Espresso

29 sierpnia 2016

28 sierpnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2016

Kongres „Programy lojalnościowe & Customer Experience” w październiku

To, jakie doświadczenia zapewnimy nabywcom, rzutuje później na ich postrzeganie firmy. Na takie doświadczenie składa się wiele elementów – cena, obsługa, dostępność, możliwość kontaktu, uczciwość, rzetelność i wiele innych, w zasadzie indywidualnych dla każdego klienta. O tym będzie mowa podczas kongresu, który odbędzie się 25 i 26 października w Warszawie. Będzie on poświęcony utrzymaniu klientów oraz strategiom i sposobom budowania lojalności.

26 sierpnia 2016

25 sierpnia 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2016

IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w lipcu. Główny temat – zapowiedź i wycofanie przez PiS podwyżek dla polityków

Lipiec w mediach został zdominowany przez politykę. Największą uwagę dziennikarze zwrócili na złożenie i wycofanie przez PiS projektu ustawy o podwyżkach dla najważniejszych osób w państwie. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów została „Rzeczpospolita”, wyprzedzając „Gazetę Wyborczą” oraz „Dziennik Gazeta Prawna” – wynika z raportu IMM. Kolejne miejsca zajęły stacja TVN24 oraz tygodnik „wSieci”.

Poprzednie Następne