0 3 0 0 0 20.06.2016MEC: kobiety w czasie Euro z mniejszą władzą nad pilotemCo piąta polska internautka twierdzi, że w czasie piłkarskich mistrzostw Europy to głównie ona decyduje o tym, jaki program telewizyjny jest włączony. Znakomita większość ogląda wraz z partnerami mecze i programy sportowe, w przeciwieństwie do seriali czy programów lifestyle’owych – pokazuje badanie MEC.
0 1 0 0 0 20.06.2016Polacy z szansą na kolejne nagrody w Cannes Lions 2016Trwa 63. edycja festiwalu kreatywności Cannes Lions. 20 czerwca ogłoszono nominacje w kolejnych kategoriach. Szansę na nagrodę mają prace z Polski.
0 1 0 0 0 20.06.2016Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji – badanie GfKW 2015 r. europejscy konsumenci mogli cieszyć się niższymi kosztami energii i paliwa, a także dobrą koniunkturą gospodarczą. Głównymi beneficjentami korzystnych warunków były jednak inne branże niż handel – pokazuje badanie GfK.
0 13 0 0 0 20.06.2016Gastronomia liderem wydatków na reklamę w branży turystycznej. Łączne wydatki sektora w II połowie 2015 r. wzrosły o 10%W drugiej połowie 2015 r. branża turystyczna wydała na promocję ponad 109 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 r. wydatki były wyższe o 10 mln zł (+10%). W ujęciu całorocznym inwestycje mediowe tego sektora wyniosły nieco ponad 227,5 mln zł, wzrastając o 13% w porównaniu do 2014 r. – podsumowuje dom mediowy Codemedia.
0 1 0 0 0 20.06.2016Pierwsze nominacje dla Polski w Cannes Lions 201618 czerwca rozpoczęła się 63. edycja festiwalu kreatywności Cannes Lions. W kategorii Radio nominację zdobyła agencja DDB & Tribal Warsaw. Szansę na nagrodę ma również Grey Group Poland.
0 1 0 0 0 20.06.2016Amazon odzyskuje miano najcenniejszej globalnej marki w sektorze handlu detalicznego w rankingu BrandZAmazon to najcenniejsza na świecie marka w branży handlu detalicznego – wynika z rankingu BrandZ Top 100, ogłoszonego przez WPP i Millward Brown. Badanie pokazuje, że granica między sklepami internetowymi a tradycyjnymi zaciera się, ponieważ konsumenci chcą płynnie przechodzić od jednego kanału sprzedaży do drugiego.
2 1 0 0 0 17.06.2016Dorota Szelągowska ambasadorką marki Komfort (wideo)Marka Komfort rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską. Dziennikarka i projektantka wnętrz w kampanii reklamowej pełnić będzie rolę doradcy i ambasadora.
1 1 0 0 0 17.06.2016Maciej Rybus w reklamie marki Kit Kat wie, jak wykorzystać przerwę (wideo)Kiedy cała Polska żyje piłkarskimi emocjami na Euro 2016, Maciej Rybus – podstawowy gracz polskiej reprezentacji – z powodu kontuzji z zawodnika stał się kibicem. Zamiast na boiskach Francji piłkarz Tereka Grozny wystąpił w reklamie batonika Kit Kat.
0 1 0 0 0 17.06.2016Globalni zwycięzcy konkursu Facebook Awards 2016Przyznano nagrody w konkursie Facebook oraz Instagram Awards. Powędrowały one do twórców najbardziej inspirujących kreacji wybranych spośród ponad dwóch tysięcy zgłoszeń z całego świata.
0 4 0 0 0 17.06.2016Biedronka, Ikea i Rossmann najczęściej wybieranymi sieciami podczas planowania zakupów – analiza firmy Listonic (infografika)Biedronka, Ikea i Rossmann – to sklepy, które w badaniu firmy Listonic są w swoich kategoriach najczęściej brane pod uwagę przez konsumentów przy planowaniu zakupów. Biedronka zdystansowała Lidla, Ikea urosła kosztem konkurencji, a Rossmann odwrócił spadkowy trend z ostatnich lat i wciąż jest monopolistą.