5 3 0 0 0 13.05.2014Sztuka reklamowana jak pasta do zębów – Jan Peszek w kampanii Muzeum Sztuki w Łodzi (wideo) [aktualizacja]Jan Peszek w internetowych spotach reklamuje sztukę jak pastę do zębów, lek czy czekoladę. To druga odsłona rozpoczętej w kwietniu ogólnopolskiej kampanii Muzeum Sztuki w Łodzi. Hasło telewizyjnego spotu brzmi z kolei „Pointy nie będzie. Sztuka nie potrzebuje reklamy”.
0 2 0 0 0 13.05.2014Mobilny Media Markt rusza w trasę po Polsce16 maja rozpoczyna się trasa promocyjna „Media Markt Tour 2014”. Mobilny sklep z urządzeniami elektroniki użytkowej odwiedzi kilkadziesiąt miejscowości. W ramach tournée zorganizowane zostaną spotkania, podczas których będzie można zapoznać się z nowinkami technologicznymi, a także skorzystać ze stref rozrywki. Pierwszym przystankiem na szlaku jest Grodzisk Mazowiecki.
0 1 0 0 0 12.05.2014Natalia Klimas ambasadorką marek Calzedonia i IntimissimiFirma Calzedonia Group, właściciel marek Calzedonia (wyroby pończosznicze, stroje kąpielowe) i Intimissimi (bielizna, piżamy), rozpoczęła współpracę z Natalią Klimas. Aktorka została polską ambasadorką obu marek. Współpracę zainaugurowano w kwietniu podczas gali Calzedonia Summer Show 2014.
4 1 0 0 0 12.05.2014Podopieczni SOS Wiosek Dziecięcych w kampanii z okazji 30-lecia organizacji w Polsce (wideo)Najstarsza SOS Wioska Dziecięca w Biłgoraju obchodzi w tym roku 30. rocznicę powstania. Z tej okazji stowarzyszenie chce przybliżyć Polakom swoją działalność i opowiedzieć historie podopiecznych. Pragnie pokazać, jak dzięki wysiłkowi i miłości rodziców SOS, a także wsparciu darczyńców dzieci stały się takimi ludźmi, jakimi są teraz.
1 1 0 0 0 12.05.2014Dobrowianka stawia na lekkość i radość (wideo)„Lekkość każdego dnia” to hasło kampanii wody mineralnej Dobrowianka. W nowej komunikacji marki podkreślone zostały lekkość oraz radość z picia wody i dobrego samopoczucia.
3 1 0 0 0 12.05.2014„Uwolnij możliwości swojej firmy z ERP 2.0” – Comarch promuje rozwiązania dla firm (wideo)Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Comarchu – producenta oprogramowania dla przedsiębiorstw. Marka przekonuje w niej, że oferuje kompletny zestaw zintegrowanych narzędzi IT dla każdej firmy.
1 1 0 0 0 12.05.2014Robert Lewandowski w kampanii Coca-Coli „Odbierz piłkę. Podaj dalej“ (wideo)Coca-Cola – oficjalny partner Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii – przygotowała dla konsumentów promocję „Odbierz piłkę. Podaj dalej”. Do udziału w akcji zachęca Robert Lewandowski.
0 3 0 0 0 12.05.2014„Leki tylko z apteki” – przekonuje NeucaNeuca – hurtowy dystrybutor farmaceutyków – przekonuje do kupowania leków w aptekach, a nie na stacjach benzynowych czy w supermarketach. W rozpoczętej kampanii przypomina o niebezpieczeństwach związanych z niewłaściwym stosowaniem medykamentów i ich nieprawidłowym przechowywaniem.
1 1 0 0 0 12.05.2014Bank Millennium reklamuje Konto 360 stopni (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa nowego Konta 360º w Millennium. Działania prowadzone są w telewizji, kinach, prasie (m.in. w magazynach dla kobiet i mężczyzn, tygodnikach opinii) oraz Internecie.
4 1 0 0 0 12.05.2014Prezenterzy występują w nowej kampanii autopromocyjnej Radia Zet (wideo)To kolejna kampania, w której występują prowadzący programy: poranne „Dzień dobry bardzo” (Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat) oraz popołudniowe show „Uważam Zet” (Michał Korościel i Damian Michałowski).