0 3 0 0 0 12.07.2016DonGuralesko i MaxFloRec gwiazdami polskiego YouTube według PSMMDonGuralesko i MaxFloRec zdominowali raport firmy Press-Service Monitoring Mediów na temat najpopularniejszych polskich vlogerów. Zebrali po około 2 tys. materiałów wartych razem 5,4 mln zł.
0 3 0 0 0 12.07.2016BZ WBK podsumowuje kampanię „#12zawodnik”Prawie 4 mln odsłon filmów na YouTube, 20 tys. osób biorących udział w konkursach i wzrost liczby fanów w social media o ponad 10 tys. – to podsumowanie kampanii Banku Zachodniego WBK związanej z rozgrywkami Euro 2016.
0 1 0 0 0 11.07.2016Wyniki badania „Globalny stan piękna” marki PhilipsCzym dla kobiet jest uroda? Jaką rolę odgrywa ona w ich życiu? Jak zmieniły się zabiegi pielęgnacyjne i postrzeganie branży kosmetycznej na przestrzeni lat? Sprawdziła to w badaniu marka Philips. Do rozmów zaproszono ponad 11 tys. kobiet z 11 krajów, w tym z Polski.
0 1 0 0 0 11.07.2016L’Oréal inwestuje w nowe technologieFirma L’Oréal zainwestowała w inkubator start-upów technologicznych – Founders Factory. Każdego roku te dwa podmioty wesprą rozwój pięciu start-upów oraz wspólnie założą dwa przedsiębiorstwa od zera.
2 4 0 0 0 11.07.2016„Wyrwij włocha” w Trójmieście – zachęca Time for Wax (audio)Salony depilacji woskiem Time for Wax od czerwca działają w Trójmieście. Sieć rozpoczęła podbój Gdańska i Gdyni kampanią outdoorową pod wiele mówiącym tytułem „Wyrwij włocha”.
0 6 0 0 0 11.07.2016W Warszawie powstały dwa murale na zlecenie GhelamcoNa zlecenie belgijskiego dewelopera Ghelamco stworzono w Warszawie dwa murale. Prace wykonali artyści z Polski i Belgii.
0 2 0 0 0 11.07.2016Female Tribes, czyli kobieta nowej ery – badanie J. Walter ThompsonNiezależnie od kultury, w której żyją kobiety, dla 78% z nich nastały najlepsze czasy. „Kobiecość to nasza siła” – czuje 86% uczestniczek badania „Women’s Index”, przeprowadzonego przez J. Walter Thompson. Wzięło w nim udział 4300 kobiet z dziewięciu państw.
2 1 0 0 0 11.07.2016„Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom” – zachęca Vanish (wideo)11 lipca rozpoczęła się kampania promująca Vanish z portfolio firmy Reckitt Benckiser. W jej ramach przygotowano konkurs dla konsumentów, w którym zadaniem jest przedstawienie wyzwania rzuconego środkowi do usuwania plam.
2 1 0 0 0 11.07.2016„Są rzeczy, które najlepiej robić samemu” – kampania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (wideo)„Pewne rzeczy najlepiej robić samemu” – to hasło kampanii Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Celem działań jest przekonanie kierowców do samodzielnego sprawdzania historii OC.
0 1 0 0 0 11.07.2016Coca-Cola Journey w Polsce pod opieką agencji Think KongCałościową opiekę nad polską odsłoną globalnego serwisu Coca-Cola Journey obejmuje Think Kong. Agencja odpowiadała za przygotowanie oraz start polskiej edycji.