0 1 0 0 0 14.11.2022State of Marketing – Salesforce opublikował najnowszy raportPriorytetowym obszarem dla specjalistów ds. marketingu w Polsce jest eksperymentowanie z nowymi strategiami i taktykami marketingowymi. Najpoważniejszym wyzwaniem jest nieefektywne wykorzystanie narzędzi i technologii. To najważniejsze wnioski z ósmej edycji badania przeprowadzonego przez Salesforce.
0 6 0 0 0 14.11.2022„Jesteśmy, by Ci w tym pomóc” – Ikea z kampanią skierowaną do klientów B2B„Korzyści dla twoich pracowników”, „Rób firmowe zakupy taniej” to hasła nowej kampanii sklepów sieci Ikea. Zachęca nimi właścicieli mikro-, małych i średnich firm do dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network.
4 2 0 0 0 14.11.2022„Piszemy o tym, co ma znaczenie” – nowa kampania Wyborcza.pl14 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Cztery spoty pokazują, jak serwis wyjaśnia czytelnikom aktualne wydarzenia i doradza w ważnych dla nich kwestiach.
0 4 0 0 0 14.11.2022Coca-Cola ogłosiła tegoroczną trasę ciężarówek i zachęca do wyboru ostatniego miastaW tym roku ciężarówki Coca-Coli odwiedzą 10 miejscowości. Wyznaczonymi już lokalizacjami są Płock, Bydgoszcz, Gdańsk, Rybnik, Kraków, Kielce, Łódź, Poznań oraz Ostrów Wielkopolski. Ostatnia, dziesiąta, zostanie wyłoniona przez samych konsumentów w ramach głosowania w aplikacji marki.
1 3 0 0 0 14.11.2022Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”W Warszawie pojawił się mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”. Celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat prawidłowego, regularnego pomiaru cukru we krwi.
1 1 0 0 0 14.11.2022Siatkarz Mateusz Bieniek ambasadorem marki PocztexSiatkarz reprezentacji Polski Mateusz Bieniek wystąpił w najnowszym spocie oraz kampanii billboardowej Poczty Polskiej. To kolejny element działań promujących usługę kurierską Pocztex.
0 2 0 0 0 14.11.2022Reklama OOH skuteczna długoterminowo – badanie agencji MediaCom dla AMSKampanie OOH mają najwyższy spośród wszystkich kanałów komunikacji mnożnik długookresowy. Jest to stosunek sprzedaży dobudowanej łącznie w krótkim i długim okresie do sprzedaży dobudowanej wyłącznie w krótkim okresie. W przypadku outdooru wynosi on 3,2, przy 2,9 w odniesieniu do reklamy telewizyjnej i kinowej czy 2,5 reklam wideo w internecie. Takie wnioski wynikają z raportu opracowanego przez MediaCom Business Science Warsaw we współpracy z AMS.
1 4 0 0 0 14.11.2022„Dziękuję Ci, Polsko” – spot Ambasady Ukrainy [aktualizacja]Od 11 listopada w polskiej i ukraińskiej telewizji emitowany jest spot „Dziękuję Ci, Polsko!”. Przygotowała go Ambasada Ukrainy, by wyrazić wdzięczność za wsparcie, jakiego Polska udziela Ukrainie od początku wojny.
5 1 0 0 0 14.11.2022„Unexpected performance” – Daniel Craig tańczy w reklamie wódki BelvedereW najnowszej reklamie polskiej wódki Belvedere wystąpił Daniel Craig. Wyreżyserowany przez oscarowego reżysera Taikę Waititi spot pokazuje aktora w roli tancerza.
1 2 0 0 0 11.11.2022Osobliwa globalna świąteczna reklama TK Maxx nakręcona w PolsceReklama na czas kryzysu podkreśla niskie koszty prezentów kupionych w sklepach TK Maxx, a motywem przewodnim jest przybijanie piątek. Spot został nakręcony w Polsce.