0 2 0 0 0 21.07.2016Najważniejsze trendy w komunikacji administracji na XIII Konferencji PR w SamorządzieNarzędzia, trendy, doświadczenia i wyzwania komunikacji 2016 r. w instytucjach publicznych – to obszar tematyczny XIII Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Odbędzie się ona 28–30 września w Krakowie.
0 1 0 0 0 20.07.2016Unilever kupuje Dollar Shave Club za miliard dolarów19 lipca Unilever ogłosił, że kupił Dollar Shave Club. Według nieoficjalnych źródeł firma zapłaciła 1 mld dol. Choć szczegóły transakcji nie zostały ujawnione, mówi się, że Michael Dubin pozostanie CEO firmy.
0 1 0 0 0 20.07.2016Firma Kulig pod opieką agencji w social mediaPolska firma obuwnicza Kulig rozpoczyna współpracę z Click Community. Agencja zajmie się prowadzeniem komunikacji w serwisach społecznościowych.
0 3 0 0 0 20.07.2016Najwięksi wygrani wśród sponsorów Euro 2016 – wyniki badańCoca-Cola przed Orange oraz Biedronka, a za nią Lotos – te marki po zakończeniu piłkarskich mistrzostw Europy znalazły się na szczycie rankingu spontanicznej znajomości sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski. Roberta Lewandowskiego najwięcej respondentów kojarzyło z T-Mobile – wynika z badania firmy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Starcomu.
0 3 0 0 0 20.07.2016Stołeczne Biuro Turystyki zachęca do zwiedzania Warszawy śladami ChopinaWarszawa jest miastem Chopina. Można ją poznawać w różny sposób, m.in. słuchając muzyki w plenerze czy szukając ławeczek usytuowanych w miejscach związanych z kompozytorem. Ale można też podążać jego śladem z pomocą aplikacji mobilnych. Przypominają o tym plakaty i spoty prezentowane w wielu miejscach stolicy.
0 1 0 0 0 20.07.2016Barbie prezydent i wiceprezydent przekonują dziewczynki, że mogą być, kim chcąKażdego roku Barbie przedstawia nowe lalki reprezentujące zawody, w których kobiety są zdecydowaną mniejszością. Realizując hasło „Możesz być, kim chcesz”, marka wprowadziła właśnie do sprzedaży lalkę prezydent oraz wiceprezydent.
1 2 0 0 0 20.07.2016„Młodość to stan ducha” – przekonuje ojciec Leon Knabit w kampanii przed ŚDM (wideo)Województwo małopolskie rozpoczęło kampanię „Młodość to stan ducha”, związaną z nadchodzącymi Światowymi Dniami Młodzieży. Działania prowadzone są od początku lipca m.in. w telewizji i na outdoorze. Ich głównym bohaterem jest 86-letni benedyktyn – ojciec Leon Knabit.
0 1 0 0 1 19.07.2016Toyota rozszerza współpracę z Saatchi & Saatchi/Interactive SolutionsZ początkiem lipca Toyota Central Europe sfinalizowała rozmowy z agencją Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions. Efektem jest poszerzenie współpracy o obsługę rynków Europy Środkowej (Czechy, Węgry i Słowacja).
0 1 0 0 0 19.07.2016Facebook udostępnia optymalizację pod kątem zdarzeń w aplikacjiFacebook uruchomił nowe usługi dla partnerów reklamowych. Mają one pozwolić na dotarcie do najważniejszych klientów, jednocześnie sprawiając, że użytkownicy serwisu będą widzieli reklamy aplikacji lepiej odpowiadających ich potrzebom i zainteresowaniom.
0 1 0 0 0 19.07.2016Upominki reklamowe – wyniki piątej edycji badania PIAPJakość jest ważnym kryterium wyboru upominku reklamowego. Upominek to bardzo popularne narzędzie kształtowania pozytywnego wizerunku marek – korzysta z niego 91,43% badanych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz piąty przeprowadziła badanie postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego.