0 2 0 0 0 16.08.2016„Pokemon Go” – chwilowy trend? Badanie Spicy MobileAplikacja „Pokemon Go” robi prawdziwą furorę wśród użytkowników mobilnych na całym świecie. Fenomen gry opartej na rzeczywistości rozszerzonej dotarł również do Polski. Czy kieszonkowe potworki mogą zwiastować rewolucję na polskim rynku gier mobilnych? Sprawdziła to firma Spicy Mobile za pomocą aplikacji Mobience.
2 10 0 0 0 12.08.2016Gwiazdy Internetu na puszkach coca-coli (wideo)Zdjęcia internetowych influencerów trafiły na puszki coca-coli. Można na nich zobaczyć m.in. Maffashion, twórców kanału Abstrachuje, Martina Stankiewicza, Ajgora Ignacego czy Little Mooonster.
0 1 0 0 0 12.08.2016Unilever nawiązuje współpracę z mobilną pralnią, by pozyskiwać dane o konsumentachNależąca do Unilevera marka Persil inicjuje trzymiesięczne partnerstwo z mobilnym start-upem – pralnią ZipJet. Te działania mają pomóc firmie w gromadzeniu danych o zmianach w zachowaniach konsumentów i rynkowych trendach.
0 8 0 0 0 12.08.2016„Bądź mądry” – Kompania Piwowarska i blogerzy namawiają do odpowiedzialnego spożywania alkoholuKampania „Bądź mądry” skierowana jest do kobiet w ciąży, kierowców i wszystkich dorosłych, którym zależy na tym, by nieletni nie sięgali po alkohol. Akcję promuje m.in. seria krótkich filmów z udziałem blogerów.
0 1 0 0 0 12.08.2016Spokojny i etyczny początek sezonu piwnego w reklamie – badanie IMMPrzypadający na przełom wiosny i lata start sezonu piwnego to czas, w którym rośnie aktywność reklamowa piwowarów. W drugim kwartale 2016 r. producenci piwa zrzeszeni w Związku Browary Polskie wyemitowali o jedną trzecią więcej reklam niż w pierwszych trzech miesiącach 2016 r., ale o połowę mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. Żadna z kreacji nie naruszała norm Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 12.08.2016Polska globalnym liderem w blokowaniu reklam – badanie Cloud TechnologiesNiemal co druga reklama w Polsce (42%) została zablokowana przez internautów. Takie są wyniki raportu autorstwa OnAudience z grupy Cloud Technologies. Ten wynik plasuje internautów znad Wisły na pierwszym miejscu na świecie.
2 1 0 0 0 12.08.2016Głos pokolenia milenialsów w spocie Desperadosa (wideo)Marka piwa Desperados rozpoczyna kampanię telewizyjną. W spocie „Wynalazcy” skupia się na przedstawicielach pokolenia milenials.
0 1 0 0 0 12.08.2016Marka Bdsklep.pl z agencją PRInternetowy pasaż handlowy Bdsklep.pl wybrał OS3 do obsługi public relations. Agencja poprowadzi działania w zakresie komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej oraz relacji z mediami. Współpraca rozpoczęła się z początkiem sierpnia i jest wynikiem przeglądu ofert.
0 1 0 0 0 11.08.2016360 Content Team – nowy dział w ZPR MediaW strukturach biura reklamy spółki ZPR Media powstał dział 360 Content Team. Skupia ekspertów w zakresie budowania komunikacji z wykorzystaniem narzędzi content marketingowych.
0 1 0 0 0 11.08.2016Nowy Kongres Online Marketing 2016/2017 wkrótce w Warszawie28 września w Warszawie odbędzie się Nowy Kongres Online Marketing 2016/2017. To propozycja dla osób, które chcą uporządkować i uaktualnić wiedzę przed rozpoczęciem planowania kampanii reklamowych w Internecie na przyszły rok.