0 6 0 28.03.2017Konsumencka mapa trendów według ARC Rynek i Opinia (infografika)Crowdfunding, kupowanie ubrań i akcesoriów od rzemieślników czy płacenie komórką za zakupy to jedne z głównych trendów, którym zamierzają poddać się konsumenci w najbliższym czasie. W odwrocie ma być m.in. jedzenie mięsa – takie są wnioski z badania ARC Rynek i Opinia „25 trendów konsumenckich na 25-lecie”.
0 2 0 28.03.2017Grosicki, Pazdan i Kapustka będą zachęcać dzieci do ruchu razem z KubusiemKamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka zostali ambasadorami kampanii „Rusz się z Kubusiem!”. Wizerunki piłkarzy pojawią się m.in. na etykietach nowego produktu – wody smakowej Waterrr Sport wzbogaconej witaminami.
0 1 0 28.03.2017Heroes Brand Communication – nowa agencja public relationsNowa agencja PR na polskim rynku, Heroes Brand Communication, specjalizuje się także w obsłudze social media, eventach, content marketingu i wsparciu sprzedaży. „Odwaga, wyobraźnia, efekty” – to hasło przyświeca zespołowi przy tworzeniu strategii komunikacji i treści.
0 1 0 28.03.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYContent marketing: skuteczny sposób na wyróżnienie się w SieciNatłok reklam w Sieci sprawia, że coraz trudniej wyróżnić się w tłumie e-sprzedawców i przykuć uwagę potencjalnego klienta. Zainteresowanie ofertą sklepu można jednak wzmocnić dzięki wysokiej jakości treściom (content). Te – w przeciwieństwie do zwykłych reklam – zapewniają konsumentom informacyjną wartość dodaną.(informacja promocyjna)
0 1 0 27.03.2017Wzrośnie sprzedaż w aptekach internetowych – raport PMRW 2016 r. w Polsce lek OTC kupiło 7 na 10 osób (w różnych kanałach sprzedaży, przy czym apteki tradycyjne pozostają głównym miejscem zakupu). Dwa razy mniej osób kupiło suplement diety, a jedna czwarta – dermokosmetyk. Produkty te przez Internet kupuje po kilka procent osób, ale znaczenie tego kanału w kolejnych latach będzie rosnąć. Tak prognozuje PMR w raporcie „Handel internetowy produktami OTC w Polsce 2017. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017–2022”.
0 4 0 27.03.2017Globalne wydatki na reklamę online przewyższą wydatki na reklamę w telewizjiW 2017 r. dynamika wzrostu rynku reklamowego w Polsce sięgnie 2,5%. Tym samym na koniec roku suma inwestycji reklamowych wyniesie 7,083 mld zł netto − prognozuje agencja mediowa Zenith.
0 1 0 27.03.2017Publicis tworzy nową strukturę produkującą content – ProdigiousW marcu na polskim rynku pojawi się Prodigious – globalna struktura produkująca i adaptująca treści zarówno dla mediów tradycyjnych, jak i internetowych. Spółka należy do Publicis Communications Poland, reklamowego ramienia holdingu Publicis Groupe
1 1 0 27.03.2017Radosław Kotarski w nowej kampanii Banku Millennium (wideo)Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej promującej konto 360°. Radosław Kotarski wyjaśnia w niej, dlaczego lubimy piosenki, które już znamy.
1 3 0 24.03.2017Polacy jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie – polska edycja badania Edelman Trust Barometer 2017Ukazały się wyniki globalnego badania Edelman Trust Barometer (ETB). Od blisko dwudziestu lat mierzy ono poziom zaufania społeczeństw do różnego rodzaju instytucji. Tegoroczne wyniki dla Polski są jednoznaczne – nie ufamy nikomu. W nieufności wyprzedzają nas tylko Rosjanie.
0 1 0 24.03.2017Wystartowała kolejna edycja programu mentorskiego Zbadaj.toOd 2010 r., kiedy PTBRiO i OFBOR zainicjowały program Zbadaj.to, do branży consumer intelligence trafiło kilkudziesięciu jego absolwentów. Często można ich spotkać w firmach badawczych, w zespołach kontrahentów lub na branżowych imprezach. Do 3 kwietnia trwa nabór zgłoszeń do kolejnej edycji.