1 3 0 0 0 9.06.2022„Cukier z buraków cukrowych” – marka Cukier Królewski zmieniła nazwę flagowego produktu i ruszyła z kampaniąMarka Cukier Królewski zmieniła nazwę i opakowanie flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem „Piecz, Przerabiaj, Podziel się!”.
2 1 0 0 0 9.06.2022„Wszystkie dzieciaki są równie dobre” – druga odsłona kampanii marki ElectroluxElectrolux kontynuuje swoje działania na rzecz promowania równych szans dla wszystkich. W spocie wspierającym dziecięcy turniej piłki nożnej walczy z podziałami na „aktywności kobiece” i „aktywności męskie”.
1 1 0 0 0 9.06.2022„Wypasiony mom plon” – wakacyjna reklama Providenta z góralami i białym niedźwiedziemTrójka muzyków w każdym kolejnym spocie Providenta zmienia swój image. Tym razem wciela się w góralską kapelę, żeby zaśpiewać o „megałofercie” Providenta.
0 8 0 0 0 9.06.2022„Nie dla gazu” – Greenpeace zanurkowało do gazociągu Nord Stream 1Greenpeace wraz z grupą nurków dotarł do położonego na dnie Bałtyku gazociągu Nord Stream 1. Nurkowie z hasłami „Nie dla gazu”, „Stop gas, stop war!” i „Gas embargo now” protestują wobec uzależnienia krajów członkowskich od paliw kopalnych.
0 1 0 0 0 9.06.2022Spada lojalność Polaków w stosunku do dyskontów – mniej liczy się szyld, rośnie znaczenie promocjiW tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało jednak Netto. Poprawiło swój ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 p.p. Spada lojalność Polaków w stosunku do dyskontów. Tak wynika z raportu firmy Proxi.cloud, która przeanalizowała zachowania ponad 1,2 mln konsumentów.
0 1 0 0 0 9.06.2022Mata ambasadorem Adidas OriginalsRaper Michał Matczak znany jako Mata został ambasadorem marki Adidas Originals. Szczegóły działań zaplanowanych na jesień nie zostały opublikowane.
1 4 0 0 0 9.06.2022Wideo Brodki w nowej kampanii marek Dell i IntelMarki Dell i Intel rozpoczynają drugi etap wspólnej kampanii „XPS Revolt”. Obejmuje on premierę eksperymentalnego wideo Brodki, opartego na współpracy z cyfrowymi twórcami oraz promocję sprzedaży.
0 1 0 0 0 9.06.2022Polski startup Cux.io najlepszym start-upem analitycznym dla smart data marketingu na świecieCux.io – polskie narzędzie do automatyzacji analityki i UX – zwyciężył w 10. edycji międzynarodowego konkursu I-Com Data Startup Challenge. W konkursie wyłaniane są najlepsze na świecie start-upy z kategorii Smart Data Marketing. Start-up, jako jedyny reprezentant Polski, zmierzył się z czwórką finalistów z Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Hiszpanii.
0 1 0 0 0 9.06.2022Aplikacja randkowa Badoo obsługiwana przez Grayling PolandKilka miesięcy temu aplikacja randkowa Badoo rozstrzygnęła konkurs na obsługę PR. Wygrała agencja Grayling Poland, która obecnie realizuje strategię komunikacji marki, prowadzi bieżące działania public relations oraz tworzy dodatkowe kampanie kreatywne.
1 1 0 0 0 9.06.2022Oświadczenie OFBOR w sprawie pomówień ze strony dyrektora Krajowego Instytutu Mediów, Mirosława KalinowskiegoZdaniem OFBOR Mirosław Kalinowski, dyrektor Krajowego Instytutu Mediów, podważał kompetencje i transparentność firm badawczych. Zarzucał im także niechęć do realizacji badań na zlecenie KIM. W tle jest głośne zlecenie badań bez przetargu firmie Alternatywa Polska z Dębiny, zajmującej się wynajmem komputerów. Budżet badania miał wynieść około 24 mln zł.