0 1 0 0 0 20.05.2016Zapomnij o matkach, myśl o kobietach!Pomimo tego, że kobiety nazywane są największym wschodzącym rynkiem na świecie, wiele marek i agencji nadal patrzy na nie przez pryzmat macierzyństwa. Rachel Pashley, group planning head w J. Walter Thompson London, na łamach serwisu Warc apeluje do branży, by odeszła od takiego obrazu.
1 1 0 0 0 20.05.2016Kampania promująca piasek dla dzieci Super Sand (wideo)Ruszyła kampania promująca markę Super Sand należącą do Goliath Polska. Piasek do budowania zamków w domu promowany jest jako powstały z naturalnych składników mineralnych.
0 2 0 0 0 20.05.2016Badanie Radio Track (luty – kwiecień)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 0 0 0 20.05.2016Adidas pokazuje, dlaczego Pogba, Suarez i Oezil są pierwsi (wideo)Paul Pogba, Luis Suarez i Mesut Oezil – tych piłkarzy można zobaczyć w kolejnej reklamie marki Adidas Football. Prezentując nieprzeciętne umiejętności, udowadniają oni determinację w dążeniu do bycia najlepszymi na boisku i poza nim.
1 1 0 0 0 20.05.2016Siatkarze w reklamie Plusa lecą na turniej (wideo)20 maja rozpoczęła się kampania oferty Ja+ Internet LTE z usługą „Futbol 2016 w Ipla”. Umożliwia ona dostęp do pakietu piłkarskiego ze wszystkimi meczami mistrzostw we Francji. W reklamach występują członkowie siatkarskiej reprezentacji Polski.
0 2 0 0 0 20.05.2016Lamparty 2016 wręczone – ING Bank Śląski i PZU wśród laureatów19 maja podczas XVI Konferencji Finansowej TNS Polska zostały wręczone Lamparty – nagrody przyznawane przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. W swoich kategoriach zwyciężyły ING Bank Śląski oraz PZU.
0 6 0 0 0 20.05.2016Reklama w Polsce wzrosła o 3,2% w I kwartale 2016 r. – analiza SMGW okresie od stycznia do marca 2016 r. rynek reklamy w wartościach netto wzrósł o 3,2%, tj. o 53 mln zł wobec tego samego okresu 2015 r. Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektorów FMCG (+12,8%) oraz branży handlowej (+17,8). Największy spadek inwestycji reklamowych odnotowano w branży finansowej.
1 1 0 0 0 20.05.2016Kampania reklamowa wafelków Familijnych 2Go (wideo)20 maja wystartowała kampania reklamowa marki Familijne, promująca indywidualnie pakowane wafelki 2Go. Działania w telewizji, radiu, prasie kobiecej oraz Internecie potrwają do końca czerwca.
1 1 0 0 0 19.05.2016Żywiec zachęca do „Nie lada degustacji” (wideo)APA, Białe, Marcowe, Porter, Bock i Saison – do spróbowania tych sześciu gatunków piwa zachęca marka Żywiec. Uruchomiono aktywację „Nie lada degustacja”.
1 1 0 0 0 19.05.2016Amazon rozpoczyna kampanię rekrutacyjną skierowaną do absolwentów uczelni (wideo)Amerykański koncern technologiczny ogłasza nabór absolwentów z całej Polski na stanowiska kierownicze w centrach logistyki e-commerce w Poznaniu i Wrocławiu. Kampania z udziałem osób, które zdobywają doświadczenie w tej firmie, ruszyła 19 maja w lokalnej prasie, radiu i mediach online.