1 1 0 0 0 14.04.2016Kobe Bryant i chór nienawidzących go kibiców w spocie Nike (wideo)13 kwietnia podczas swojego ostatniego meczu Kobe Bryant zdobył 60 punktów, prowadząc drużynę Los Angeles Lakers do zwycięstwa. Z tej okazji marka Nike, z którą sportowiec związany był przez lata, przygotowała klip zatytułowany „The Conductor – Dyrygent” podkreślający jego rolę w lidze NBA.
2 1 0 0 0 14.04.2016Visa przed igrzyskami w Rio promuje się jako „serce systemu płatności” (wideo)W kwietniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa „Visa. Serce systemu płatności” związana z letnimi igrzyskami olimpijskimi w Brazylii. Jej elementem jest loteria, w której wygrać można m.in. wyjazd na to sportowe wydarzenie.
0 1 0 0 0 14.04.2016Asus Polska obsługiwany w social media przez Think KongAsus Polska rozpoczął współpracę z Think Kong. Do zadań agencji należy pełna obsługa marki w kanałach social media, w tym doradztwo strategiczne i wsparcie akcji promocyjnych.
0 1 0 0 0 14.04.2016Rusza Catmind.pl – inteligentny monitoring kategorii TNS PolskaOd 14 kwietnia do końca maja TNS Polska bezpłatnie udostępnia Catmind.pl, czyli inteligentny monitoring kategorii. Serwis oferuje dostęp do wyselekcjonowanych informacji i inspiracji z rynku. Pierwszą obsługiwaną kategorią jest rynek alkoholi.
0 1 0 0 0 14.04.2016Państwowa Inspekcja Pracy wybrała agencję Hand MadePaństwową Inspekcję Pracy powierzyła agencji Hand Made przygotowanie kreacji i strategii medialnej kampanii społecznej. Kampania będzie dotyczyć bezpieczeństwa pracy przy obróbce drewna.
1 1 0 0 0 13.04.2016„Taste the Feeling” oficjalnym hymnem Coca-Coli podczas UEFA Euro 2016 (wideo)Utwór „Taste the Feeling” trafi na futbolowe areny. Będzie oficjalnym hymnem kampanii Coca-Coli podczas UEFA Euro 2016. Piosenkę skomponował Avicii, a zaśpiewał Conrad Sewell.
0 1 0 0 0 13.04.2016Mark Zuckerberg prezentuje plany Facebooka na najbliższe 10 lat12 i 13 kwietnia w San Francisco odbywa się konferencja F8 Facebooka. Wydarzenie rozpoczęło się od wystąpienia Marka Zuckerberga, w którym CEO opisał plan rozwoju serwisu na najbliższe 10 lat.
1 1 0 0 0 13.04.2016Princessa ponownie promuje biało-czarny wafelek (wideo)4 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Princessa. Promuje biało-czarny wafelek Zebra.
0 1 0 0 0 13.04.2016„YouTube Trends” – marzec 2016W marcu na YouTube odnotowano zmniejszoną aktywność w stosunku do lutego. Analizowane kanały opublikowały o 1,6% mniej filmów niż miesiąc wcześniej. Użytkownicy również byli mniej aktywni – średnia liczba komentarzy była o 47% mniejsza niż w lutym – wynika z analizy Sotrendera.
0 1 0 0 0 13.04.2016Soraya promuje kremy liftingujące„Najlepsza przyjaciółka mojej skóry” to hasło rozpoczętej kampanii kremów liftingujących Liftensive marki Soraya. Działania realizowane są w prasie oraz Internecie. Odświeżony layout produktów oraz nowy koncept kreatywny i strategiczny mają odmłodzić wizerunek marki.