0 1 0 12.03.2024Influencerzy promują skin streaming w kampanii L’OrealKampania L’Oréal Polska koncentruje się na nowym trendzie w pielęgnacji skóry, tzw. skin streamingu. Obejmie działania z influencerami, branded content oraz niestandardowe aktywności e-commerce.
2 1 0 11.03.2024Cleo i influencerzy w kampanii marki AvonCleo występuje w kampanii pod hasłem „Makijaż, który o Ciebie dba”. Na Instagramie i TikToku pojawiają się materiały przygotowane m.in. przez Martynę Kaczmarek, Inchidris oraz Fog in The Garden. Cle dołącza również do konsultantek w kampanii „Chcesz coś z Avonu?”.
1 1 0 11.03.2024Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie ZeroAdam Małysz i Krzysztof Hołowczyc występują w kampanii marki Tyskie pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na Ty od Zera”. Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe.
0 1 0 11.03.2024Doritos kończy kampanię z transpłciową influencerką na wieść o jej dawnych tweetachMarka chipsów Doritos (PepsiCo) po fali krytyki zakończyła kampanię z udziałem transpłciowej influencerki i piosenkarki z Hiszpanii – Samanthy Hudson. Niektórzy konsumenci protestowali w internecie pod hashtagiem #BoycottDoritos.
0 1 0 10.03.2024Prawie połowa Polek ma smartwatche – badanie HuaweiJuż 40% pań w Polsce posiada smartwatch, a kolejne 12% ma zamiar go sobie kupić. Oczekują bardziej zaawansowanych technologicznie zegarków, które niczym biżuteria dopełnią ich stylizacje. Taki obraz pokazuje badanie przeprowadzone przez SW Research dla Huawei CBG Polska.
0 2 0 9.03.2024Auchan rozpoczyna kampanię marki własnej Pewni DobregoCelem kampanii jest budowanie świadomości marki własnej Pewni Dobrego. Również pokazanie sprawczej mocy konsumentów, którzy w realny sposób przyczyniają się do ochrony ziemi i wsparcia polskiego rolnictwa.
0 1 0 8.03.2024Zaradne, oszczędne, inwestują w siebie – obraz Polek w badaniu Credit AgricoleZaradne, interesują się oszczędzaniem, pieniądze odkładają regularnie, inwestują w siebie i starają się kupować taniej – taki obraz Polek wyłania się z badań Credit Agricole.
1 3 0 8.03.2024Kampania lakierów Semilac „Moc w Twoich rękach”Kampania wizerunkowa marki Semilac ma inspirować do docenienia własnej sprawczości, która drzemie w każdej kobiecie.
3 3 0 8.03.2024Wilkinson Sword rozpoczyna kampanię w Polsce i krajach Europy ŚrodkowejMarka Wilkinson Sword podkreśla cechy maszynek dzięki umiejętnościom trzech ambasadorów. Działania reklamowe objęły Polskę, Czechy, Węgry, Rumunię, Bułgarię i kraje bałkańskie.
0 1 0 7.03.2024Kampania marki Sanostol skierowana do graczyKampania marki Sanostol (Orifarm Healthcare A/S) jest oparta na motywach gamingowych. Korzyści ze stosowania preparatów pokazano w kontekście gamingowym.