4 3 0 0 0 20.01.2015Ekspert doradza w reklamach Vision Express (wideo)Ruszyła kampania telewizyjna Vision Express. Działania związane są z 20-leciem marki na polskim rynku. Spoty wyreżyserował Wojciech Smarzowski.
0 2 0 0 0 20.01.2015Rozstrzygnięcie konkursu na najlepsze zdjęcie Fotolia InstantBank zdjęć Fotolia wyłonił zwycięzców konkursu na najpopularniejsze zdjęcie kolekcji Instant, wykonane za pomocą aplikacji Fotolia Instant. Patrizia Tilly zwyciężyła w kategorii dla użytkowników systemu Android, a Robin Michel w kategorii zdjęć zrobionych iPhone’em. Każdy z laureatów otrzymał nagrodę o wartości 15 tys. zł.
0 1 0 0 1 20.01.2015Telemarketerzy PTS podawali się za przedstawicieli dotychczasowego operatora. UOKiK nałożył karyPrzedstawiciele spółki PTS sugerowali, że reprezentują dotychczasowego operatora i proponowali użytkownikom przedłużenie umowy na korzystniejszych warunkach. W rzeczywistości oferowali kontrakt z nowym przedsiębiorcą telekomunikacyjnym. UOKiK nakazał zaniechania tych praktyk i nałożył kary w łącznej wysokości ponad 350 tys. zł.
0 4 0 0 0 20.01.2015Paulina Krupińska twarzą kampanii Le DésirMiss Polonia 2012, Paulina Krupińska, została twarzą pierwszej na polskim rynku kampanii reklamowej marki odzieżowej Le Désir. Działania rozpoczęły się w styczniu.
2 1 0 0 0 20.01.2015Kaktus promuje kisiele (wideo)Pod marką Kaktus (Nestlé), kojarzoną głównie z lodami, w 2014 r. na rynek wprowadzony został kisiel instant. 5 stycznia rozpoczęła się kampania promująca produkt.
1 1 0 0 0 20.01.2015Kapitan Aquafresh ratuje świat w kinowej kampanii marki (wideo)W 18 kinach Cinema City ruszyła kampania on- i off-screen marki Aquafresh. Na ekranach emitowany jest 70-sekundowy spot przygotowany w konwencji zwiastunów filmowych. Pojawia się w nim superbohater, który ratuje świat przed cukrem.
0 2 0 0 0 20.01.2015IBM: Oczekiwania konsumentów szansą dla sprzedawców? (infografika)Sprzedawcy powinni stawiać na spersonalizowaną i wygodną dla konsumentów komunikację przez urządzenia mobile. To jeden z wniosków zawartych w raporcie IBM „Shoppers disrupted: Retailing through the noise”. Opracowanie przedstawiono podczas konferencji National Retail Federation Big Show w Nowym Jorku.
0 1 0 0 0 20.01.2015Gemius: Windows 8.1 z największym wzrostem w 2014 r.Najpopularniejszym systemem operacyjnym w Polsce pozostaje Windows 7. To w nim wykonywana jest niemal połowa wszystkich odsłon. Największe wzrosty odnotowały Windows 8.1 i Android – wynika z analizy Gemiusa.
0 1 0 0 0 20.01.2015Trwa rejestracja na II Kongres Dyrektorów E-commerceW czasie drugiej edycji konferencji organizowanej przez Grupę Unity wystąpią przedstawiciele e-commerce, eksperci i praktycy z Polski i zagranicy. Wydarzenie rozpocznie się 25 marca w Krakowie. Trwa wczesna rejestracja.
0 1 0 0 0 19.01.2015Fundusz TGV inwestuje w Interactions EuropeFundusz Tech Gravity Ventures zainwestował milion złotych w sieć reklamową Interactions Europe. Środki pozyskane z inwestycji zostaną przeznaczone na rozwój działalności sieci na rynkach zagranicznych.