0 1 0 7.11.2016Mixx Awards 2016: jury wskazało kampanie, które mają szanse na nagrodyOdbyło się ostatnie posiedzenie jury konkursu Mixx Awards 2016, organizowanego przez IAB Polska. Do tegorocznej edycji wpłynęła rekordowa liczba 226 zgłoszeń, z których do konkursu zakwalifikowano 218 prac. Wśród najczęściej nominowanych są kampanie Allegro, H&M i Orange.
1 1 0 7.11.2016Powraca kampania „Tyskiego najlepszego!” (wideo)„Zwycięstwa”, „Radochy”, „Przygód” – tego m.in. można życzyć za pośrednictwem etykiet na butelkach piwa marki Tyskie. W sumie przygotowano 23 warianty życzeń.
1 0 0 7.11.2016Ojczyźnie można oddać serce, ale także wątrobę, trzustkę albo nerkę – spot Dawcy.pl„Ojczyzna to inni ludzie” – ta myśl łączy bohaterów spotu, który z okazji 11 listopada przygotowano w ramach kampanii Dawca.pl na rzecz świadomego dawstwa narządów. W filmie wystąpili Polacy, których na co dzień więcej dzieli niż łączy. To m.in. Anna Grodzka, Arkadiusz Onyszko i Omenaa Mensah.
1 1 0 7.11.2016Serwis Motomi wchodzi na polski rynek i startuje z kampanią „Ogłoszenia” (wideo)7 listopada rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek markę Motomi – serwis ogłoszeń motoryzacyjnych należący do Pixel Office. Jest on promowany jako alternatywa dla dotychczas spopularyzowanych platform sprzedaży i kupna samochodów.
1 2 0 7.11.2016Coca-Cola inauguruje świąteczną kampanię (wideo)7 listopada Coca-Cola rozpoczyna odliczanie do świąt. Marka przygotowała nowy spot przedstawiający tradycję obdarowywania bliskich. Będzie on emitowany w telewizji, kinach oraz Internecie. W trasę po Polsce wkrótce wyruszą też ciężarówki Coca-Coli.
0 2 0 7.11.2016Jesienne selfie w 2015 i 2016 roku – analiza IRCenterSelfie mówi o tym, jak chcielibyśmy się prezentować, do czego aspirujemy, czym chcemy się pochwalić, a także jak zmienia się nasze postrzeganie siebie samych. Firma IRCenter przyjrzała się tego typu zdjęciom na Instagramie, Facebooku i Twitterze. Porównała okres od września do grudnia 2015 r. z październikiem 2016 r.
0 2 0 7.11.2016Katarzyna Zielińska ambasadorką sieci Quick ParkAktorka filmowa, telewizyjna i teatralna, Katarzyna Zielińska została twarzą sieci regionalnych hybrydowych centrów handlowych Quick Park. Powstają one w kilkunastu polskich miastach liczących do 100 tys. mieszkańców. Pierwsze obiekty zostaną otwarte jeszcze w listopadzie – w Mysłowicach i Strzegomiu.
0 1 0 7.11.2016Młody konsument w Polsce – jakim budżetem dysponuje, na co wydaje pieniądze? Jakim klientem będzie w przyszłości?W Polsce jest ponad 5 mln dzieci w wieku od 3 do 16 lat, które rocznie dysponują budżetem w wysokości ponad 5 mld zł. To około 1/4 kwoty potrzebnej na sfinansowanie jednego roku funkcjonowania „Programu 500+” – wynika z badania „Kids’ Power 2016”, przygotowanego przez IQS.
0 1 1 7.11.2016Polacy oglądają w pracy serwisy erotyczneStrony internetowe o tematyce erotycznej odwiedza niemal co drugi polski internauta (45,9 proc.). Setki tysięcy osób zagląda na nie w pracy (791 tys.), choć większość woli to robić w domu (8,4 mln) – to dane o użytkownikach komputerów stacjonarnych (PC), bo erotykę na komórce można oglądać wszędzie. I z tej możliwości Polacy również chętnie korzystają – wskazuje analiza Gemiusa.
2 1 0 7.11.2016Chylińska i vlogerzy zachęcają do rejestracji numeru na kartę w Play (wideo)Play zachęca użytkowników numerów na kartę, by rejestrowali je właśnie u niego. W reklamach wystąpiła Agnieszka Chylińska wraz z gwiazdami YouTube, m.in. Pauliną Mikułą („Mówiąc inaczej”), Łukaszem Jakóbiakiem („20m2”) i Karolem Gązwą, czyli Blowkiem.