1 1 0 0 0 10.05.2016„Prażubr – gatunek pradawny, niepasteryzowany”. Kampania wprowadzająca na rynek nowe piwo (wideo)W kwietniu Browar Dojlidy Białystok wprowadził na rynek piwo Prażubr. Niepasteryzowany lager jest promowany m.in. w telewizji, prasie oraz Internecie.
1 1 0 0 0 10.05.2016Słupy reklamowe wypełnione kwiatami w kampanii TK Maxx (wideo)Wnętrza czterech słupów reklamowych AMS w Warszawie wypełniono kwiatami. To element kampanii sieci sklepów wielobranżowych TK Maxx.
0 1 0 0 0 10.05.2016Allegro po wyborze agencji do działań w social mediaPrzetarg na obsługę wszystkich kanałów social media należących do Allegro wygrała agencja Lubię To – Linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Zajmie się strategią oraz produkcją treści do zamieszczania na Facebooku, YouTube, Twitterze, Snapchacie i Instagramie.
0 1 0 0 0 10.05.2016Spółka PGNiG wybrała agencję PRKomunikacja Plus będzie prowadzić działania public relations PGNiG. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym i PR-em korporacyjnym firmy.
0 1 0 0 2 10.05.2016Organizacje branżowe piszą list otwarty do TVPPrzedstawiciele SKM SAR, PTBRiO oraz OFBOR wystosowali list otwarty do Jacka Kurskiego, prezesa zarządu Telewizji Polskiej. Podkreślają w nim wiarygodność i rzetelność badania mediowego prowadzonego przez AGB Nielsen. Zapraszają do spotkania i rozmów, by wyjaśnić wątpliwości.
1 1 0 0 0 10.05.2016Koniec kampanii PZU z Marcinem Dorocińskim (wideo)8 maja 2016 r. upłynął okres obowiązywania umowy pomiędzy Marcinem Dorocińskim a PZU. Aktora można było oglądać w reklamach firmy od 2014 r.
0 1 0 0 0 9.05.2016Instagram wprowadzi profile biznesoweNa początku 2016 r. Instagram potwierdził, że pracuje nad profilami biznesowymi podobnymi do stron marek na Facebooku. Ostatnio firma uchyliła rąbka tajemnicy, pokazując, jak będą one wyglądać.
0 1 0 0 0 9.05.2016Deloitte poszerza ofertę o konsulting w zakresie komunikacji korporacyjnejDeloitte Communications to nowa linia usług Deloitte. Obejmuje strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji, z naciskiem na zrozumienie jej wpływu na reputację organizacji oraz wsparcie kluczowych procesów biznesowych. Na czele zespołu DC stanie Michał Olbrychowski, dawniej dyrektor zarządzający w Havas PR Warsaw.
0 1 0 0 0 9.05.2016Ferratum Bank rozpoczął długofalową współpracę z agencją Big PictureFerratum Bank poszerza zakres działań komunikacyjnych. Do realizacji nowych projektów public relations wybrał agencję Big Picture. Zajmie się ona doradztwem strategicznym i realizacją działań PR, a także koordynowaniem aktywności CSR banku w Polsce.
0 1 0 0 0 9.05.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANYKonferencja Smart B2B Lead Generation – dobre praktyki generowania i zarządzania leadami13 i 14 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja w całości poświęcona tematyce demand generation. Przedstawiciele firm działających w kanale B2B będą mogli wymienić się doświadczeniami i dobrymi praktykami w zakresie zarządzania kampaniami lead generation. Konferencja stanowić ma także źródło inspiracji do dalszych działań.(Informacja promocyjna)