2 3 0 0 3 19.07.2016Gwiazdy walczą z niedożywieniem dzieci (wideo) [aktualizacja]13 lipca premierę miał spot pt. „Stop niedożywieniu”. Dorota Chotecka, Katarzyna Glinka, Karolina Malinowska, Zofia Ślotała, Jerzy Grzechnik i Andrzej Krzywy podpowiadają w nim, jak rozpoznać niedożywienie u dzieci. Wszystko to w ramach kampanii „Jem drugie śniadanie”, sponsorowanej przez zakłady tłuszczowe Bielmar.
0 1 0 0 0 18.07.2016Strategiczne partnerstwo Saatchi & Saatchi i StreetcomuSaatchi & Saatchi Interactive Solutions oraz Streetcom Polska rozpoczynają strategiczne partnerstwo. Celem współpracy jest wykorzystanie kluczowych kompetencji obu firm do stworzenia kompleksowej oferty dla klientów.
1 1 0 0 0 18.07.2016„Wpadnij na dobre za drobne” – Burger King promuje Kuraki (wideo)Rusza kampania Burger Kinga. Aktywności pod hasłem „Wpadnij na dobre za drobne” promują powrót kanapek Kurak do menu tej sieci.
0 1 0 0 0 18.07.2016Mobile główną platformą dla online wideo na świecieJeszcze w 2016 r. wideo online będzie oglądane głównie na urządzeniach mobilnych. Urządzenia stacjonarne pozostaną pod tym względem w tyle. To główny wniosek z opublikowanego przez Zenith raportu „Online Video Forecasts 2016”.
0 1 0 0 0 18.07.2016Idea Bank zmienił dom mediowyDopasowaniem kanałów komunikacji i zakupem mediów w zakresie kampanii ATL Idea Banku zajmie się MediaCom Warszawa. Wybór nastąpił w wyniku przetargu.
1 1 0 0 0 18.07.2016Alior Bank zaprasza na „pożyczkowiec” (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca ofertę pożyczkową Alior Banku. Hasłem działań jest „Pożyczkowiec”.
0 3 0 0 0 18.07.2016„Fanpage Trends” – czerwiec 2016. Od Euro nie da się uciecWszystkie obserwowane przez Sotrendera serwisy społecznościowe zostały w czerwcu zdominowane przez mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Większość najlepszych postów na Facebooku odnosiła się do zmagań polskiej reprezentacji. Sportowe emocje nie spowodowały jednak spadku aktywności w serwisie – strony opublikowały ponad 1,5% więcej treści niż w maju.
0 1 0 0 0 18.07.2016RWE Polska powierza obsługę agencji On Board PRFirma energetyczna RWE Polska rozpoczyna współpracę z On Board (część Grupy On Board Think Kong). Konsultanci agencji zajmą się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej spółki.
1 1 0 0 0 18.07.2016Nationale-Nederlanden OFE zachęca do skorzystania z okna transferowego (audio)11 lipca Nationale-Nederlanden OFE rozpoczęło kampanię radiową przypominającą o tzw. oknie transferowym (jeszcze do 31 lipca). Spoty będą emitowane w stacjach tradycyjnych oraz Internecie. Reklamę rozpoczyna żart Karola Strasburgera, mający w humorystycznej konwencji zwracać uwagę na II filar systemu emerytalnego.
0 2 0 0 0 15.07.2016Nielsen: 59% konsumentów na świecie uwielbia polowania na zakupowe okazjeCzęścią przyjemności, jaką konsumenci czerpią z robienia zakupów, jest ekscytacja polowaniem – 59% badanych na całym świecie stwierdza, że czerpie radość z poszukiwania okazji. Jest to szczególnie silne w Ameryce Północnej (68%) oraz Ameryce Łacińskiej (68%) – pokazuje badanie Nielsena.