0 1 0 0 0 7.07.2016Discovery Networks rozpoczyna współpracę ze StarcomemZakończył się przetarg Discovery Networks CEEMEA na obsługę działań w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów w Polsce. Wygrała go agencja Starcom.
1 3 0 0 0 7.07.2016„Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Rusza kolejna kampania wizerunkowa (wideo)8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców podczas igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w USA i innych wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.
1 1 0 0 0 7.07.2016Miłosna historia Chipotle (wideo)Sieć fast food Chipotle po raz kolejny zaskakuje i skłania do myślenia. W ponad 4-minutowej animacji ukazuje pewną historię miłosną.
0 1 0 0 0 7.07.2016Amica wybrała GoldenSubmarineBazowy serwis WWW dla marek Amica oraz Hans, skierowany na zagraniczne rynki, stworzy agencja GoldenSubmarine. To efekt wygranego przetargu.
0 1 0 0 0 7.07.2016Da Grasso pod opieką iProspect Polska w InternecieAgencja digital performance iProspect Polska, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, będzie współpracować z siecią Da Grasso. Działania dotyczyć będą szeroko pojętych rozwiązań w Internecie.
0 3 0 0 0 7.07.2016Łódź zaprasza Warszawę przed szczytem NATO8 i 9 lipca w Warszawie będzie odbywał się szczyt NATO. Dwa dni przed tym wydarzeniem w Łodzi zainicjowano kampanię real-time marketingową. Miasto zaprasza mieszkańców stolicy na weekend.
3 2 0 0 0 7.07.2016Nowe sportowe twarze kampanii 4F (wideo)Ona – pracowita 20-latka u progu kariery sportowej, która w tym roku po raz pierwszy uzyskała minimum olimpijskie. On – utytułowany sportowiec po przejściach, który niezłomnością charakteru zawstydziłby niejednego pełnosprawnego kolegę po fachu. Maria Andrejczyk i Rafał Wilk w kampanii marki 4F udowadniają, że niemożliwe to tylko słowo, a wytrwałość jest kluczową cechą w sporcie i w życiu.
1 1 0 0 0 6.07.2016Japońska historia mężczyzny świetlika (wideo)Mężczyzna, którego nie stać na opłacenie rachunków za energię elektryczną, a tym samym zapewnienie rodzinie światła, wybiera się w 5-letnią podróż. Wraca jako... świetlik, by rozjaśnić ciemności. Sielanka nie trwa jednak długo.
1 1 0 0 0 6.07.2016Śpiew Serca w kampanii Orange (wideo)Orange zachęca do zmiany kablówki na światłowód, a Serce wyśpiewuje wszystkie zalety Internetu operatora. Marka w kampanii informuje o promocji, w ramach której przy zamówieniu usługi Orange Światłowód można otrzymać rok abonamentu komórkowego za darmo oraz dodatkowo smartfon.
0 1 0 0 1 6.07.2016Spadek Roberta Lewandowskiego na Facebooku – statystyki po Euro 2016Kibice Roberta Lewandowskiego podczas Euro 2016 wykonali na jego fan page’u o pół miliona interakcji mniej niż przed mistrzostwami. Z kolei na oficjalnym profilu Jakuba Błaszczykowskiego odnotowano jedenastokrotny wzrost aktywności fanów. Firma HRS podsumowała interakcje przed mistrzostwami i po zakończeniu w nich udziału przez Polaków.