0 1 0 0 0 20.03.2016Reklamy VoD są źle dobrane i drażnią konsumentów – badanie NielsenaReklamy w serwisach oferujących wideo na życzenie, tzw. VoD, budzą coraz większy opór konsumentów. Aż 66 proc. odbiorców ocenia, że większość tych reklam promuje produkty, którymi nie są zainteresowani – wynika z globalnego badania firmy Nielsen.
1 1 0 0 0 18.03.2016Ładowanie Samsunga Galaxy A5 na nośniku OOH (wideo)Samsung przygotował niestandardową kampanię promującą możliwość szybkiego naładowania telefonu Galaxy A5. W Warszawie pojawił się billboard 3D z gigantycznym smartfonem.
1 1 0 0 0 18.03.2016Nowy związek Karola Kłosa w kampanii Plusa (wideo)Plus rozpoczyna drugą odsłonę kampanii „Testuj LTE za 9 zł”. Podkreśla w niej, że oferuje mieszkańcom Warszawy Internet mobilny trzy razy szybszy niż w Play.
1 1 0 0 0 18.03.2016Marka AA promuje kremy dla kobiet po 50. roku życia (wideo)Wystartowała kampania marki AA „Skóra dobrze nastrojona”. Promuje nową linię kremów Clinical Lift na dzień i na noc, przeznaczonych dla grup wiekowych 50+, 60+ i 70+.
0 4 0 0 0 18.03.2016Lionel Messi globalnym ambasadorem marki HuaweiMarka Huawei przedstawiła swojego nowego ambasadora. Został nim Lionel Messi, argentyński piłkarz klubu FC Barcelona.
0 1 0 0 0 18.03.2016Google, Facebook i YouTube – najchętniej odwiedzane strony w Polsce w analizie GemiusaGoogle.pl, Facebook.com oraz Youtube.com były najchętniej odwiedzanymi przez Polaków stronami WWW między 7 a 13 marca. Gemius przygotował analizę najpopularniejszych adresów minionego tygodnia.
0 3 0 0 0 18.03.2016„YouTube Trends” – luty 2016: muzyka i gryLuty na YouTube był równie spokojny, co styczeń. Choć liczba nowych subskrypcji wzrosła o ponad 9% w stosunku do poprzedniego miesiąca, przeciętna liczba wyświetleń filmów w analizowanych przez Sotrendera kanałach spadła o 1%.
1 1 0 0 0 17.03.2016mBank z kampanią promującą eKonto (wideo)Do końca maja potrwa promocja mBanku, w której klienci otwierający eKonto mogą zyskać do 500 zł zwrotu. Do skorzystania z oferty zachęcają reklamy telewizyjne, radiowe, outdoorowe i internetowe.
0 1 0 0 0 17.03.2016„Rodzic – konsument. Postawy i priorytety” – badanie SW ResearchWalory edukacyjne są dla współczesnego rodzica najistotniejszym elementem w procesie wyboru produktów dla dzieci – ponad 82% badanych przyznaje, że zwraca uwagę na wartość edukacyjną kupowanych zabawek i akcesoriów. Z edukacyjnym nurtem przegrywa nawet silny trend eko, a także cena nabywanych artykułów. To główne wnioski z badania SW Research.
0 1 0 0 0 17.03.2016Rusza rekrutacja do trzeciej edycji programu „Mentors 4 Starters”Do 27 marca trwa rekrutacja do programu mentoringowego „Mentors 4 Starters”. W trzeciej edycji weźmie udział 24 przedstawicieli biznesu, którzy indywidualnie będą pracować z wyselekcjonowanymi uczestnikami.