0 1 0 0 0 24.05.2023Agencja Streetcom wygrała przetarg marki Leifheit i rozpoczyna kampanię z mikroinfluenceramiDo grona klientów obsługiwanych przez agencję Streetcom dołączyła marka artykułów gospodarstwa domowego Leifheit. Pierwszy projekt to kampania z mikroinfluencerami. Jej celem jest budowanie świadomości marki, a także dotarcie do klientów z informacją o sklepie internetowym leifheitsklep.pl.
1 2 0 0 0 24.05.2023Arkadiusz Milik ambasadorem kampanii okularów Tommy HilfigerMarka Tommy Hilfiger rozpoczęła kampanię z udziałem Arkadiusza Milika. Piłkarz reprezentacji Polski i Juventusu prezentuje kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
1 2 0 0 0 23.05.2023„Okres wypada” – Your Kaya walczy ze wstydem wokół menstruacjiYour Kaya, polska marka organicznych produktów menstruacyjnych oraz naturalnych kosmetyków, rusza z kampanią „Okres wypada”. Ma to być próba znormalizowania tego, co całkowicie naturalne.
0 1 0 0 0 23.05.2023Mimo rosnących cen widoczna poprawa nastrojów – badanie InquiryW opinii zdecydowanej większości Polaków ceny nadal rosną z miesiąca na miesiąc. Zmiany sezonowe powodują widoczny wzrost w wybranych kategoriach produktów. Mimo to pojawia się nieco optymizmu, a odsetek konsumentów spodziewających się dalszego wzrostu cen zaczął spadać.
0 4 0 0 0 23.05.2023 Artykuł sponsorowanyKomplety dresowe – stylizacje na różne okazjeDres już od dawna przestał kojarzyć się jedynie ze strojem zakładanym na trening lub po domu. Od kilku sezonów komplety dresowe podbijają także miejskie ulice, stanowiąc bazę modnych ulicznych looków. Swoje idealne na co dzień projekty oferują zarówno topowe sportowe i streetwearowe brandy, jak i największe domy mody. Pokochały je także najpopularniejsze trendsetterki, takie jak Hailey Bieber, Kendall Jenner czy Bella Hadid, które udowadniają, że ten element garderoby może prezentować się naprawdę stylowo. Dowiedz się, z czym najlepiej łączyć damskie i męskie dresy, aby stworzyć komfortowy oraz wpisujący się w trendy outfit.
0 1 0 0 0 23.05.2023SodaStream rozstrzygnęła przetarg na agencję digitalSodaStream wybrała w przetargu na kompleksową obsługę agencję marketingu efektywnościowego Resolution (OMD Group).
0 2 0 0 0 23.05.2023Andrzej Polan w kampanii promującej spożywanie pieczywa: „Łączy nas coś dobrego”Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz. Przybliży on konsumentom właściwości pieczywa i zainspiruje do eksperymentowania.
0 1 0 0 0 23.05.2023Powstaje ranking SAR łączący wyniki Effie, KTR i InnovationZ inicjatywy SAR powstaje pierwszy przekrojowy ranking agencji komunikacyjnych, mediowych oraz klientów. Obejmuje wyniki trzech konkursów: KTR, Innovation i Effie. Ranking SAR ogłoszony zostanie po raz pierwszy w listopadzie i będzie funkcjonował cyklicznie w kolejnych latach.
0 3 0 0 0 23.05.2023„Curiosity creates growth” – nowe pozycjonowanie i identyfikacja wizualna Publicis Worldwide PolandPublicis Worldwide Poland wprowadził nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną. Są one oparte na haśle „Curiosity creates growth”.
1 1 0 0 0 23.05.2023„I wracasz do pionu” – Żywiec Zdrój Minerals+ z kampaniąHasło kampanii „I wracasz do pionu” promuje napój Żywiec Zdrój Minerals+. Kampania będzie obecna w telewizji, mediach cyfrowych oraz w działaniach z influencerami.