1 2 0 0 0 2.09.2016Szekspirowska kampania multimarketów Jula (wideo)Sieć multimarketów Jula prezentuje nowy projekt komunikacji marketingowej, wykorzystujący hasło „Romeo i Jula”. Pierwsza kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym wystartowała 1 września.
1 1 0 0 0 2.09.2016„Dachy wielu pokoleń” – kampania marki Blachotrapez (audio)Trwa ogólnopolska, wizerunkowa kampania marki Blachotrapez – producenta pokryć dachowych. Działania prowadzone są w radiu i na outdoorze.
0 5 0 0 0 2.09.2016Polacy słabiej zapamiętali sponsorów Rio niż Euro 2016Marki, które sponsorowały igrzyska olimpijskie w Rio, zostały słabiej zapamiętane od tych, które związały się z Euro 2016 – wynika z badania agencji Starcom. Wśród oficjalnych sponsorów igrzysk najlepiej zapamiętana została Coca-Cola, a marką najbardziej kojarzoną ze sponsoringiem polskich reprezentantów był Orlen.
1 4 0 0 0 2.09.2016Andre Agassi powraca na kort w kampanii marki Lavazza (wideo)Lavazza została oficjalną kawą US Open. Z tej okazji marka podjęła współpracę z legendą światowego tenisa – Andre Agassim. Hasło działań, które temu towarzyszą, brzmi: „I’m Back”.
0 1 0 0 0 2.09.2016Szkolenie z Google AdWords w przyszłym tygodniuJak prowadzić efektywne kampanie reklamowe w Google AdWords? Odpowiedź na to pytanie będzie można znaleźć już 8 i 9 września podczas szkolenia organizowanego przez SemHouse. Poprowadzi je Krzysztof Wroński, Certyfikowany Trener Google AdWords.
0 2 0 0 0 1.09.2016Polskie banki w awangardzie cyfryzacji na skalę europejską – badanie AccenturePod względem zaawansowania cyfryzacji polskie banki wypadają korzystnie na tle europejskiego sektora bankowego. Digital Performance Index przygotowany przez Accenture i odzwierciedlający poziom cyfryzacji wynosi dla polskich banków 2,82 pkt przy średniej w Europie równej 2,46.
1 2 0 0 0 1.09.2016„Muzyka daje radość” – przekonuje Marcin Prokop w kampanii Radia Złote Przeboje (wideo)„Muzyka daje radość” – to hasło rozpoczętej kampanii promocyjnej Radia Złote Przeboje z udziałem Marcina Prokopa. W reklamach znany dziennikarz zachęca do słuchania rozgłośni i czerpania radości z muzyki, którą ona proponuje.
2 1 0 0 0 1.09.2016Martin Stankiewicz w kampanii PKO poleca Konto dla młodych (wideo)Ruszyła kampania reklamowa „Dużo za zero” PKO Banku Polskiego. Popularny vloger Martin Stankiewicz promuje w niej Konto dla młodych.
1 1 0 0 0 1.09.2016Nescafe Dolce Gusto i Will.i.am łączą siły w kampanii (wideo)Marka Nescafe Dolce Gusto rozpoczyna globalną kampanię reklamową „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”. Działania prowadzone są we współpracy z twórcą muzycznym Will.i.amem. Ich celem jest podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy.
0 1 0 0 0 1.09.2016Przewozy Regionalne wybrały agencję social mediaPrzetarg na obsługę w mediach społecznościowych spółki Przewozy Regionalne wygrała agencja WebTalk. Od początku sierpnia zajmuje się ona opracowywaniem strategii i kompleksową obsługą profili firmy na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube.