1 1 0 0 0 2.11.2016W jesiennej kampanii Carrefoura Napoleon kontroluje świeżość produktów (wideo)Jesienna odsłona kampanii marki Carrefour z Napoleonem ma przypominać o różnorodności i jakości produktów w ofercie świeżej żywności. Spot telewizyjny jest przypomnieniem wiosennej edycji działań.
1 1 0 0 0 2.11.2016mBank zachęca klientów do chwalenia pracowników banku (wideo)Nasz pracownik ci pomógł? Mile cię zaskoczył? Zamieść w Internecie dobre słowo o nim – zachęca każdego ze swoich klientów mBank. Bank zapowiada, że zadba o to, by taki komentarz dotarł do odpowiedniej osoby. Dzięki temu jej dzień z pewnością stanie się lepszy.
2 1 0 0 0 2.11.2016Kosmetyki Radical promowane w telewizji i prasie (wideo)4 listopada rozpocznie się kampania produktów do pielęgnacji włosów z serii Radical marki Farmona. Działania prowadzone będą w telewizji, prasie oraz Internecie.
2 1 0 0 0 1.11.2016Czy Cyber Marian przeżyje zderzenie z lokomotywą? – akcja PKP z youtuberem (wideo)30 października w kanale Cyber Mariana na YouTube pojawiło się wideo będące wynikiem współpracy tego twórcy z PKP PLK. „Jeden przejazd za daleko...” to część kampanii przewoźnika „Bezpieczny przejazd”.
1 1 0 0 0 1.11.2016Wspomnienia Zygmunta Chajzera w kampanii Radia Pogoda (wideo)1 listopada rozpoczyna się kampania reklamowa Radia Pogoda. Promowane są w niej najważniejsze audycje stacji: „Pogodny poranek w Radiu Pogoda” prowadzony przez Joannę Piłat-Kruk i Zygmunta Chajzera oraz „Pogodni panowie w Radiu Pogoda” Wojciecha Pijanowskiego i Krzysztofa Szewczyka.
3 1 0 0 0 1.11.2016PZU promuje AC z opcją Auto Non Stop (wideo)Rusza kampania PZU promująca opcję ubezpieczenia AC, w ramach której ubezpieczyciel dostarcza pojazd zastępczy na miejsce zdarzenia. Negatywnym bohaterem spotu jest komunikacja zbiorowa.
0 2 0 0 0 31.10.2016Od czego zależy udana współpraca klienta z agencją reklamową?Eksperymentowanie z modelami współpracy, koncentracja na efektach, integracja struktur wewnętrznych – to warunki długoletniej współpracy klienta z agencją reklamową. Takie wyniki przyniósł raport „Global 40” firmy konsultingowej R3. Wśród przykładów wymienione zostały globalne marki, takie jak Unilever, P&G, Coca-Cola czy General Motors.
5 1 0 0 0 31.10.2016„Gdzie zaczyna się szaleństwo?” – pyta The North Face w nowej kampanii (wideo)Marka The North Face świętuje 50-lecie. Z tej okazji w kampanii wideo prezentuje sylwetki ludzi, których wyczyny motywują innych do odkrywania otaczającego świata.
0 3 0 0 0 31.10.2016Anna Lewandowska ambasadorką Head & ShouldersMarka Head & Shoulders ma nową ambasadorkę. Jest nią trenerka, specjalistka do spraw żywienia, dietetyk i reprezentantka Polski w karate tradycyjnym – Anna Lewandowska.
4 1 0 0 0 28.10.2016ABC śmierci w studenckiej reklamie Volvo (wideo)Mieszkańcom niewielkiego miasteczka przytrafiają się niezwykłe wypadki. Giną pod kołami autobusów, trafiają na niewybuch podczas prac w ogródku, zostają zaatakowani przez krwiożercze gołębie... To fabuła przepełnionego czarnym humorem spotu Volvo.