3 1 0 0 0 23.09.2016Blogerki i blogerzy walczą o tytuł mistrza oszczędzania w kampanii Eurobanku (wideo)Kto lepiej oszczędza – kobiety czy mężczyźni? Eurobank chce to sprawdzić w ramach kampanii z udziałem popularnych twórców internetowych. Ideą jest popularyzacja oszczędzania wśród konsumentów.
1 1 0 0 0 23.09.2016„Żaden sprzedawca nie ma wszystkich aut, ale my mamy wszystkich sprzedawców” – Otomoto promuje się w telewizji (wideo)Ruszyła telewizyjna kampania serwisu Otomoto. Bohaterami spotu reklamowego są sprzedawcy, którzy prezentują motocykle i samochody.
1 2 0 0 0 23.09.2016Do sklepów wchodzi nowe Tyskie. Wraz z nim rusza kolejna kampania (wideo)Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno wchodzi do sklepów w całej Polsce. 29 września rozpocznie się emisja spotu telewizyjnego, konsekwentnie utrzymanego w stylistyce początku XX w.
0 1 0 0 0 23.09.2016Postawy Polaków wobec e-paragonów – badanie IpsosuBlisko 2/3 respondentów jest przeciwnych gromadzeniu przez państwo danych o wszystkich ich zakupach – wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos na zlecenie Fundacji Bezpieczna Cyberprzestrzeń.
0 1 0 0 0 23.09.2016UOKiK: Enea, Energa, PGE oraz Tauron mogą stworzyć wspólny podmiotPrezes UOKiK wydał zgodę na utworzenie wspólnego podmiotu przez 4 największe polskie spółki energetyczne – Eneę, Energę, PGE Polską Grupę Energetyczną oraz Tauron Polską Energię. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
0 1 0 0 0 22.09.2016Czas reakcji na zapytania na Facebooku nie jest najważniejszy – badanie SW ResearchKilkugodzinny czas reakcji na skargę na Facebooku jest całkowicie satysfakcjonujący dla 86% użytkowników – wynika z badania Grupy On Board Think Kong, przeprowadzonego we współpracy z SW Research.
0 1 0 0 0 22.09.2016W butelce wody Żywiec Zdrój wykryto kwasZe sprzedaży zostają wycofane dwie serie należącej do Grupy Danone wody Żywioł Żywiec Zdrój mocno gazowanej o pojemności 0,5 l. Jak podaje serwis TVN24, w butelce wykryto chlor bądź pochodne chloru.
1 1 0 0 0 22.09.2016Mlekołaki odkrywają „Sekretne życie zwierzaków domowych” (wideo)Jesienią do kin wchodzi film animowany „Sekretne życie zwierzaków domowych”. Kampania płatków śniadaniowych Mlekołaki (Lubella) związana jest z tą produkcją.
0 5 0 0 0 22.09.2016Europa oczami polskich internautów – badanie IRCenterPrzez jaki pryzmat polscy internauci postrzegają europejskie kraje? W mediach społecznościowych i Google kraje Europy łączy piłka nożna. Jeśli internauci dyskutują wprost na temat państw i szukają ich nazw w Google, najczęściej jest to związane właśnie ze sportem. Kwestie społeczno-polityczne są znacznie mniej angażujące – pokazuje badanie IRCenter.
1 2 0 0 0 22.09.2016„Ty też daj komuś zmianę” – piłkarska odsłona kampanii „Zgoda na życie” (wideo)Ogólnopolska kampania Ministerstwa Zdrowia „Zgoda na życie” doczekała się kolejnej odsłony. W ramach współpracy z piłkarską Ekstraklasą na wszystkich meczach 9. kolejki kibice mogli zobaczyć spot oraz otrzymać oświadczenie woli w barwach swojego klubu.