0 2 0 0 0 20.08.2021Zgłoszenia do IAB Mixx Awards tylko do końca sierpnia. Jak przygotować zgłoszenie?Tylko do 31 sierpnia można wysyłać zgłoszenia do piętnastej edycji IAB Mixx Awards – konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital. W konkursie wyłaniane są projekty łączące kreatywność i efektywność. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.
0 1 0 0 0 20.08.2021Kongres Profesjonalistów PR już we wrześniu – zapisy wciąż trwająBadania agencji Exacto z 2020 r. poświęcone zmianom, jakie dokonują się w branży PR wykazały, że zapotrzebowanie na usługi digital PR dynamicznie wzrasta. Eksperci wskazywali, że digital PR i zarządzanie kryzysowe to dwa kluczowe obszary, którymi interesują się obecnie ich klienci. Dlatego właśnie XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się 16 i 17 września w Rzeszowie, będzie głównie poświęcony tej problematyce.
0 1 0 0 0 19.08.2021Stanowisko Komitetu Sterującego Koalicji Marketerzy dla Lepszych Badań i Klubu Mediowego SAR w sprawie fuzji danych z panelu Nielsena z danymi Gemiusa12 sierpnia przedstawiciele strony zakupowej reprezentujący reklamodawców i agencje mediowe wysłuchali prezentacji ekspertów Nielsena na temat fuzji danych. Swoje wątpliwości i zastrzeżenia przedstawiają w oficjalnym komunikacie.
0 4 0 0 0 19.08.2021W których województwach mieszkańcy najmocniej ucierpieli finansowo w czasie pandemii? Wyniki badaniaDotychczasowe trzy fale zakażeń oszczędziły portfele większości konsumentów. Mimo to w niektórych regionach Polski nawet co drugi mieszkaniec odczuwa finansowe skutki koronakryzysu. W jakim stopniu kryzys wywołany COVID-19 uderzył rodaków po kieszeniach? Sprawdzono to w badaniu Fundacji Rozwoju Rynku Finansowego i Federacji Konsumentów.
4 1 0 0 0 19.08.2021Cezary Pazura jako Wujek Czarek nałogowo grający w Match MastersAktor wystąpił w serii reklam promujących grę mobilną wydawaną przez studio Candivore z Tel Avivu. Spoty z Pazurą emitowane są w telewizji przez cały sierpień.
0 4 0 0 0 19.08.2021Dynamiczny wzrost wydatków na reklamę online w pierwszym kwartale 2021 – IAB Polska/PwC AdEx 2021Q1Rok 2021 rozpoczął się dla komunikacji cyfrowej bardzo wysokim indeksem. Wydatki reklamodawców wzrosły w pierwszym kwartale o 17%. Przełożyło się to na wzrost wartości o prawie 200 mln zł, do poziomu 1,3 mld zł. Oprócz e-mail marketingu, który zaliczył minimalny spadek, wszystkie formaty reklamowe odnotowały wysokie wzrosty. Największy wpływ na wyraźne odbicie miała reklama graficzna, która wypracowała prawie połowę wzrostu.
0 1 0 0 0 19.08.2021Głosowanie na raporty odpowiedzialnego biznesuInternauci wybiorą laureata jednej z kategorii w 15. edycji konkursu na najlepsze raporty z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Głosowanie trwa do 20 września, a poparcie można przekazać trzem spośród 55 publikacji biorących udział w konkursie.
1 3 0 0 0 18.08.2021Hyundai Ioniq 5 w najnowszej kampaniiRozpoczęła się kampania promująca nowego elektrycznego SUV-a Hyundai – Ioniq 5. Podkreśla, że to samochód stuprocentowo elektryczny.
0 2 0 0 0 18.08.2021Ekologiczne wiaty przystankowe i flakon perfum do wielokrotnego napełniania – partnerstwo AMS i L’OréalL’Oréal i AMS rozpoczynają realizację programu nature based solution na ekowiatach przystankowych w Warszawie. Będzie na nich prezentowana reklama perfum Giorgio Armani My Way Intense we flakonie z systemem wielokrotnego napełniania.
1 1 0 0 0 18.08.2021Betclic w nowej kampanii pokazuje, że zakładaliśmy się od zarania dziejówRusza nowa wizerunkowa kampania marki Betclic kierowana do młodych dorosłych. Przekonuje, że zakłady to rozrywka dla każdego. Mamy ją we krwi, bo zakładaliśmy się od zarania dziejów.