0 1 0 0 0 11.10.2016T-Mobile rozszerzy współpracę z Leo Burnett w obszarach BTL i shopper marketinguAgencja ARC Worldwide, rozbudowując potencjał w Europie Centralnej, we wrześniu włączyła do swoich globalnych struktur agencję G7 (Grupa Leo Burnett). Leo Burnett poszerzyła tym samym kompetencje w obszarach takich jak shopper marketing, e-commerce, design i in-store. Marka T-Mobile Polska wzmacnia w związku z tym współpracę z agencją w ramach BTL i shopper marketingu.
1 2 0 0 0 10.10.2016„Nazywam się PGE Narodowy” – ruszyła kampania promocyjna oficjalnej nazwy stadionu (wideo)8 października wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem: „Nazywam się PGE Narodowy”. Jej celem jest utrwalenie i promocja oficjalnej nazwy obiektu, którego sponsorem tytularnym od ponad roku jest PGE Polska Grupa Energetyczna.
0 1 0 0 0 10.10.2016Firma Paese wybrała agencję PRAgencja Face it! od października prowadzi kompleksowe działania public relations polskiej marki kosmetyków do makijażu Paese Cosmetics. Do jej zadań należą: public i media relations, organizacja akcji specjalnych oraz eventów.
0 2 0 0 0 10.10.2016Większość Polaków deklaruje zadowolenie z pracy – badanie Ipsosu71% respondentów z całego świata dobrze ocenia swoje samopoczucie w pracy – pokazuje raport Edenred-Ipsos „Barometr pracownika: samopoczucie i motywacja pracowników”. W Polsce siedmiu na dziesięciu zatrudnionych deklaruje, że w pracy czuje się dobrze. Daje nam to trzecie miejsce w Europie, zaraz za Niemcami i Brytyjczykami.
0 1 0 0 0 10.10.2016Planet PR liderem hubu GlobalCom w Europie WschodniejKoordynacja działań sieci GlobalCom w Europie Wschodniej, współpraca z klientami na poziomie międzynarodowym, realizacja polityki informacyjnej sieci w regionie – to nowe zadania agencji Planet PR, która została wybrana liderem nowo utworzonego centrum koordynacyjnego sieci na Europę Wschodnią.
1 1 0 0 0 10.10.2016Wawel z kampanią „Tofflairs face… I wszystko zaczyna się kleić!” (wideo)Wawel kontynuuje wielokanałową kampanię marki Tofflairs. Rozpoczęła się jej kinowa odsłona.
3 1 0 0 0 10.10.2016„Kto zużył cały Amol?” – nowy spot leku bez recepty (wideo)Wystartowała kampania reklamowa Amolu (Takeda Polska) – leku bez recepty. Podkreśla główne atuty tego produktu i możliwość stosowania go w wielu dolegliwościach, m.in. w przeziębieniu, bólach głowy, bólach mięśni i stawów oraz w problemach trawiennych.
0 1 0 0 0 10.10.2016TVP i Nielsen dokonują przeglądu bieżącej współpracyPrzedstawiciele zarządów AGB Nielsen oraz TVP spotkali się w celu zacieśnienia współpracy. Zgodzili się też co do warunków przeprowadzenia audytu rozproszenia geograficznego panelu telemetrycznego. Strony rozpoczęły ponadto rozmowy na temat pomiaru reklam internetowych.
0 1 0 0 0 10.10.2016Szkolenie z Google AdWords – 27 i 28 października w WarszawieJak obsługiwać program Google AdWords, by prowadzić efektywne kampanie reklamowe? Wiedzę o tym będzie można zdobyć 27 i 28 października podczas szkolenia organizowanego przez SemHouse. Poprowadzi je Krzysztof Wroński, Certyfikowany Trener Google AdWords. Uczestnicy poznają także najlepsze praktyki tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.
0 5 0 0 0 10.10.2016Kwiatowa instalacja promowała perfumy LifeMarka Avon przygotowała ambientową akcję promującą zapach Life stworzony przez Kenzo Takadę. Od 29 września do 1 października w warszawskich Złotych Trasach można było doświadczyć nowego zapachu wewnątrz kwiatowej instalacji.