0 2 0 0 0 23.08.2016Polacy kupują z głową i znajdują nowe sposoby na oszczędzanie – badanie SW Research (infografika)Z raportu „Sprytne zakupy Polaków 2016” wynika, że jesteśmy smart shopperami. 80% badanych korzysta z programów przynoszących im profity przy zakupie. Na co wydajemy najwięcej i jak staramy się oszczędzać? Sprawdziła to agencja SW Research na zlecenie Refunder.pl – programu typu cashback.
1 1 0 0 0 23.08.2016Okazja na Berlinki w nowym spocie parówek (wideo)Od 23 sierpnia można śledzić najnowsze przygody Berlinek. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji oraz Internecie.
0 1 0 0 0 23.08.2016HBO wybiera dom mediowy do działań w InterneciePrzetarg na obsługę HBO wygrał MediaCom. Dom mediowy zajmie się obsługą kampanii online wszystkich kanałów marki na kilku europejskich rynkach.
0 2 0 0 1 23.08.2016Drastyczny billboard antyaborcyjny w KrakowieOgromne zdjęcie przedstawiające martwy 11-tygodniowy płód pojawiło się na billboardzie przy ruchliwej ulicy Krakowa. Towarzyszy mu podpis: „Aborcja zabija. Politycy mogą powstrzymać mordowanie”.
1 1 0 0 0 22.08.2016Światowej sławy sportsmenki w spocie Nike (wideo)W ramach „Unlimited Campaign” Nike powstał spot „Unlimited Pursuit”. W filmie wystąpiły światowej sławy sportsmenki, które pokonują własne ograniczenia, aby przekonać się, co oznaczają nieskończone możliwości, ale także zainspirować kolejne pokolenia sportowców.
0 10 0 0 0 22.08.2016Nielsen: igrzyska olimpijskie sukcesem TVPMiędzy 15 a 21 sierpnia najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w grupie 4+ była TVP1. Mecz polskich siatkarzy z reprezentacją Argentyny był najliczniej oglądaną transmisją zmagań polskich sportowców podczas igrzysk olimpijskich w Rio w grupach 4+ oraz 16–59 lat. Obejrzało go odpowiednio 4,47 mln osób (udział w widowni telewizyjnej ogółem: 31,92%) i 2,59 mln osób (36,12%).
0 1 0 0 0 22.08.2016„Ufunduj wyprawkę szkolną dla Kasi” – zachęca Fundacja PociechaNowy plecak, piórnik czy buty na WF? To wciąż dla wielu dzieci nieosiągalne marzenie. Wielkimi krokami zbliża się nowy rok szkolny, a zatem Fundacja Pociecha rozpoczyna kampanię „Powrót do szkoły”.
0 6 0 0 0 22.08.2016Rodzina z Łodzi w kampanii lokalnego centrum handlowegoCentrum handlowe Port Łódź po raz czwarty wybrało ambasadorów spośród klientów. W sesji do reklam outdoorowych wystąpiła rodzina państwa Udutów.
0 1 0 0 0 22.08.20168. Forum Marketingu Zintegrowanego rusza w październiku6 i 7 października w Warszawie odbędzie się 8. Forum Marketingu Zintegrowanego. W tym roku towarzyszy mu hasło: „Co gryzie marketera?”.
0 1 0 0 0 22.08.2016Studenci z Poznania w top 5 i top 15 Europy w Google Online Marketing Challenge 2016W tegorocznej edycji Google Online Marketing Challenge wzięło udział 2113 zespołów z całego świata, w tym 1051 z Europy. Dwa zespoły z poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza znalazły się w czołowej piętnastce składów ze Starego Kontynentu.