4 6 0 0 0 7.09.2016Marka Tołpa wyłączyła blogi i zaprasza do bycia off (wideo)7 września autorzy popularnych blogów: Alina Rose, Kasia Gandor, Stay Fly oraz Czas Gentlemanów wyłączyli swoje blogi na 24 godziny. O tym, co robią, kiedy nie ma ich na blogu oraz jakie są ich sposoby na bycie off, informują czytelników w specjalnie przygotowanych materiałach wideo. To element kampanii wizerunkowej Tołpa:off, a jednocześnie początek konkursu dla konsumentów.
0 4 0 0 1 7.09.2016Programy lojalnościowe – zainteresowanie nimi spada, ale ich wpływ na zachowania zakupowe wzrósłCoraz mniejszy jest odsetek Polaków, którzy deklarują udział w programach lojalnościowych. Rośnie poczucie nieopłacalności zbierania punktów, doskwiera brak widocznych korzyści z przynależności. Najpopularniejszymi programami są: Tesco Clubcard, Payback oraz Orlen Vitay – wynika z „Monitora programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.
0 2 0 0 0 6.09.2016Spokojny sierpień w „Instagram Trends” SotrenderaSierpień na Instagramie był bardzo podobny do lipca – dominowała tematyka wakacyjna. Najlepszy post miesiąca to zdjęcie Roberta Lewandowskiego z urlopu. Również wakacyjna była aktywność użytkowników – pokazuje raport „Instagram Trends” Sotrendera.
0 1 0 0 0 6.09.2016Żywiec Zdrój kontynuuje współpracę z VML PolandPrzetarg na strategię komunikacji online i całościową obsługę internetowej obecności Żywca Zdroju na rynku polskim wygrała VML Poland. Tym samym marka kontynuuje ponad siedmioletnią współpracę z agencją.
0 1 0 0 0 6.09.2016Sklepy w pułapce promocji – raport z badania Open ResearchMożna śmiało powiedzieć, że Polacy są miłośnikami promocji. Ponad 80% z nas lubi kupować produkty w ramach ofert specjalnych – wynika z raportu „Skuteczność promocji 2016”, przygotowanego przez agencję badawczą Open Research. Zastanawiać się można, jak takie podejście wpływa na sam proces zakupowy, ale i szerzej: na ogólne wrażenia związane z wizytą w sklepie.
0 5 0 0 0 6.09.2016„Mobile Pl 2016. Zakupy, programy lojalnościowe i kupony” – raport IRCenterW Polsce użytkownicy m-commerce to mała grupa hiperaktywnych użytkowników e-commerce, kuponów i programów lojalnościowych. 22% użytkowników smartfonów i tabletów deklaruje, że robi przez nie zakupy. Z aplikacji m-commerce aktywnie korzysta mniej niż połowa z tych osób.
1 1 0 0 0 6.09.2016Matthew McConaughey dyrektorem kreatywnym marki Wild Turkey (wideo)Wild Turkey nawiązał wieloletnią współpracę z laureatem Oscara, Matthew McConaugheyem. Aktor stanie za i przed kamerą, by stworzyć autorską opowieść o historii i dziedzictwie tej marki burbonu.
0 1 0 0 0 6.09.2016UOKiK wszczął postępowanie przeciwko T-Mobile PolskaPrezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko T-Mobile Polska w związku ze świadczeniem usług Granie na czekanie/Szafa gra oraz Prenumerata. Wątpliwości wzbudza brak uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na uruchomienie dodatkowo płatnych serwisów.
0 2 0 0 1 6.09.2016Raport „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów” serwisu MarketingMiejscaEventy, city placement i działania w Internecie – to narzędzia promocji najczęściej wykorzystywane przez miasta i regiony. Takie wyniki przynosi raport „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów”, przygotowany przez serwis MarketingMiejsca.com.pl.
1 1 0 0 0 6.09.2016„Pomagamy” – kampania Komitetu Ochrony Praw Dziecka (wideo)Komitet Ochrony Praw Dziecka rozpoczął kampanię, w której zachęca do finansowego wsparcia poprzez wysłanie SMS-a. Dochód przeznaczony zostanie na realizację działań na rzecz dzieci.