1 1 0 0 0 16.01.2015Kraków stworzy „Operę Narodową, czyli Tramwaj zwany Polska” (wideo)Rozpoczyna się drugi etap krakowskiej akcji „Weźże gadaj ciszej”. Jej nową odsłoną będzie „Opera Narodowa, czyli Tramwaj zwany Polska”.
0 7 0 0 0 16.01.2015KinAds podsumowuje badania branży turystycznejUbiegłoroczne wydatki reklamowe branży turystycznej spadły. Przodowały w nich biura podróży, a najwięcej skorzystała na nich telewizja. Na wakacje wyjechało 11 mln Polaków, w tym 2,7 mln osób spędziło je za granicą. Zdecydowana większość wybrała Polskę, zwłaszcza Bałtyk. Ponad 60% na urlop pojechało samochodem lub motocyklem – wynika z opracowania „Travel Raport: Polska na wakacjach” brokera reklamowego KinAds.
0 3 0 0 0 16.01.2015Tabloidowe historie Janusza i jego sąsiadów w kampanii MakityMarka narzędzi Makita rozpoczęła kampanię dotyczącą utylizacji elektrośmieci. Główne hasło – „Wyniósł starą do piwnicy” – zwraca uwagę na problem składowania zużytych sprzętów w miejscach do tego nieprzeznaczonych. Bohaterem działań utrzymanych w stylu artykułów z tabloidów jest Janusz.
2 1 0 0 1 16.01.2015Pepsi Max z barwnym spektaklem na zakończenie 2014 roku (wideo)Rok 2014 Pepsi Max pożegnała w iście wystrzałowym stylu. Wypełniono pokój pułapkami na myszy z umieszczonymi na nich piłeczkami pingpongowymi. Następnie wrzucono tam jeszcze jedną piłkę, uruchamiając reakcję łańcuchową.
0 1 0 0 0 16.01.2015DPD Polska wybrała agencję do działań marketingowych i PR-owychDziałająca na rynku kurierskim spółka DPD Polska wybrała do obsługi w zakresie marketingu i PR agencję D*fusion. Umowa zaczęła obowiązywać z początkiem 2015 r.
0 1 0 0 0 16.01.2015KRD – IG ogłasza przetarg na kampanię drobiu w ZEA [aktualizacja]Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza rozpoczyna postępowanie przetargowe mające wyłonić podmiot, który przygotuje i wdroży kampanię europejskiego drobiu na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zakładany budżet to 1,7 mln euro netto.
1 1 0 0 0 15.01.2015Delecta promuje Łatwe Ciacho (wideo)Od połowy stycznia do końca lutego potrwa kampania reklamowa Łatwego Ciacha – ciasta marki Delecta, które przygotowuje się w mikrofalówce. Działania o charakterze wizerunkowym obejmą telewizję oraz Internet.
1 1 0 0 0 15.01.2015Jak zmienić hejtera w znajomego? – kampania Disneya i Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)„Dodaj znajomego” to hasło kampanii Disney Channel i Disney XD oraz Fundacji Dzieci Niczyje. Ma ona uświadomić młodzieży negatywne skutki publikowania nienawistnych komentarzy w Internecie i zachęcić do przeciwstawiania się takim zachowaniom.
0 1 0 0 0 15.01.2015Mobile 2014 – najważniejsze wydarzenia i trendy według GoMobi.pl (infografika)Płatności mobilne, proximity marketing, m-health, a także ruch „mobile first” – to niektóre z ważniejszych trendów minionego roku w obszarze mobile. Infografikę podsumowującą mijające miesiące przygotował serwis GoMobi.pl.
0 1 0 0 0 15.01.2015Atlas sponsoruje Kamila StochaGrupa Atlas została sponsorem głównym skoczka narciarskiego Kamila Stocha. Umowę podpisano 15 stycznia w Wiśle. Pierwsze skoki podczas pucharu świata sportowiec oddał w kasku z logo łódzkiej firmy.