0 1 0 0 0 16.04.2016Reklamy targetowane behawioralnie zmieniają sposób, w jaki o sobie myślimyTargetowanie behawioralne reklam nie tylko generuje kliknięcia i konwersję, ale też ma konsekwencje psychologiczne. Zmienia sposób, w jaki odbiorcy postrzegają samych siebie – wynika z badań Rebeki Walker Reczek, Christophera Summersa i Roberta Smitha z Uniwersytetu Ohio.
0 5 0 0 0 15.04.2016Marketingowy sen w bytomskim CSW KronikaOd 16 kwietnia do 11 czerwca w bytomskim CSW Kronika będzie można obejrzeć niecodzienną wystawę „Dreams & Marketing” autorstwa Dominika Cymera ze zdjęciami Jacka Kołodziejskiego. Prowokacyjnie opowiada ona o świecie marketingu, biznesu i designu.
0 1 0 0 0 15.04.2016Właściciele ProCreation tworzą nową agencję full serviceNa polskim rynku powstała nowa agencja marketingowa full service – VanLeif. Powstała na bazie agencji interaktywnej ProCreation.
1 3 0 0 0 15.04.2016Bakalland z Katarzyną Bujakiewicz promuje batony zbożowe (wideo)W kwietniu Bakalland rozpoczął kampanię reklamową „Naturalna energia na aktywny dzień” promującą bakaliowe batony zbożowe i musli. Wzięła w niej udział ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz.
1 2 0 0 0 15.04.2016Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea (wideo)Wystartowała nowa odsłona kampanii promującej technologię depilacji Philips Lumea. Tak jak poprzednio, w reklamach pojawia się polska aktorka Anna Dereszowska.
0 2 0 0 0 15.04.2016Badanie Radio Track (styczeń–marzec)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 0 0 0 15.04.2016Media Markt namawia: „Odkryj w sobie kibica” (wideo)W czerwcu i lipcu na kibiców czeka wiele godzin sportowych wrażeń związanych z UEFA Euro 2016. Z tej okazji marka Media Markt 12 kwietnia rozpoczęła kampanię „Odkryj w sobie kibica”.
1 1 0 0 0 15.04.2016USP Zdrowie promuje Aleric Deslo Active (wideo)Wystartowała ogólnopolska kampania leku na alergię Aleric Deslo Active z portfolio firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. W reklamie postawiono na prosty przekaz w formie poradnika z animacją.
1 1 0 0 0 15.04.2016PZU życzy zdrowia i zachęca, by je ubezpieczyć (wideo)PZU wprowadza na rynek pakiet polis od najcięższych chorób cywilizacyjnych. W kampanii promującej nowe usługi marka zachęca, aby zdrowia sobie nie tylko życzyć, ale również je ubezpieczyć. W spocie ponownie pojawia się Marcin Dorociński.
0 1 0 0 0 15.04.2016Sztuczna inteligencja, zwiększenie dostępu do Internetu i wirtualna rzeczywistość na konferencji Facebooka12 i 13 kwietnia w San Francisco odbywała się konferencja F8 Facebooka. W drugim dniu prelegenci mówili m.in. o sztucznej inteligencji, systemach poprawiających jakość i poszerzających dostęp do Internetu czy wirtualnej rzeczywistości.