0 1 0 0 0 26.08.2016FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl w nowej odsłonie7 i 8 września w Expo XXI Warszawa odbędą się FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl. Tegoroczna edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej zaprezentuje się w nowej odsłonie.
1 1 0 0 0 26.08.2016Reklamy z niszczeniem lodówki i gwizdaniem na kobietę niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)Po wniesionych skargach Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot telewizyjny sieci Partner AGD RTV, w którym młodzi ludzie wyrzucają przez okno lodówkę, jest niezgodny z Kodeksem etyki reklamy. Taką samą opinię wydała o reklamie radiowej środka Therm Line Man, w której mężczyźni gwizdali na widok kobiety.
0 1 0 0 0 26.08.2016Adamed wybrał agencję reklamową dla marki OeparolPrzetarg na obsługę reklamową marki Oeparol (Grupa Adamed) wygrała agencja Faster & Better. Rozpoczęcie współpracy ma nastąpić jeszcze w 2016 r.
0 1 0 0 0 26.08.2016RWE Polska wybrała realizatora projektów graficznych do działań onlinePrzetarg na obsługę graficzną spółki energetycznej RWE Polska wygrała należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja iProspect. Przez najbliższe 3 lata będzie świadczyć usługi projektowania kreacji internetowych.
1 1 0 0 0 26.08.2016Główny Inspektorat Sanitarny znów rapuje (wideo)Dyrektor Głównego Inspektoratu Sanitarnego rapował już o dopalaczach i szczepieniach. Urząd nie wychodzi z konwencji i w hiphopowym rytmie przypomina, jak chronić się przed kleszczami. Wplata przy tym w tekst nawiązania do utworów znanych polskich raperów.
0 3 0 0 0 25.08.2016IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w lipcu. Główny temat – zapowiedź i wycofanie przez PiS podwyżek dla politykówLipiec w mediach został zdominowany przez politykę. Największą uwagę dziennikarze zwrócili na złożenie i wycofanie przez PiS projektu ustawy o podwyżkach dla najważniejszych osób w państwie. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów została „Rzeczpospolita”, wyprzedzając „Gazetę Wyborczą” oraz „Dziennik Gazeta Prawna” – wynika z raportu IMM. Kolejne miejsca zajęły stacja TVN24 oraz tygodnik „wSieci”.
2 1 0 0 0 25.08.2016Pepco startuje z kampanią reklamową (wideo)Marka Pepco rozpoczyna kampanię składającą się ze spotów telewizyjnych i radiowych, materiałów POS oraz komunikacji internetowej. Nawiązuje w niej do zbliżającego się rozpoczęcia roku szkolnego.
0 1 0 0 0 25.08.2016Młodzi oszczędzają, starsi wydają. II edycja barometru „Hedoniści i oszczędni” IRCenterW porównaniu do poprzedniego roku wśród Polaków w Internecie wzrosło zainteresowanie tematem finansów. W społeczeństwie umacnia się tendencja do oszczędzania, zwłaszcza wśród osób młodych – wynika z II edycji barometru społecznego „Hedoniści i oszczędni”, przygotowanego przez IRCenter na zlecenie TUŻ Europa.
2 1 0 0 0 25.08.2016Kolejny spot w kampanii Desperadosa (wideo)Od 22 sierpnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oglądać można drugi film marki piwa Desperados z cyklu „Wynalazcy”. Zrealizowany w konwencji reportażu spot jest kontynuacją opowieści o odkrywaniu nocy, wieczorów i świtów. To pierwsza od sześciu lat reklama wizerunkowa marki obmyślona i wyprodukowana w Polsce.
0 1 0 0 0 24.08.2016Wkrótce II edycja konferencji „Packaging: Marketing & Technology” o trendach w dziedzinie opakowań14 października w Warszawie odbędzie się II edycja konferencji „Packaging: Marketing & Technology”. Towarzyszy jej hasło: „Nowe technologie. Sprawdzone wdrożenia. Skuteczny marketing”.