1 1 0 0 0 27.04.2016Triumph kontynuuje bajkową opowieść w kampanii Magic Boost (wideo)W kwietniu rozpoczęła się kampania marki Triumph, promująca bieliznę z kolekcji Magic Boost. To kontynuacja animowanej historii, w której występuje modelka Hannah Ferguson oraz jej przyjaciółki.
1 1 0 0 0 27.04.2016„Wiosenne przebudzenie” – kampania reklamowa Mitsubishi Motors (audio)Ruszyła ogólnopolska kampania firmy Mitsubishi Motors, pod hasłem „Wiosenne przebudzenie”. Kilkutygodniowe działania mają przypomnieć klientom o nowym modelu Outlander 2016 i skłonić do wizyty w salonie jak największą liczbę osób zainteresowanych zakupem tego SUV-a.
0 1 0 0 0 27.04.2016Aviva wybrała agencję PRLightscape jest agencją, która będzie obsługiwać Avivę w zakresie public relations. Zajmie się działaniami skierowanymi do mediów ogólnopolskich i regionalnych, a także projektami społecznymi Fundacji Aviva.
2 1 0 0 0 27.04.2016Cichy protest Amnesty International (wideo)Organizacja Amnesty International UK rozpoczęła globalną kampanię. W jej ramach przygotowano aplikację, która umożliwia wspieranie walki o prawa człowieka poprzez Facebooka, Twittera i e-mail – zawsze wtedy, gdy telefon przełączony zostanie w tryb wyciszenia.
1 2 0 0 0 27.04.2016Knorr wprowadza na rynek linię produktów Naturalnie smaczne (wideo)Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową linie produktową marki Knorr. Do współpracy zaproszono dietetyczkę Anetę Łańcuchowską.
0 1 0 0 0 27.04.2016Program „Sonda 2” pod opieką agencji interaktywnejOd kwietnia Telewizja Polska współpracuje z Digital Kingdom. Agencja zajmie się promocją programu „Sonda 2” z wiosennej ramówki TVP2.
0 1 0 0 0 26.04.2016Bayer wybiera do obsługi agencję Solski Burson-MarstellerFirma Bayer powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller obsługę komunikacyjną w zakresie PR korporacyjnego i mediów społecznościowych. Agencja będzie również wspierała działania public affairs.
0 1 0 0 0 26.04.2016Branża tworzy Kodeks dobrych praktyk przetargowych21 kwietnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki i Zakupów rozpoczęło cykl spotkań, których zwieńczeniem będzie wypracowanie standardów przetargowych w zakupie usług dotyczących komunikacji marketingowej. Do końca roku planowanych jest kilkanaście warsztatów na ten temat.
0 4 0 0 0 26.04.2016Weekendowe wyjazdy Polaków – badanie ARC Rynek i Opinia (infografika)Około 6% dorosłych Polaków to turyści weekendowi, którzy podejmują wyjazdy w ciągu całego roku. Osoby te szukają inspiracji najczęściej w Internecie lub korzystają z rekomendacji znajomych. Na miesiąc przed wyjazdem ponad połowa z nich (55%) ma już plany, jednak realizuje je 40% – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 8 0 0 0 26.04.2016Branża finansowa znów wydała mniej na reklamę. Raport CodemediaW IV kwartale 2015 r. branża finansowa wydała na promocję blisko 132 mln zł. W ostatnich trzech miesiącach poprzedniego roku badany sektor przeznaczył na działania mediowe o około 23 mln zł mniej (-15%) niż w analogicznym okresie 2014 r. Spadki dotyczyły prawie wszystkich kategorii i mediów – wynika z analizy Codemedia.