1 1 0 0 0 19.04.2016Dorota Wellman, Anna Mucha i Szymon Majewski w spocie Szlachetnej Paczki (wideo)– Gdybym był Kopernikiem, byłbym dumny z tego, że świat kręci się wokół Paczki – przekonuje Szymon Majewski. – Gdybym była Marią Skłodowską-Curie, byłabym dumna z tego, że Paczka zaszczepia w ludziach pierwiastek dobra – wyznaje Dorota Wellman. W spocie gwiazdy wcielają się w role legendarnych postaci i mówią o tym, z czego są dumne.
0 3 0 0 0 19.04.2016Ogólnopolskie badanie opinii publicznej na temat wizerunku banków w Polsce – ARC Rynek i OpiniaMniej niż połowa respondentów w badaniu „Zaufanie Polaków do banków” uważa, że banki są uczciwe wobec klientów (45 proc.). Prawie dwie trzecie ankietowanych ma konta jednocześnie w kilku bankach (60 proc.).
0 6 0 0 0 19.04.2016Serwis, sklep, strefa relaksu czy showroom? Otwarto Samsung Premium Service PlazaOd kwietnia w Warszawie działa Samsung Premium Service Plaza. Pełni funkcję nie tylko serwisu, ale również sklepu, showroomu, strefy relaksu i rozrywki.
1 1 0 0 0 19.04.2016Pierwsza w Polsce telewizyjna kampania AGD marki Siemens (wideo)Marka Siemens ruszyła z pierwszą w Polsce kampanią telewizyjną poświęconą sprzętowi AGD do zabudowy iQ700.
0 1 0 0 0 19.04.2016Powstaje globalna sieć Local Planet złożona z niezależnych domów mediowychNiezależne agencje mediowe połączyły siły, tworząc globalną sieć pod nazwą Local Planet. W chwili powstania obejmuje ona 40 krajów na całym świecie. Na polskim rynku inicjatywę reprezentuje Star Media.
0 2 0 0 2 19.04.2016Netia rozwiesza obraźliwe ulotki i rozpoczyna walkę z hejtemNetia rozpoczęła akcję „Weź nie hejtuj”, która ma zwrócić uwagę na negatywne zjawisko mowy nienawiści. W akcję zaangażowały się osoby publiczne, m.in. Paulina Młynarska, Bilguun Ariunbaatar czy Ekskluzywny Menel. Wspólnie z organizatorem będą piętnować agresywne komentarze i zachowania.
0 1 0 0 0 19.04.2016Jacek Szlak: „Opowieści w marketingu”. Książka już w księgarniach14 kwietnia zadebiutowała książka „Opowieści w marketingu”, napisana przez Jacka Szlaka, redaktora naczelnego serwisu Marketing przy Kawie. To wybór ciekawych rozwiązań i przykładów wykorzystania najskuteczniejszych narzędzi marketingu narracyjnego. Inspiracja dla twórców marek, które mają skraść serca konsumentów.
0 1 0 0 0 19.04.2016„Techniki promocji sprzedaży” – nowa książka Macieja TesławskiegoMaciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Warto je poznać lub przypomnieć je sobie, by nie opierać się wciąż na najprostszym narzędziu, czyli rabacie.
0 1 0 0 0 18.04.2016Premiera książki „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”21 kwietnia podczas Kongresu Profesjonalistów PR w Rzeszowie odbędzie się premiera książki „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”. Publikację stworzyło 27 autorów, którzy współtworzyli historię polskiego PR. Ich relacje uzupełnia kalendarium najważniejszych wydarzeń branży w latach 1990–2015.
0 1 0 0 0 18.04.2016Piaggio i Vespa obsługiwane w social media przez WebTalkPrzetarg na obsługę marek Vespa i Piaggio w mediach społecznościowych w Polsce wygrała agencja WebTalk. Polskie profile skuterów na Facebooku zostały udostępnione w kwietniu. Uruchomiła je spółka Inter Cars – wyłączny importer tych marek w naszym kraju.