0 0 0 10.08.2017Porta KMI Poland z agencją PRProducent drzwi Porta KMI Poland rozpoczął współpracę z Practum Consulting. Umowa dotyczy doradztwa strategicznego, PR korporacyjnego i produktowego oraz komunikacji kryzysowej. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
0 0 0 10.08.2017Facebook zwalcza reklamy wprowadzające w błądFacebook wprowadził mechanizmy przeciwdziałające maskowaniu, czyli taktyce stosowanej przez nieuczciwych użytkowników. Polega ona na obchodzeniu systemu weryfikacji reklam i innych treści pojawiających się na platformie.
0 1 0 9.08.2017Rodzinny, czyli jaki? Wyniki badania IQSZaradność, prospołeczność i prozdrowotność – za tym podążają współcześni rodzice. W badaniu „Hajp hunting rodzicielski” agencja badawcza IQS przeanalizowała najbardziej aktualne hajpy, czyli projekty związane z zaspokojeniem potrzeb w roli matki i ojca.
0 0 0 9.08.2017Volkswagen Samochody Użytkowe obsługiwany przez MediaCom ResponsePrzetarg na obsługę w zakresie działań efektywnościowych marki VW Samochody Użytkowe wygrał MediaCom Response. Umowę podpisano na 2 lata.
0 7 0 9.08.2017Wyniki badania Gemius/PBI za lipiec 2017 r.Liczba internautów w Polsce w lipcu 2017 r. wyniosła ogółem 26,5 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) korzystało z Internetu 22,1 mln osób, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,6 mln.
0 11 1 9.08.2017 Aktualizacja: 10:1010.08.2017„Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie” – przekonywał Tiger na Instagramie. Teraz przeprasza1 sierpnia na instagramowym koncie marki Tiger (Maspex) pojawiła się grafika ukazująca dłoń z wyciągniętym środkowym palcem przewiązanym czerwoną wstążką. Zdjęcie podpisano hasłem: „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie”. Wiele osób odczytało to jako nawiązanie do rocznicy Powstania Warszawskiego. Internauci nie kryją oburzenia.
1 1 0 9.08.2017Kamil Glik ambasadorem marki Rexona MenZ początkiem sierpnia wystartowała kampania reklamowa marki Rexona Men. Jej głównym bohaterem jest piłkarz Kamil Glik.
1 0 0 9.08.2017Przebudzenie Rokity, czyli „Kocham wolność” w wersji AllegroPowstał kolejny teledysk w ramach cyklu „Legendy polskie” Allegro. Tym razem na warsztat wzięto piosenkę Chłopców z Placu Broni „Kocham wolność”. Wykonują ją Mateusz Matheo Schmidt i Damian Ukeje. W klipie pojawia się diabelski skład: Boruta, Rokita i Marysia grani przez Tomasza Drabka, Piotra Machalicę oraz Aleksandrę Paleolog.
0 1 0 8.08.2017„Reklama daje wolność mediom” – przekonuje Wirtualna PolskaRozpoczęła się kampania Wirtualnej Polski. Serwis informacyjny przypomina w niej użytkownikom, że reklamy stanowią podstawowe źródło utrzymania mediów. Przekonuje też, że są one jednym z gwarantów istnienia wielu niezależnych i autonomicznych podmiotów na rynku medialnym.
0 2 0 8.08.2017Źródła ruchu w sklepach internetowych. Analiza marki ShoperNajwiększa część ruchu w sklepach internetowych pochodzi z wejść z wyszukiwarki – wynika z raportu platformy Shoper. Dużą rolę odgrywają też wejścia bezpośrednie i kanały social media. Najlepszą konwersję dają kampanie display i e-mail. Nowych użytkowników przynoszą natomiast sklepom płatne wyniki wyszukiwania.