0 3 0 0 0 14.04.2023Polacy częściej wybierają smartwatche niż klasyczne zegarki – badanie HuaweiJak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Huawei CBG Polska, 27% z nas regularnie używa smartwatchy, 16% klasycznych zegarków z tarczą i wskazówkami, a 6% elektronicznych z cyfrowym wyświetlaczem. Kolejne 6% ma co najmniej dwa różne zegarki, które użytkuje zamiennie, natomiast 45% osób nie nosi zegarka.
0 7 0 0 0 14.04.2023Federa z nową identyfikacją wizualną i strategią komunikacjiFedera wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmienia również strategię komunikacji. To największa i najstarsza organizacja pozarządowa w Polsce zajmująca się walką o prawa człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem praw reprodukcyjnych kobiet i praw medycznych.
0 1 0 0 0 14.04.2023Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. W tym roku komitet szczególną uwagę poświęcił zagadnieniom i kategoriom ESG.
0 1 0 0 0 14.04.2023Forum IAB 2023 – znamy tematy prelekcjiJuż 30 i 31 maja blisko 100 ekspertów zaprezentuje najnowsze marketingowe trendy i rozwiązania. Organizator, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska właśnie opublikował listę wystąpień, które odbędą się podczas Forum IAB 2023.
0 4 0 0 0 14.04.2023Trwa rebranding i remodeling sklepów sieci DealzSieć Dealz, należąca do Pepco Group, zaprezentowała nowy koncept wizualny swoich sklepów. Zmiany obejmują m.in. nowy branding, nawigację i komunikację w sklepach, a także nowe linie produktowe.
1 1 0 0 0 14.04.2023Piątnica powraca ze śpiewającą kampanią napojów roślinnychOSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy. Pojawieniu się nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana od 14 kwietnia do 21 maja 2023 r.
0 1 0 0 0 14.04.202323 domy produkcyjne przystąpiły do Stowarzyszenia Producentów ReklamowychStowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków. Obecnie zrzesza 23 domy produkcyjne.
0 1 0 0 0 14.04.2023Branża medialna i rozrywkowa spodziewa się kłopotów – raport SalesforceWielu decydentów przewiduje, że wydatki na reklamę pozostaną na tym samym poziomie lub spadną w ciągu najbliższych 18 miesięcy. 73% twierdzi, że ich firmy uruchomiły nowe źródła przychodów. 99% firm inwestuje w efektywność operacyjną, aby zrekompensować wyższe koszty. Salesforce publikuje raport „Media and Entertainment Industry Insights”.
2 2 0 0 0 14.04.2023Marcin Prokop zachęca do podróży z Wakacje.plOdpoczywająca głowa, zabawa w basenie i relaks na leżaku z krzyżówką – tak znany prezenter Marcin Prokop bawił się na Cyprze z Wakacje.pl. Firma zaprosiła dziennikarza do współpracy, a efekty można zobaczyć w kampanii, która potrwa do końca roku.
0 3 0 0 0 14.04.2023Fanta zmienia logo i globalną identyfikację wizualnąMarka Fanta zmienia logo i po raz pierwszy w historii ujednolica identyfikację na całym świecie. Dotychczas logo marki różniło się w zależności od kraju.