1 1 0 0 0 5.05.2014Kampania „Dobrze wpaść na Żubra” (wideo)5 maja rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Żubr. W nowym spocie po raz kolejny zaprezentowano świat puszczy i jej majestatycznego strażnika. Tym razem towarzyszy temu hasło „Dobrze wpaść na Żubra”.
1 1 0 0 0 5.05.2014Kubuś Play bez chemii w kolejnej odsłonie kampanii (wideo)W kolejnej reklamie Kubusia Play młoda reporterka sprawdza, czy w produkcie nie ma konserwantów i sztucznych barwników. Udaje jej się przy okazji wykryć chemię między Madzią a Karolem.
1 1 0 0 0 5.05.2014mBank promuje się jako ikona mobilności (wideo)Mobilność to motyw przewodni rozpoczynającej się kampanii mBanku. Pokazuje ona, jak za pomocą telefonu można korzystać z funkcji serwisu bankowości elektronicznej.
1 2 0 0 0 5.05.2014„Ta walka nie przyniesie chwały, ale musisz walczyć”. Trzecia edycja kampanii „SM – walcz o siebie” (wideo)W maju rusza trzecia odsłona kampanii „SM – walcz o siebie”. Działania zrzeszają środowisko chorych na stwardnienie rozsiane, ich rodziny i przyjaciół. W tej odsłonie pacjenci porównani zostali do sportowców walczących o medale.
1 1 0 0 0 5.05.2014„Jakość, doskonałość, wzrost”. XIV konferencja finansowa TNS Polska (wideo)28 maja w Teatrze Polonia w Warszawie odbędzie się XIV konferencja finansowa TNS Polska. Firma badawcza podzieli się z uczestnikami obserwacjami, wynikami badań i refleksjami na temat trendów kształtujących biznes w sektorze finansowym.
0 1 0 0 0 5.05.2014Rusza trzecia edycja Grolsch Bottle ArtW ramach Festiwalu Sztuk Wizualnych Grolsch ArtBoom Festival rozpoczyna się trzecia edycja konkursu Grolsch Bottle Art. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie m.in. elementów wyposażenia klubów i lokali.
1 1 0 0 0 5.05.2014Napoje Tymbarku reklamowane do posiłku28 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa napojów Tymbarku. Produkty promowane są jako uzupełnienie posiłku.
1 4 0 0 0 5.05.2014„Jak coś robisz, rób to z wodą” – kampania Staropolanki (wideo)Staropolanka rozpoczęła kampanię wizerunkową. Od 5 maja reklamy wody można oglądać m.in. w telewizji i na outdoorze. Zmianie uległa również strategia marketingowa marki.
1 1 0 0 0 5.05.2014Ekstraklasa ogłasza konkurs na swoje hasło (wideo)Do 12 maja można nadsyłać swoje propozycje w konkursie na hasło ligi piłkarskiej Ekstraklasa. Nagrodą dla zwycięzcy jest 5 tys. zł.
1 2 0 0 0 5.05.2014„Obudź się #naJankesa” – kampania radia Eska (wideo) [aktualizacja]5 maja rozpoczęła się kampania reklamowa Eski. Jej twarzą jest prowadzący poranne pasmo stacji – Krzysztof „Jankes” Jankowski.