1 1 0 0 0 5.09.2016Historia kariery Sereny Williams w spocie „Unlimited Greatness” Nike (wideo)Spot „Unlimited Greatness” marki Nike w nieszablonowy sposób opowiada historię kariery Sereny Williams. Krótkie hasła pokazane w filmie odnoszą się do najważniejszych momentów w sportowym życiu mistrzyni tenisa.
3 1 0 0 0 2.09.2016Szymon Majewski w kampanii Plusa „Ja+ Internet LTE nowej generacji” (wideo)Plus rozpoczyna kampanię „Ja+ Internet LTE nowej generacji”. Promuje ona wprowadzony przez sieć nowy standard mobilnego Internetu – LTE Plus Advanced oraz oferty „2 x więcej GB”. W reklamach występuje Szymon Majewski, który znajduje rozwiązania częstych problemów internautów.
0 1 0 0 0 2.09.2016Nie oglądamy telewizji rzadziej, lecz robimy to w inny sposób – pokazuje badanie firmy ClustersPrzeciętna osoba ogląda telewizję średnio przez 3,5 godziny dziennie. Kolejne dwie godziny spędza, oglądając treści na smartfonie, laptopie czy tablecie – pokazuje badanie przygotowane przez brytyjską firmę Clusters.
2 1 0 0 0 2.09.2016Michał Baryza i T-Mobile „Łączą ludzi w Europie!” (wideo)„Łączymy ludzi w Europie!” – to hasło kampanii medialnej Deutsche Telekom, która ruszyła na początku sierpnia w dwunastu krajach Starego Kontynentu. Na polskim rynku T-Mobile do promocji w social media zaprosił Michała Baryzę znanego z programu „Top Model”.
1 2 0 0 0 2.09.2016Szekspirowska kampania multimarketów Jula (wideo)Sieć multimarketów Jula prezentuje nowy projekt komunikacji marketingowej, wykorzystujący hasło „Romeo i Jula”. Pierwsza kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym wystartowała 1 września.
1 1 0 0 0 2.09.2016„Dachy wielu pokoleń” – kampania marki Blachotrapez (audio)Trwa ogólnopolska, wizerunkowa kampania marki Blachotrapez – producenta pokryć dachowych. Działania prowadzone są w radiu i na outdoorze.
0 5 0 0 0 2.09.2016Polacy słabiej zapamiętali sponsorów Rio niż Euro 2016Marki, które sponsorowały igrzyska olimpijskie w Rio, zostały słabiej zapamiętane od tych, które związały się z Euro 2016 – wynika z badania agencji Starcom. Wśród oficjalnych sponsorów igrzysk najlepiej zapamiętana została Coca-Cola, a marką najbardziej kojarzoną ze sponsoringiem polskich reprezentantów był Orlen.
1 4 0 0 0 2.09.2016Andre Agassi powraca na kort w kampanii marki Lavazza (wideo)Lavazza została oficjalną kawą US Open. Z tej okazji marka podjęła współpracę z legendą światowego tenisa – Andre Agassim. Hasło działań, które temu towarzyszą, brzmi: „I’m Back”.
0 1 0 0 0 2.09.2016Szkolenie z Google AdWords w przyszłym tygodniuJak prowadzić efektywne kampanie reklamowe w Google AdWords? Odpowiedź na to pytanie będzie można znaleźć już 8 i 9 września podczas szkolenia organizowanego przez SemHouse. Poprowadzi je Krzysztof Wroński, Certyfikowany Trener Google AdWords.
0 2 0 0 0 1.09.2016Polskie banki w awangardzie cyfryzacji na skalę europejską – badanie AccenturePod względem zaawansowania cyfryzacji polskie banki wypadają korzystnie na tle europejskiego sektora bankowego. Digital Performance Index przygotowany przez Accenture i odzwierciedlający poziom cyfryzacji wynosi dla polskich banków 2,82 pkt przy średniej w Europie równej 2,46.