera – Stéphane’a Antigę.
0 4 0 0 1 14.03.2016Multiscreening i sport: najpopularniejsze wydarzenia 2015 r. w social media. Badanie IRCenterW 2015 r. w mediach społecznościowych pojawiło się ponad 3,5 mln wzmianek dotyczących sportu. Temat ten cieszy się zatem dużą popularnością wśród internautów. Które imprezy sportowe były najbardziej angażujące? Jakie były zachowania internautów w czasie turniejów i rozgrywek? Zbadała to firma IRCenter.
0 2 0 0 0 14.03.2016Badanie Radio Track (grudzień–luty)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 2 0 0 0 14.03.2016„Karabin”, Maria Peszek i graffiti – reklama albumu na miejskich przystankach26 lutego premierę miała płyta „Karabin” Marii Peszek. Z początkiem marca na citylightach pojawiły się niestandardowe kreacje OOH promujące krążek.
0 5 0 0 0 14.03.2016Ponad połowa Polaków deklaruje, że uprawia sport – badanie ARC Rynek i Opinia61% Polaków deklaruje, że w ciągu ostatniego roku uprawiało sport. Zdecydowana większość z nich – 70% robi to częściej niż raz w tygodniu, a 17% – kilka razy w miesiącu. Najpopularniejsze dyscypliny to bieganie, jazda na rowerze oraz piłka nożna. Wśród osób po 45. roku życia na popularności zyskuje nordic walking – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.