0 1 0 0 0 6.10.2016Marka Kratki wybrała agencję do obsługi w InternecieKratki, marka należąca do firmy Kratki.pl – Marek Bal, producenta kominków, kratek oraz akcesoriów kominkowych, wybrała agencję Cube Group do obsługi w Internecie.
0 3 0 0 0 6.10.2016We wrześniu na reklamach najwięcej zarobił Polsat – badanie NielsenaNajwiększe wpływy z reklam we wrześniu zanotował Polsat. Na podium znalazły się też stacje TVN i TVP2 – pokazuje badanie Nielsena. Łączne wydatki reklamowe wyniosły niemal 2,4 mld zł, a największym reklamodawcą kolejny miesiąc z rzędu był Aflofarm.
0 1 0 0 0 5.10.2016Natalia Hatalska powołała instytut badań nad przyszłościąInfuture Hatalska Foresight Institute – to inicjatywa Natalii Hatalskiej, eksperta w dziedzinie analizy, prognozowania i badania trendów. Głównym obszarem działalności nowo uruchomionego instytutu ma być prognozowanie trendów, tworzenie scenariuszy przyszłości oraz – dzięki odpowiedzi na pytanie, co może się zdarzyć – wspieranie marek, firm i instytucji w planowaniu strategicznym.
0 1 0 0 0 5.10.2016Wonga wybrała agencję PR3 października firma pożyczkowa Wonga rozpoczęła współpracę z Clear Communication Group. Agencja zajmie się komunikacją korporacyjną i ekspercką firmy, relacjami z mediami lokalnymi oraz promocją platformy edukacyjnej Kapitalni.org. Umowa została podpisana na rok.
0 1 0 0 1 5.10.2016Komunikacja, marketing i handel w dobie cyfryzacji gospodarki – raport IAB, Ministerstwa Rozwoju i PwC97% polskich firm korzysta z Internetu. 91% wykorzystuje pocztę elektroniczną, 80% ma własną stronę internetową, 53% własny e-sklep. 46% promuje się w mediach społecznościowych, 44% zbiera i analizuje dane, 35% przesyła deklaracje podatkowe drogą elektroniczną, a 34% inwestuje w reklamę graficzną – pokazuje raport „Biznes w Sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości” przygotowany przez IAB Polska, Ministerstwo Rozwoju i PwC.
0 1 0 0 0 5.10.2016Polpharma wybiera Cut the Mustard do komunikacji marki MetafenPrzetarg na prowadzenie komunikacji marki środka przeciwbólowego Metafen (Polpharma) wygrał creative hub Cut the Mustard. W przetargu brało udział 5 agencji.
1 1 0 0 0 5.10.2016Princessa promuje nowe wafelki w ciemnej czekoladzie (wideo)Marka Princessa wprowadza na rynek nowe wafelki w ciemnej czekoladzie z posypką o smaku pomarańczowym lub wiśniowym. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 5.10.2016Torrenty tracą na popularności w Polsce – wskazuje „VideoTrack II” agencji MECZmienia się obraz polskiego piractwa w obszarze wideo – pokazuje badanie MEC „VideoTrack II”. Ściąganie filmów i seriali z Internetu ustępuje miejsca korzystaniu z serwisów streamingowych. Dla większości internautów kwestia legalności źródła, z jakiego czerpią film lub serial, wciąż jednak nie ma dużego znaczenia.
1 1 0 0 0 5.10.2016Robert Korzeniowski w filmie wizerunkowym agencji Walk (wideo)Budowanie długofalowych relacji z klientami to filozofia agencji Walk. Teraz, przy okazji 10. rocznicy swego powstania, firma zobrazowała ją w filmie „Long Distance Agency”. W spocie wystąpił chodziarz Robert Korzeniowski.
0 1 0 0 0 5.10.2016Twarzą w twarz z kapitalizmem” – nowa książka Kotlera już na rynkuCo się stało z „amerykańskim snem”? Kapitalizm nie działa już tak, jak kiedyś – konkluduje Philip Kotler, znany i szanowany teoretyk biznesu, ekonomista klasyczny. Czternaście wzajemnie powiązanych sił podkopuje niegdyś wspaniałą gospodarkę rynkową, która z trudem trzyma się roli siły napędowej wzrostu i dobrobytu oraz stabilizatora w burzliwych czasach. W książce „Twarzą w twarz z kapitalizmem” Kotler przedstawia poważną ocenę wad tego systemu. Odsiewając szum – polityczne kłótnie, szukanie winnych i wojownicze ideologie – autor starannie przygląda się temu, co poszło nie tak.