3 1 0 0 0 26.04.2016Yuri Drabent łapie jaja (wideo)Rak jądra to nowotwór atakujący zwłaszcza młodych mężczyzn. Szybko wykryty jest jednak niemal zupełnie uleczalny. Przypomina o tym Yuri Drabent, creative director agencji Isobar Polska, inicjując akcję „Łap jaja”.
0 7 0 0 0 26.04.2016Jakub Błaszczykowski ambasadorem LGFirma LG Electronics Polska ogłosiła, że Jakub Błaszczykowski został ambasadorem marki LG. W 2016 r. piłkarz będzie twarzą kampanii promocyjnej telewizorów oraz klimatyzatorów.
0 3 0 0 0 26.04.2016Salony dealerskie SsangYong promowane kontekstowymi reklamami w czasie rzeczywistymRuszyła kampania reklamowa wykorzystująca dynamiczną optymalizację treści na cyfrowych ekranach DOOH w modelu RTB. Promuje koreańską markę SsangYong.
1 1 0 0 1 26.04.2016Grzegorz Krychowiak promuje telewizory Samsunga (wideo)25 kwietnia ukazał się spot z udziałem Grzegorza Krychowiaka. Piłkarz wystąpił w kampanii telewizorów marki Samsung – „Wszyscy żyjemy dla emocji”.
1 1 0 0 0 25.04.2016Vision Express rusza z kampanią „Lustro” (wideo)Rozpoczęła się kampania marki Vision Express zatytułowana „Lustro”. Działania prowadzone są w Internecie (m.in. w kanałach VoD) do końca maja.
0 6 0 0 0 25.04.2016Banki i ich aktywność w mediach. W I kwartale 2016 r. dominuje PKO BPW I kwartale 2016 r. ponad 90% informacji na temat branży bankowej opublikowano w social media oraz na portalach internetowych. IMM wyłonił top 10 branży bankowej, czyli marki, na temat których w badanym okresie ukazało się najwięcej publikacji w mediach.
1 2 0 0 0 25.04.2016Poznaniacy i wiecznie żywa szklana butelka (wideo)Bartłomiej Jędrzejak, dziennikarz i prezenter TVN, został ambasadorem kampanii edukacyjnej „Szkło jest wiecznie żywe”. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie recyklingu szkła.
0 1 0 0 0 25.04.2016Jak zabić konwersję, czyli najczęstsze błędy popełniane na stronach WWW – analiza Blink.pl82 proc. analizowanych polskich stron WWW zawiera elementy zniechęcające do konwersji. Na 19,7 proc. z nich znajdują się treści nadmiernie koncentrujące się na firmie. Jakie jeszcze błędy są najczęściej popełniane na stronach? Sprawdził to Blink.pl.
1 1 0 0 0 25.04.2016Śmiech bronią w walce z niskim poziomem czytelnictwa. Kampania „Czytaj! Zobacz więcej!” (wideo)Pisarze, aktorzy, blogerzy, dziennikarze... w sumie 26 osób wzięło udział w drugiej edycji kampanii społecznej „Czytaj! Zobacz więcej!”. Tym razem hasło brzmi: „Do dzieła!”.
0 5 0 0 0 25.04.2016Laureaci konkursu Retail Marketing AwardsSono Idoni w Starym Browarze, Intersport w Arkadii oraz Recman w M1 Marki zdobyły nagrody w konkursie na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. Wyróżniono także warszawski sklep Przelotka. Wyniki 9. edycji ogłoszono 21 kwietnia.