0 1 0 0 0 27.09.2016Maciej Zień projektuje dla Biedronki – komu bardziej opłaci się ta współpraca? [aktualizacja]Od połowy października w Biedronce dostępne będą produkty zaprojektowane przez Macieja Zienia. Komu bardziej opłaci się ta współpraca: marce odcinającej się od wizerunku dyskontu czy projektantowi oskarżanemu o kradzież?
2 1 0 0 0 26.09.2016Jysk rozpoczyna kampanię na osiemnastu europejskich rynkach (wideo)„Ponad 100 tys. klientów przyznało Jysk 4,5 gwiazdki na 5 możliwych” – to hasło przewodnie kampanii Jysk Favourites. Działania prowadzone są w osiemnastu krajach Europy.
3 1 0 0 0 26.09.2016Samsung Electronics Polska prezentuje program edukacyjny „I wiesz jak” (wideo)Firma Samsung Electronics Polska przygotowała program edukacyjny „I wiesz jak”. W krótkich filmach para bohaterów w zabawny sposób tłumaczy funkcjonowanie rozwiązań technologicznych wykorzystanych w telewizorach SUHD Smart TV oraz sprzęcie audio marki.
0 3 0 0 0 26.09.2016Jedz i biegaj – IRCenter sprawdza, które kampanie prozdrowotne najlepiej angażują internautówNajskuteczniejsze polskie kampanie prozdrowotne dotyczą biegania i jedzenia. Te pierwsze świetnie angażują internautów w tworzenie treści, te drugie są chętnie wyszukiwane w Google. Najlepiej pamiętanymi kampaniami są: „Aktywnie po zdrowie” Fundacji BOŚ i „Pij mleko, będziesz wielki” Stowarzyszenia IAA – pokazuje badanie IRCenter.
0 6 0 0 0 26.09.2016RWE Polska zmienia się w Innogy„Miło Cię widzieć” – to hasło kampanii, w której RWE Polska prezentuje się w nowej odsłonie. Nowa nazwa marki brzmi Innogy,
0 1 0 0 0 26.09.2016Wizard wprowadza submarkę„Kreując markę, kreujesz sukces. Kieruje nami instynkt, a Tobą?” – to motto agencji Wizard, wdrażające submarkę Gut Instinct. To strategia, której głównym założeniem jest kreowanie marki za pomocą intuicji oraz myślenia projektowego (design thinking).
1 1 0 0 0 26.09.2016CCC z odsłoną kampanii prezentującą obuwie dla dzieci (wideo)Marka CCC rozpoczęła kolejny etap jesiennej kampanii „Go for more”. Od 23 września emitowane są spoty telewizyjne prezentujące ofertę obuwia skórzanego dla dzieci: Lasocki Kids i Young.
1 1 0 0 0 23.09.2016MC Silk rapuje notatkę prasową Sony (wideo)Marka Sony rozpoczęła kampanię promocyjną Xperii XZ. Smartfon można kupić w przedsprzedaży. W ramach akcji MC Silk – jeden z najszybszych raperów świata – sparafrazował komunikat prasowy marki.
1 1 0 0 0 23.09.2016Skąd się wzięła Diablica? Allegro prezentuje cover „Alei gwiazd” (wideo)Zgodnie z zapowiedzią 23 września Allegro w ramach swojej kampanii opublikowało teledysk do coveru przeboju Zdzisławy Sośnickiej. Przedstawiono w nim historię narodzin Diablicy – jednej z bohaterek cyklu reklam „Legendy polskie”.
3 1 0 0 0 23.09.2016Blogerki i blogerzy walczą o tytuł mistrza oszczędzania w kampanii Eurobanku (wideo)Kto lepiej oszczędza – kobiety czy mężczyźni? Eurobank chce to sprawdzić w ramach kampanii z udziałem popularnych twórców internetowych. Ideą jest popularyzacja oszczędzania wśród konsumentów.