0 8 0 19.12.2023Koszyk świątecznych produktów droższy o 13% w skali roku – analiza ASM Sales Force AgencyChoć inflacja w Polsce spada od kilku miesięcy, przygotowanie świątecznego stołu będzie droższe niż przed rokiem. Średnia cena koszyka świątecznego wzrosła w ujęciu rocznym o 13%. Najbardziej poszły w górę ceny groszku i kukurydzy w puszce, cynamonu, goździków czy masy makowej z bakaliami. Tak wynika z najnowszych danych ASM Sales Force Agency,
0 3 0 19.12.2023AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse – raport GroupMAI, a za nią big data i connected TV to trzy technologie, które najmocniej wpłyną na marketing – uważają przedstawiciele branży. Zbadani przez GroupM marketerzy, agencje oraz biura reklamy sceptycznie oceniają potencjał NFT, metaverse czy blockchain. Spośród badanych profesji wpływ sztucznej inteligencji na ich fach najmocniej odczują copywriterzy i graficy, najmniej – handlowcy i brand managerowie.
0 8 0 19.12.2023„Zwierzę to nie prezent na święta” – kampania stowarzyszenia „Nadzieja na dom”Stowarzyszenie opieki nad zwierzętami „Nadzieja na dom” w kampanii billboardowej przestrzega przed kompulsywnym kupowaniem zwierząt, które po świętach często są porzucane i trafiają do schronisk.
1 1 0 19.12.2023IKEA w świątecznej kampanii zwraca się do introwertykówKanadyjska IKEA stworzyła spot „Take a holiday from the holidays”, w którym zwraca się do introwertyków zmęczonych świątecznym zgiełkiem, gośćmi i szumem.
0 1 0 19.12.2023Sztuczna inteligencja przyspiesza rozwój sektora dóbr luksusowych – raport DeloitteSektor dóbr luksusowych w krótkim czasie stał się jednym z innowatorów eksperymentujących z nowoczesnymi technologiami. Tak wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte,
0 1 0 19.12.2023Trwają zgłoszenia do drugiej edycji konkursu Oknoplast for ArtOknoplast wspólnie z Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK organizują drugą edycję międzynarodowego konkursu dla artystów sztuki wizualnej. Podobnie jak w poprzedniej edycji, główne wyzwanie to wykonanie pracy w dowolnej technice na płótnie, jakim jest okno.
0 2 0 18.12.2023CSA – nowa agencja w ramach Havas Media NetworkHavas Media Network utworzyła w ramach swoich struktur agencję strategiczno-technologiczną CSA (Customer Science Analytics). Jednostka rozpoczyna działalność w Polsce z początkiem 2024 r. Tym samym HMN poszerza swoją ofertę związaną ze strategią mediową, badaniami konsumenckimi oraz danymi i technologią w regionie. Na czele CSA stanie Anna Kuropatwa jako strategy & customer science analytics managing partner.
1 1 0 18.12.2023Delecta z nową kampanią – tym razem o zaufaniuKampania reklamowa produktów do pieczenia Delecta opowiada o kluczowej dla marki wartości – zaufaniu. To kolejna odsłona platformy kreatywnej „Prosto z serca”.
0 1 0 18.12.2023Amerykańscy reklamodawcy postulują stworzenie w zarządzie firm stanowiska chief media officerAmerykańskie Stowarzyszenie Reklamodawców (Association of National Advertisers, ANA) opublikowało raport, który pokazuje niejasność łańcuchów dostaw w reklamie programmatic. Reklamodawcy nie dysponują pełną wiedzą o pracy dostawców. ANA postuluje więc stworzenie w zarządach firm stanowiska chief media officer.
0 1 0 18.12.2023Kompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg reklamowy marki LechPrzetarg na kompleksową obsługę marki Lech wygrała agencja VMLY&R. Zajmie się szeroko zakrojonymi działaniami komunikacyjnymi dla całego portfolio marki, w tym wypracowaniem nowej platformy komunikacyjnej i kampanii 360 stopni.