4 1 0 0 0 8.12.2015Świąteczna kampania content marketingowa Chicco (wideo)„Najpiękniejsza Gwiazdka z Chicco” – to hasło kampanii producenta akcesoriów i zabawek dla dzieci. Głównymi elementami akcji są recenzje zabawek opracowane przez blogerki lifestyle’owe, a także poradnik z pomysłami na upominki.
2 1 0 0 0 8.12.2015Onet rusza z kampanią promującą serwis VoD.pl8 grudnia rozpoczęła się kampania promująca Onet VoD, serwis filmów na żądanie. W kreacjach wykorzystano fragmenty filmów, które internauci mogą premierowo obejrzeć w serwisie w grudniu. Są to m.in.: saga „Gwiezdne wojny”, „Mały Książę” czy „Ant-Man”.
1 1 0 0 0 8.12.2015Dziennikarze wzywają do zachowania rozsądku na drodze. Akcja „Bezpieczna jazdA2” (wideo)Autostrada Wielkopolska prowadzi akcję, którą chce zwrócić uwagę kierowców na zasady bezpiecznego wyprzedzania. Działania adresuje przede wszystkim do kierowców samochodów ciężarowych. W projekt włączyli się dziennikarze motoryzacyjni: Juliusz Szalek i Maciej Wisławski.
0 6 0 0 0 8.12.2015Mural marki HTC w WarszawieMural o powierzchni 320 m2 ozdobił ścianę przy stacji metra Centrum w Warszawie. Autorką projektu jest ilustratorka Aleksandra Osadzińska. To część kampanii promującej smartfony HTC Desire.
0 2 0 0 0 8.12.2015Europa Środkowa i Wschodnia najszybciej rosnącymi rynkami mobilnych aplikacjiW 2015 r. w Europie Środkowej i Wschodniej niemal 93 mln osób miesięcznie korzystało z mobilnych aplikacji służących do komunikowania się. To wzrost o 49,3% względem roku 2014 r. i zarazem największy wzrost na świecie – wynika z analizy przeprowadzonej przez eMarketera.
0 3 0 0 0 8.12.2015Żywiec po śląskuMarka Żywiec rozpoczyna kampanię skoncentrowaną na regionie śląskim. Podejmuje zabawę słowem i w działaniach pod hasłem „Otwarcie po śląsku” sięga po lokalną gwarę. Akcja prowadzona jest na outdoorze, w Internecie oraz punktach sprzedaży.
0 3 0 0 0 8.12.2015Blisko milion Polaków to osoby zamożne i bogate – raport KPMGW 2015 r. liczba zamożnych i bogatych Polaków sięgnie 969 tys., a ich dochody netto wyniosą około 155 mld zł. Wartość rynku dóbr luksusowych szacowana jest na 14,3 mld zł, czyli o 13% więcej niż w roku ubiegłym. KPMG prezentuje raport „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015”.
0 4 0 0 0 8.12.2015ING Bank Śląski oraz Pekao z największymi spadkami w badaniu jakości infolinii bankowychW ciągu ostatnich trzech lat największe spadki w przygotowywanym przez ARC Rynek i Opinia rankingu infolinii bankowych odnotowały: ING Bank Śląski, Pekao oraz Alior Bank. Największe wzrosty zaś: BZ WBK, Citi Handlowy oraz Eurobank. Nadal, niezmiennie od 2011 r., pierwsze miejsce zajmuje PKO Bank Polski.
1 1 0 0 0 8.12.2015Piłkarze Lecha przyłapani w kinie przez trenera. Klub zaprasza na mecz (wideo)10 grudnia po raz ostatni w tym roku będzie można obejrzeć w Poznaniu mecz fazy grupowej Ligi Europy. Lech Poznań podejmie w rewanżowym spotkaniu FC Basel. Z tej okazji klub z Bułgarskiej przygotował kampanię skierowaną do kibiców ze stolicy Wielkopolski.
0 1 0 0 0 8.12.2015K2 uruchamia Disruption Lab – chce pomagać korporacjom uruchamiać start-upyAgencja K2 otwiera Disruption Lab. Jednostka ta ma pomagać koncernom w tworzeniu nowatorskich produktów i usług dzięki współpracy ze światem start-upów. Zespół prowadzi Arkadiusz Skuza.