1 1 0 0 0 15.03.2016„Zatrzymaj problem na żądanie” – kampania UroFuraginum (wideo)Grupa Adamed rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową leku na zakażenia dróg moczowych UroFuraginum. Hasło działań to „Zatrzymaj problem na żądanie”.
2 2 0 0 0 15.03.2016Marzyciel, doradca, siatkarze i trener w kampanii promującej oferty Plusa (wideo)15 marca wystartowały działania promujące oferty Plusa Ja+ na Kartę Full Opcja oraz Ja+ Moja Firma. W reklamach ponownie zobaczyć można siatkarzy z narodowej reprezentacji oraz ich trenera – Stéphane’a Antigę.
0 4 0 0 1 14.03.2016Multiscreening i sport: najpopularniejsze wydarzenia 2015 r. w social media. Badanie IRCenterW 2015 r. w mediach społecznościowych pojawiło się ponad 3,5 mln wzmianek dotyczących sportu. Temat ten cieszy się zatem dużą popularnością wśród internautów. Które imprezy sportowe były najbardziej angażujące? Jakie były zachowania internautów w czasie turniejów i rozgrywek? Zbadała to firma IRCenter.
0 2 0 0 0 14.03.2016Badanie Radio Track (grudzień–luty)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 2 0 0 0 14.03.2016„Karabin”, Maria Peszek i graffiti – reklama albumu na miejskich przystankach26 lutego premierę miała płyta „Karabin” Marii Peszek. Z początkiem marca na citylightach pojawiły się niestandardowe kreacje OOH promujące krążek.
0 5 0 0 0 14.03.2016Ponad połowa Polaków deklaruje, że uprawia sport – badanie ARC Rynek i Opinia61% Polaków deklaruje, że w ciągu ostatniego roku uprawiało sport. Zdecydowana większość z nich – 70% robi to częściej niż raz w tygodniu, a 17% – kilka razy w miesiącu. Najpopularniejsze dyscypliny to bieganie, jazda na rowerze oraz piłka nożna. Wśród osób po 45. roku życia na popularności zyskuje nordic walking – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 14.03.2016Lenovo promuje Moto X Force z nietłukącym się ekranem – kampania kinowa (wideo)We wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce rusza kampania reklamowa nowego produktu Lenovo z rodziny Moto. Działania na ekranach obejmują emisję w bloku specjalnym 30-sekundowego spotu, który ukazuje zaletę smartfona – nietłukący się ekran dotykowy.
0 1 0 0 0 14.03.2016SMG Polska koordynuje obsługę marki Duracell na 16 rynkach europejskichObsługą marki Duracell należącej do holdingu Berkshire Hathaway zajmie się SMG. Polskie biuro agencji będzie koordynować prace dla tego brandu na szesnastu rynkach w Europie.
0 1 0 0 0 14.03.2016Tauron Sprzedaż wyłonił agencję, która zajmie się przygotowaniem jego materiałów BTLW grudniu 2015 r. Tauron Sprzedaż ogłosił przetarg. Miał on wyłonić wykonawcę, który będzie prowadził obsługę kreatywną bieżących działań marketingowo-reklamowych, w tym zajmie się ujednoliceniem materiałów BTL. Autorem zwycięskiej propozycji jest agencja reklamowa Hand Made.
1 1 0 0 0 14.03.2016Dobra zmiana i „najwięksi przeciwnicy naprawy państwa” – spot PiS (wideo)12 marca w kanale YouTube Prawa i Sprawiedliwości pojawił się spot, w którym partia wymienia, co udało jej się osiągnąć w czasie sprawowania rządów. Wskazuje również „największych przeciwników naprawy państwa”.